Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten rintasi muuttuivat vauvan jälkeen??

Vierailija
11.01.2007 |

Olen lueskellut lokamasuja ja siellä ainakin yksi on ilmoittanut kroppansa olevan tismalleen samanlainen kuin ennen kahta lasta. Mietin, että onko se mahdollista. Luulin, että nännit tummuvat aina. Onko se totta, ettei kaikilla tummu?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
12.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun imetys loppuu niin tyhjää tilaa jaa rintoihin kutistuneen rasva- että rauhassolukon verran. Pääsääntöisesti imetys sekä ikä veltostuttaa rintoja. Jos raskauden jäjkeen on jäänyt kiloja, niin ne näkyvät myös rinnoissa. Rinnat ilman imetystä on suurimmaksi osaksi rasvaa.

Vierailija
22/26 |
12.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

anteeksi virheet, huutava vauva sylissä. Pitänee lähteä tarjoamaan rintaa, sitä vähää mitä siitä on enää jäljellä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
12.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutenkaan ei jäänyt löydää rasvaa eikä ihoa mihinkään, vaikka molemmat lapset sain yli 30 -vuotiaana. Ihme kuminahka vissiin olen.

Vierailija
24/26 |
12.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja pikkasen raskausarpia. muuten samat tissit ne on ku ennenkin, samaa kokoa

Vierailija
25/26 |
12.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sittemmin ovat palautuneet suht koht ennalleen, ehkä aavistuksen ovat riippuvammat kuin ennen. Se nyt on varmaan jo iänkin vaikutusta.

Vierailija
26/26 |
12.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omat b-seiskavitoset ovat aivan ennallaan vielä kolme vuotta yhdentoista kuukauden imettämisen jälkeenkin. Eivät roiku, eivätkä ole muuttaneet muotoaan/väriään/kimmoisuuttaan tai muutakaan. Myös nännit pihoineen ovat yhtä pienet kuin ennenkin (olisivat voineet kyllä vähän suurentua minun puolestani).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi yksi