Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Seksuaalisen hyväksikäytön vaikutukset myöhemmässä seksielämässä

Vierailija
05.02.2024 |

Monilla on varmasti omakohtaisia kokemuksia seksuaalisesta hyväksikäytöstä joko kohteena tai jolla on/on ollut kumppani jota on hyväksikäytetty. Miten tämä on näkynyt seksielämässä myöhemmin? Onko holtittomampaa seksikäyttäytymistä (irtosuhteita, pakonomaista masturbointia) tai pahoja estoja esimerkiksi toisen läheisyydestä tms?

Minua on nuorempana käyttänyt hyväksi sukulaismies (olen myös mies) useamman vuoden. En ole varma johtuuko se hyväksikäytöstä vai pelkästään hormoneista, mutta nuorena ja nuorena aikuisena minulla oli todella voimakas seksintarve, liki riippuvuus. Seksi pyöri mielessä paljon ja sitä piti harrastaa mahdollisimman usein yksin tai jonkun kanssa ja monilla eri tavoin. Vasta kolmenkymmenen ikävuoden jälkeen tahti hiipui ja tasoittui, mutta olen myöhemin pohtinut, että johtuiko tämä voimakas seksin tarve juuri hyväksikäytöstä vai pelkästään hormoneista. 

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
05.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaista hyväksikäyttö oli ap . Miten suostuit

Vierailija
2/20 |
05.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko myös se (seksissä vaikuttavaa) kun ei ole sitä seksiä ollut? miten se vaikuttaa kun tulee ehkä se hetki eteen? - (itsellä tästä ei ole kuin vain huonoja kokemuksia..voin sanoa: sekopäistätoimintaa yms)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
05.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin muutamia vuosia sitten epäterveessä suhteessa, jossa oli seksuaalista hyväksikäyttöä. Sen jälkeen on ollut itsetuhoisia ajatuksia ja käyttäytymistä, turvattomuuden tunteita, ei pysty luottamaan kehenkään, on arvoton ja merkityksetön olo, rajattomuutta, en uskalla tuoda omia toiveitani esiin ja alistun miellyttämään muita, samalla lähes pakonomaista seksin harrastamista erilaisissa avoimissa ja polyamorisissa suhteissa, kun ei kykene olemaan yksinkään.

Vierailija
4/20 |
05.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap: todennäköisesti johtuu kokemuksestasi. Mistä ei voi puhua, tulee riippuvaiseksi. Ollaan polvillaan trauman edessä. 

Jopa Madonna on kertonut käyneensä läpi tällaisen, mutta selvinneensä siitä. 

Vierailija
5/20 |
05.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin muutamia vuosia sitten epäterveessä suhteessa, jossa oli seksuaalista hyväksikäyttöä. Sen jälkeen on ollut itsetuhoisia ajatuksia ja käyttäytymistä, turvattomuuden tunteita, ei pysty luottamaan kehenkään, on arvoton ja merkityksetön olo, rajattomuutta, en uskalla tuoda omia toiveitani esiin ja alistun miellyttämään muita, samalla lähes pakonomaista seksin harrastamista erilaisissa avoimissa ja polyamorisissa suhteissa, kun ei kykene olemaan yksinkään.

Oletko saanut apua?

Vierailija
6/20 |
05.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei korkea libido mistään hyväksikäytöstä välttämättä johdu. Ja hyväksikäytetylläkin on tottakai oikeus nauttia omasta seksuaalisuudestaan. Naisen seksuaalisuutta usein vain halutaan jollakin tavalla kontrolloida ja sitten on helppo ajatella, että seksistä pitävä nainen on jotenkin esim traumatisoitunut.

Itseäni ei ole hyväksikäytetty ja tarve yhdyntään on kolmesti päivässä. Eli ihan hormoneista johtuvaa.

Vierailija
7/20 |
05.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei korkea libido mistään hyväksikäytöstä välttämättä johdu. Ja hyväksikäytetylläkin on tottakai oikeus nauttia omasta seksuaalisuudestaan. Naisen seksuaalisuutta usein vain halutaan jollakin tavalla kontrolloida ja sitten on helppo ajatella, että seksistä pitävä nainen on jotenkin esim traumatisoitunut.

Itseäni ei ole hyväksikäytetty ja tarve yhdyntään on kolmesti päivässä. Eli ihan hormoneista johtuvaa.

Sitten olet täysin väärä ihminen kommentoimaan asiaa. 

Vierailija
8/20 |
05.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua on seksuaalisesti ahdisteltu pienenä. Seksissä rajat ja turvallisuus ovat minulle tosi tärkeitä. Ilman tunteita ei seksi minulta luonnistu. En pidä itseäni paljon vanhemmista miehistä. He kuvottavat minua. 

Vierailija
9/20 |
05.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten niin? Ap:han kysyi, että voiko johtua vain hormoneista. Vastaus: kyllä.

Vierailija
10/20 |
06.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millaista hyväksikäyttö oli ap . Miten suostuit

Lähinnä minun runkkaamista ja joskus myös hänen. Olin sen verran nuori etten oikein kunnolla tajunnut ja silloin se tuntui jännältä. En sitä oikein ajatellut vasta kuin paljon myöhemmin, mitä se silloin oikein oli.

