Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suomi valmistautuu tuhansien maahantuloon

Vierailija
05.02.2024 |

Kerrottiin mtv3 uutisissa. Push back ei mahdollista. Mitä vttua? Eikö sitä rajaa nyt voi pitää kiinni? Mitä hallitus on tehnyt asian eteen? Lakejahan piti muuttaa.

Kommentit (90)

Vierailija
81/90 |
05.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten persutkaan eivät saa tätä hoidettua? Olen tosi pettynyt heihin, jos tänne saa vaan ladata väkeä sisään sanomalla taikasanat. 

2015 persut oli hallituksessa ja silloinkin ottivat ilomielin vastaan kaikki tulijat 

Petteri Orpo etunenässä silloin ja nyt 

Vierailija
82/90 |
05.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt joku voisikin vielä muistuttaa että mitä hyötyä Natosta on meille. Pääsi jo unohtumaan, sori siitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/90 |
05.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pian me ollaan siinä tilanteessa keväällä, että näitä läpsyttelijöitä alkaa ilmestymään raja-alueilla ihmisten pihoille. 

Nytkin tuntuu jo joka toinen vastaantulija olevan tällainen läpsyttelijä. Minun kotikaupungissani niille hommataan ilmaiset kämpätkin. Suomalaisilta sen kun leikataan ja turvallisuus vaan heikkenee.  

Vierailija
84/90 |
05.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On se sitten kumma juttu, vaikka näiden imaamit ja muut on isoon ääneen ilmoittaneet että kyseessä on aseeton valloitusoperaatio, he vievät ja siementävät naiset ja lisääntymällä täyttävät joka paikan niin ne silti päästetään rajojen yli toteuttamaan tätä suunnitelmaansa. Parissa vuosikymmenessä on joka paikka maapallolla islamistien hallinnassa.

Hupiukkojen huutelua! Noniin pojat, tulkaahan peremmälle sieltä rajan takaa, ottaisitteko vähän puuroa.

Vierailija
85/90 |
05.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomi on paska maa jonka raja vuotaa. Sodassa suomi häviäisi sata nolla venäjälle koska eivät saa edes muutamaa idän ihmettä pysymään poissa joilla ei ole aseita edes.

Vierailija
86/90 |
05.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on satoja tuhansia kesäasuntoja tulijoiden määräaikaiseen asuttamiseen. Pärjäämme kyllä.

Vierailija
87/90 |
05.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten persutkaan eivät saa tätä hoidettua? Olen tosi pettynyt heihin, jos tänne saa vaan ladata väkeä sisään sanomalla taikasanat. 

Mitäs se olikaan nimeltään... taktinen äänestäminen, juu, niin oli. 

Vierailija
88/90 |
05.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä on satoja tuhansia kesäasuntoja tulijoiden määräaikaiseen asuttamiseen. Pärjäämme kyllä.

Ja sinäkö maksat ja takaat suomalaisten turvallisuuden? 

Vierailija
89/90 |
05.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin sitä lakiahan piti muuttaa. Mutta nyt uutisissa jauhetaan, että lain mukaan ei voi työntää niitä ihmisiä pois. Miksi Suomen pitää olla itsetuhoinen? Ei mene minun järkeeni, että oman maan turvallisuus ei ole prioriteetti numero 1. 

Vierailija
90/90 |
12.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitäs se olikaan nimeltään... taktinen äänestäminen, juu, niin oli. 

Jos odotat persujen hoitavan asiat, toki äänestit sitten persuja sekä eduskuntavaaleissa että presidentinvaaleissa? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi yksi