Osaatteko kertoa, mikä dynamiikka on kyseessä kun ihminen laittaa viestejä mutta silti pyytää jättämään rauhaan?
Tarkoitan, että kun molemmilla on jonkinlaista passiivis-aggressiivista käyttäytymistä toisiaan kohtaan. Välillä laittelee viestejä hyväntahtoisesti ja sitten syyllistää kun on itse yhteydessä. Vastailee vielä viesteihin ja pyytää jättämään rauhaan mutta siitä huolimatta laittaa viestiä itse.
Siitä on sitten tullut kierre jossa molemmat syyttelevät toisiaan. Olen pyytänyt, että laittaa minut vaikka estolistalle jos olen ollut häiriöksi mutta ei sitä kuitenkaan tee vaan ystävällisen sävyisestl mutta provosoiden vastailee. Joskus tuntuu kuin hän oikein haluaisi minullta reaktion, jossa voisi taas osoittaa sen, että hän oli oikeassa ja minä sekaisin.
Olen tehnyt itsekin väärin, pahoittelen, pyysin anteeksi ja myöskin olen toivonut, että hän estäisi minut kokonaan. Olen itse tehnyt sen mutta valitettavasti saan kännipäissäni idean laittaa viestiä, joka taas ei johda mihinkään. Hän ei kuitenkaan estä minua vaikka on selvästi pyytänyt minut jättämään hänet rauhaan. Siitä huolimatta kuulen hänestä.
Tietenkin minun pitäisi olla nyt vain reagoimatta. Silti mietin, miksi hän ei vain yksinkertaisesti voi tosiaan estää kaikki mahdolliset yhteydenotot?
Kommentit (22)
Laita yksi viesti: En halua olla missään yhteydessä kanssasi. Tämän jälkeen tulevat viestit deletoidaan eikä niitä lueta.
Sen jälkeen blokkaat tyypin etkä OTA MITÄÄN KONTAKTIA IKINÄ!!!!
Haluaa vain omaksi edukseen, että laitat viestejä, niin voi hyvällä omatunnolla osoittaa erinomaisuuttaan kuinka sinä häntä haluat häiritä.
Kyseessä ei voi olla mikään muu kuin nainen
Vierailija kirjoitti:
Kyseessä ei voi olla mikään muu kuin nainen
Tai naiset.
Valtataisteluahan tuo tuollainen on.
Itsekin pyysin anteeksi, mutta niin törttö oli se toinen, ettei edes vastannut siihen mitään. Kuukausia jo kulunut siitä. Vallankäyttöähän sellainen on. Ja kertoo kaiken hänen omasta alhaisesta ja kypsymättömästä luonteestaan.
Estäisin sinut jos olisin hän mutta vaikea sanoa miksi hän ei halua tehdä niin.
Tässä on jotain selvittämättömien asioiden tuomaa draamaa. Molemmat haluavat olla oikeassa. Parasta olisi jos yhteydenotto jäisi kokonaan. Hankala sanoa miksi tuo toinen ei estä sinua. Varmaan siksi, että haluaa lisää kuulla ajatuksiasi.
Oletteko alakoululaisia vaiko heikkolahjaisia aikuisia?
Mulla aivan samanlainen tilanne. Hullua mutta totta ja en yhtään osaa sanoa miten tuollaisen ihmisen kanssa pitäisi toimia. Minusta ne estot ei ole aikuisten ihmisten toimintatapojaen todella tiedä. Ja miehestä on ainakin mulla kysymys
Ihan sama. Blokkaa tyyppi ja jatka elämääsi. Itsekin ruokit tuota tilannetta jatkamalla.
Pitää sinua löysässä hirressä. Sadisti eikä mitään muuta. Pakene vielä, kun voit. Jos teillä on joskus jotain ollut, niin pitää sinua varalla, että joskus vielä palaa luoksesi, kun hänellä ei muita ole. Silloin kelpaat sinäkin.
Poista ihminen yhteystiedoistasi, niin et vahingossa lähetä enää känniviestejä. Ei kai toisen ihmisen velvollisuus ole estää sinun yhteydenottojasi, vaan aikuisena ihmisenä lopetat yhteydenotot ihan itse. Jos et luota itseesi humalassa, on parempi että sinulla ei ole enää hänen numeroaan missään.
Vierailija kirjoitti:
Poista ihminen yhteystiedoistasi, niin et vahingossa lähetä enää känniviestejä. Ei kai toisen ihmisen velvollisuus ole estää sinun yhteydenottojasi, vaan aikuisena ihmisenä lopetat yhteydenotot ihan itse. Jos et luota itseesi humalassa, on parempi että sinulla ei ole enää hänen numeroaan missään.
Jos toinen kokee kuitenkin viestit häiritsevinä ja pyytää, ettei viestejä tulisi enää niin miksi ei estä? Mikä estää estämättä? Mielestäni tuo on erikoista, että laittaa itse viestejä ja kun minä laitan niin olen häirikkö. Ei kuitenkaan estä.
Itse olen yrittänyt mutta en pysty. Siksi olen pyytänyt, että hän estää minut hyvässä yhteisymmäryksessä. Etten provosoidu enää eikä me enää oltaisi toisiamme vasten. Mutta ei suostu estämään. Eikö se ole silloin myös hänen velvollisuus kun pyytää jättämään rauhaan?
Tässä siis kyseessä exän puoliso. Haluaa olla tekemisissä (?) Mutta kuitenkin syyttelee yhteydenotosta, joita laittelee itse välillä. Kertoo kuinka onnellisia ovat tms. Sitten kun laitan itse viestiä niin tulee riitaa. Provosoidun.
Hän haluaisi minun jättävän heidät rauhaan mutta ei kuitenkaan suostu estämään minua vaikka sanoin, että tee se suosiolla etten laita humalassa typeriä viestejä. Sitten syyttelee ja nauraa minulle ja itse pyydän anteeksi.
Juu, on itseltä aivan mahdottoman typerää toimintaa mutta olen sentään pyytänyt anteeksi ja että estää minut niin en enää provosoituisi.
Siis syyttelee minua kun olen itse yhteydessä*