Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko tämä olla totta, mutta kyllä se on! Nyt haettava töitä osaamisensa ulkopuoleltakin!

Vierailija
05.02.2024 |

Ei tässä ole mitään järkeä enää! No, onpahan laaja skaala mistä hakea töitä. Haen vaikka pääministeriksi.🤣

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
05.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo,  enkä minä ole pätevä millään muotoa pääministeriksi!  😁 

Ap

Ei ole nykyinen pääministerikään pätevä työhönsä.

Ihan kuin edelliset demarit olisi olleet, kuten noiden luomasta jättilaskusta ja hajottamista peruspalveluista nähdään.

Sipilä taitaa olla ainoa pitkään aikaan joka oli oikeasti pätevä sekä johtajana että ymmärsi jotain taloudestakin. Ilmankos sipilä saikin haukkuja joka suunnalta, myös omiltaan, ja se karkoitettiin tästä epäpätevien broilerien sirkuksesta mahdollisimman kauas sotkemasta polittisten sählärien sähläämistä keskenään. 

Vierailija
22/43 |
05.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkaa joksikin tubettajaksi, insta tai tiktok tähdeksi, alkaa vaan tekemään videoita työnhausta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
05.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Monen mielestä pääministerikään ei ole pätevä pääministeriksi, mutta sielläpä vaan on pääministerinä. Ehkä uusi linjaus perustuukin siihen?

Vierailija
24/43 |
05.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

kaupan kassastakin voi tulla pääministeri, älä unohda sitä. Tehtävä opettaa tekijäänsä.

Kerropa esimerkki. Jos Sabbaan viittaat, hän on maisteri. Ei pelkästään kassa.

Vierailija
25/43 |
05.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sannaan

Vierailija
26/43 |
05.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ei ole nykyinen pääministerikään pätevä työhönsä.

Ihan kuin edelliset demarit olisi olleet, kuten noiden luomasta jättilaskusta ja hajottamista peruspalveluista nähdään.

Sipilä taitaa olla ainoa pitkään aikaan joka oli oikeasti pätevä sekä johtajana että ymmärsi jotain taloudestakin. Ilmankos sipilä saikin haukkuja joka suunnalta, myös omiltaan, ja se karkoitettiin tästä epäpätevien broilerien sirkuksesta mahdollisimman kauas sotkemasta polittisten sählärien sähläämistä keskenään. 

Sipilä oli surkein PM kautta aikojen. Kiky ym hullutukset. Yhä kärsitään Tyel-maksun siirrosta työntekijälle.

Vierailija
27/43 |
05.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole minuakaan valittu lentäjäksi Finnairille eikä kirurgiksi Husiin, vaikka intoa olisi molempiin töihin. Kuulemma pitää olla alan koulutus ja vähän työkokemustakin. Raksahommia tullut joskus tehtyä. Jatkan kyllä sinnikkäästi hakemista, koska periaate on että tekemällä oppii.

Ukko 57v.

Vierailija
28/43 |
05.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On joutilailla aikaa täällä kirjoitella ja pelätä, kun on uhka töihin joutua. Kirjoitelkaa niitä hakemuksia, tulee aika käytettyä hyödyksi. 

Minulla on vapaapäivä, 5 päivän työputki takana. 

Oikein viisi päivää. Hoitajapuolisoni on ollut joka päivä töissä joulukuun puolesta välistä lähtien.

Vierailija
29/43 |
05.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ei ole urpokaan!

Vierailija
30/43 |
05.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työttömän pitää hakea!!! Runkuttajaksi thaihieronta paikkoihin!!! Mekö veronmaksajat maksetaan oleilusta ja että kotona itseäsi tyydytät? kun voit runkuttaa muita maksua vastaan hierontalaitoksissa!! Työ se on sekin.. Vai onks se SUomes laitonta.. punaisten lyhtyjen kadulla damissa se on laillista. Sinne sitten vaan työttömät. Me veronmaksajat voidaan maksaa lennot. Jos ei kelpaa niin sitten vaik bajamajoja tyhjentämään lapiolla ja jynssäämään harjaalla puhtaaksi!! Ja aina voi mennä metssään kuten Rehn sanoi ja se joku toinen kokoomus nainen. Siel on risuja.

