Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Osaatteko kertoa, mikä dynamiikka on kyseessä kun ihminen laittaa viestejä mutta silti pyytää jättämään rauhaan?

Vierailija
05.02.2024 |

Tarkoitan, että kun molemmilla on jonkinlaista passiivis-aggressiivista käyttäytymistä toisiaan kohtaan. Välillä laittelee viestejä hyväntahtoisesti ja sitten syyllistää kun on itse yhteydessä. Vastailee vielä viesteihin ja pyytää jättämään rauhaan mutta siitä huolimatta laittaa viestiä itse. 

Siitä on sitten tullut kierre jossa molemmat syyttelevät toisiaan. Olen pyytänyt, että laittaa minut vaikka estolistalle jos olen ollut häiriöksi mutta ei sitä kuitenkaan tee vaan ystävällisen sävyisestl mutta provosoiden vastailee. Joskus tuntuu kuin hän oikein haluaisi minullta reaktion, jossa voisi taas osoittaa sen, että hän oli oikeassa ja minä sekaisin. 

Olen tehnyt itsekin väärin, pahoittelen, pyysin anteeksi ja myöskin olen toivonut, että hän estäisi minut kokonaan. Olen itse tehnyt sen mutta valitettavasti saan kännipäissäni idean laittaa viestiä, joka taas ei johda mihinkään. Hän ei kuitenkaan estä minua vaikka on selvästi pyytänyt minut jättämään hänet rauhaan. Siitä huolimatta kuulen hänestä. 

Tietenkin minun pitäisi olla nyt vain reagoimatta. Silti mietin, miksi hän ei vain yksinkertaisesti voi tosiaan estää kaikki mahdolliset yhteydenotot? 

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
05.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkyttävää.

Vierailija
22/22 |
05.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häh? kunnon wt-teinimeininkiä. Et taida itsekään ihan tasapainoinen olla?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä yhdeksän