AP

Vierailija
11/20 |
06.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä ajatellaan, että jos aikuinen on seksisuhteessa alaikäisen kanssa niin se on hyväksikäyttöä. Itselläni oli tällainen aikoinaan opettajan kanssa enkä ole katunut sekuntiakaan, päin vastoin. Olin varmaan kaveripiirin onnellisin poika.

Vierailija
12/20 |
06.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko saanut apua?

Ei minulle anneta apua, olen yrittänyt löytää, mutta turhaan. Lisää seksuaaliterapiaa on ehdotettu, mutta sattuneesta syystä en todellakaan sen avun piiriin enää mene. Ei olisi toisaalta edes varaa enää mennä, että se siitä.

Vierailija
13/20 |
06.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten niin? Ap:han kysyi, että voiko johtua vain hormoneista. Vastaus: kyllä.

Kyse oli myös hyväksikäytöstä, jota ap oli kokenut ja kärsi siitä. 

Vierailija
14/20 |
06.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleensä ajatellaan, että jos aikuinen on seksisuhteessa alaikäisen kanssa niin se on hyväksikäyttöä. Itselläni oli tällainen aikoinaan opettajan kanssa enkä ole katunut sekuntiakaan, päin vastoin. Olin varmaan kaveripiirin onnellisin poika.

Laitonta yhtä kaikki.

Vierailija
15/20 |
07.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös minua vanhempi mies runkkasi pienenä ja nuorena. Alussa runkkasin myös häntä.

Ei jäänyt traumoja, mutta vieläkin tulee yliaktiivisuutta kausittain.

Vierailija
16/20 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuo Tikkanen sitten on? En ole kuullutkaan. Ei kyllä paljon muutenkaan gospel laulut kiinnosta. Mutta joo, kymmenvuotias on hyvin nuori sänkyyn, jos noin on ollut.

Vierailija
17/20 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle nuorena poikana selvisi, että vanhemmillani oli niin sanottu avoin suhde. Äidillä oli rakastaja, tai miten sen sanoisi, perhetuttu, sinkkumies, joka vietti aikaa perheemme kanssa. Kalasteltiin, ja ihastelin, opettelin hänen taitojaan. Hän yhteissaunoikin perheemme kanssa, niin kuin monet sukulaiset ja vanhempieni tuttavat. Mutta se mitä sen jälkeen yöllä tapahtui, ei sellainen voi salassa pysyä.

Miten se vaikutti? Vasta paljon myöhemmin osasin ajatella sen loppuun asti, että tosiaan miehet ovat naineet. Että se saunassa vielä rentona heilahdellut iso kalu oli jäykkänä ja kiimaisena työnnetty syvälle naisen karvaiseen pilluun, ja että nainenkin on sen sinne halunnut, ollut yhtä kiihkeästi mukana.

Siinä oli murrosikäiselel pojalle purtavaa.

Lääkärien lapsista tulee usein lääkäreitä, aisankannattajaisien pojista aisankannattajia? Sen veraan tämä vaikutti, että syvästi cuckold-pariskuntien elämäntyyliä ja olen tieten tahtoen tähän heimoon myös tutustunut.

Vierailija
18/20 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas pe do fiilit täällä luennoi päiväunistaan... Poistoon!

Vierailija
19/20 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myähemmin seksielämässä se näkyy siten, että osaat sellaisiakin tempuja joita kokemattomammat ei tiedä.

Vierailija
20/20 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siinä oli murrosikäiselel pojalle purtavaa.

Minulle selvisi nuorena poikana jossain 12-13 vuoden iässä, että erään sukulaispariskunnan, jolla oli 6-7-vuotias poika, rouvalla oli miehensä tieten ja sallien avioliiton ulkopuolista vipinää. Rouva oli eläväinen, avoin, hauskannäköinen ilopilleri, ja minäkin ihastuin, voin sanoa jopa eroottisesti. Tämä yksi asia oli ilmeisen hyvin tiedossa, ja tiedettiin, jostain sain tietää minäkin, että rouva ei enää sen ainoan pojan jälkeen voisi saada lapsia. Siksi kai tämä vapaamielisyys seurustelusuhteissa. He vierailivat meillä harvakseltaan, ja se taisi vanhempiani aina jotenkin kuohuttaa. Meilläkin yhteissaunottiin, ja muistan niitä hyvinkin, mutta siinä vaiheessa olin jo itse halunnut oman saunavuoron, ihan varmuuden vuoksi, erektion pelossa. Ja hyvä niin, miten olisinkaan itseni hillinnyt, jos olisin päässyt tirkistelemään paljasta pillua, jota miehet saivat niinkin vapaasti naida, ja varmaan paljaaltaan, siemennesteellä, koska raskaaksi tulemisen vaaraa ei ollut. Varmaan se ajatus vanhempianikin kiehtoi ja kärvisti. Isääni ainakin, voin kuvitella. - Mieltä lämmittävä muisto.