Vierailija
31/43 |
05.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin tämä aloitus viittaa/liittyy? Mikä taho "vaatii" hakemaan työtä osaamisen ulkopuolelta ja missä vaatimus on esitetty?

Vierailija
32/43 |
05.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastahan työnantajat valitti hakemustulvasta.

Nytkään ei edes alanvaihtajat meinaa saata töitä, kun ei ole työkokemusta alasta.

Vierailija
33/43 |
05.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On joutilailla aikaa täällä kirjoitella ja pelätä, kun on uhka töihin joutua. Kirjoitelkaa niitä hakemuksia, tulee aika käytettyä hyödyksi. 

Minulla on vapaapäivä, 5 päivän työputki takana. 

Niin varmaan...... Todennäköisesti mikäli et työtön ole niin lusmuat siellä kuivassa toimistotyössäsi missä vauvapalstailet päivät.

Vierailija
34/43 |
05.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meitä on  työttöminä myös niitä terveysrajoitteisia, eläkeputkessa olevia, mutta ei tuo pakkohaku haittaa. Itse olen jo luovuttanut, työilmapiiri on niin sairastuttavaa jo itsessään, että hyvä kun voi hakea töitä mistä haluaa, vaikka vation hommiin johonkin, vaikka tietää ettei pääse.

Kunnanjohtajaksi voisi kokeilla päästä,hammaslääkäriksikin,myymäläpääliköksi jne. Kattoo vaan sellasen työn, missä pystyy töitä tekemään rajoitteidensa puitteissa, jos vaikka töihin otetaankin.🤭

Vierailija
35/43 |
05.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Vaikea kuvitella, että joku voisi olla yksinkeratisempi kuin petteri orpani.

Vierailija
36/43 |
05.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo aikoinaan joskus 2006-2009 työkkäri kirjoitti hakemuukseeni kielitaidoksi useamman kielen, vaikka tosiasia oli yhdellä vieraalla kiellä oikeasti olisin parjännyt, pari muuta oli 2x 3kk kansalaisopistoa. Huokaus. Niillä olisi sitten liike elämässä muka pärjännyt.

Vierailija
37/43 |
05.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mihin tämä aloitus viittaa/liittyy? Mikä taho "vaatii" hakemaan työtä osaamisen ulkopuolelta ja missä vaatimus on esitetty?

Olen kuntakokeilussa ja tänään minulle 

Näin sanottiin.  Onko muille ohjeistet-

tu näin?

Ap

Vierailija
38/43 |
05.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ottaa aika lailla päähän tämä sekoilu. Nämä pakkohaut on siirtänyt oman alani työt lähes järjestään vuokrafirmoille, koska pienet yritykset ei enää jaksa niitä satoja turhia hakemuksia käydä läpi! Vuokrafirmojen käyttöä on ollut aiemminkin, mutta nyt huomaan, että ihan todella harva yritys palkkaa enää itse. Ihan selvä ero viime vuoteen. Että kiitos vaan!!! 

Vuokratyövoiman käyttö tarkoittaa sitä että yrityksellä on paljon rahaa käytettävissä. Vuokratyöläinen maksaa satoja euroja tunnilta. Siis TUNNILTA! 

Vierailija
39/43 |
05.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyse ei ole siitä haetko ja saatko oman alasi töitä, vaan siitä että saat jotain työtä ja sitä kautta elätät itse itsesi, eikä elä verovaroin työttömänä. Tanskan ajatusmalli.

Vierailija
40/43 |
05.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun tietää minkä tahansa työn vaatimukset työpaikkailmoituksissa, niin on aika optimistista kuvitella, että kuka tahansa palkattaisiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi yksi