Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko tämä olla totta, mutta kyllä se on! Nyt haettava töitä osaamisensa ulkopuoleltakin!

Vierailija
05.02.2024 |

Ei tässä ole mitään järkeä enää! No, onpahan laaja skaala mistä hakea töitä. Haen vaikka pääministeriksi.🤣

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
05.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hain akateemisena ihmisenä varastotyöläisen paikkaa, johon ei tarvinnut ilmoituksen mukaan edes logostiikka-alan koulutusta. Minua ei kuitenkaan ylivertaisuudestani huolimatta valittu, vaikka ko. paikkaa haki vain 200 muutakin työnhakijaa.

Vierailija
42/43 |
05.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ottaa aika lailla päähän tämä sekoilu. Nämä pakkohaut on siirtänyt oman alani työt lähes järjestään vuokrafirmoille, koska pienet yritykset ei enää jaksa niitä satoja turhia hakemuksia käydä läpi! Vuokrafirmojen käyttöä on ollut aiemminkin, mutta nyt huomaan, että ihan todella harva yritys palkkaa enää itse. Ihan selvä ero viime vuoteen. Että kiitos vaan!!! 

Vuokrafirmoille siirtyi työt koska tuli 4 työpaikan pakkohaku.Olikin arvattavissa että näin käy,kiittäkää edellistä hallitusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
05.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ottaa aika lailla päähän tämä sekoilu. Nämä pakkohaut on siirtänyt oman alani työt lähes järjestään vuokrafirmoille, koska pienet yritykset ei enää jaksa niitä satoja turhia hakemuksia käydä läpi! Vuokrafirmojen käyttöä on ollut aiemminkin, mutta nyt huomaan, että ihan todella harva yritys palkkaa enää itse. Ihan selvä ero viime vuoteen. Että kiitos vaan!!! 

Vuokratyövoiman käyttö tarkoittaa sitä että yrityksellä on paljon rahaa käytettävissä. Vuokratyöläinen maksaa satoja euroja tunnilta. Siis TUNNILTA! 

Terveydenhuollossa maksaa. Kun sh saikuttaa pakollisen sairauslomapäivän niin veronmaksajille siitä tulee helposti tonnin paukku. Ja sairaanhoitajia on kymmeniätuhansia!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kuusi