Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te jotka tuomitsette " teini-äitiyden" , niin minkälaisia kuvia sellainen äitiys teissä herättää?

Vierailija
11.01.2007 |

Lakaistaan tässä nyt ennakkoluulot romukoppaan!

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
11.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

muistan lapsuudestani miten siinä se kamalin asia oli se teinin äiti joka aisaa häpesi

Vierailija
2/8 |
11.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukin tyylillään. Teini-äitiyden parhaat puolet on siinä, että sitten myöhemmin on nuori mummo ja pikkulapsiajasta pääsee kun on itse vielä nuori. Toisaalta toinen nuoruus sitten nelikymppisenä kun voi mennä, ei kyllä voi olla enää sama kuin se olisi ollut parikymppisenä. Mulla oli aivan mielettömän hauska ja huoleton, biletäyteinen opiskelijaelämä. Monet elämäni parhaista kokemuksista löytyvät sieltä. Olen iloinen että sain kokea sen, teini-äidit kokevat sitten jotain toisenlaisia kivoja juttuja valintojensa seurauksina.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
11.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän sai nuorena kokea mummona olon.

Oli mukana synnytyksessä.

Se oli melkein hänen oma lapsi kun tytär eli teinin ja nuoren aikuisen elämää.

Ihanteellista se ei ollut

Vierailija
4/8 |
11.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian usein on vaan saanut huomata sen, että se menetetty nuoruus jää monelle kaivelemaan mieltä ja menojalka alkaa liiemmankin kanssa vipattamaan ja sitten on lapsi/lapset hoidossa ties kellä kun itse biletellään pitkin poikin :( Poikkeuksiakin onneksi on. Minusta olisi vaan hyvä että nuoret eläisivät sen nuoruutensa ja tekisivät ne lapset myöhemmin, ettei sitten tarvitse katua mitään kun se lapsi on jo siinä..

Vierailija
5/8 |
11.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden todella hyvän äidin tiedän, joka on saanut ensimmäisen lapsensa 18 vuotiaana suunnitellusti, ja on vieläkin saman miehen kanssa ja kolmen lapsen äiti.

Vierailija
6/8 |
11.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni ainakin tämä äiti on todella hyvä äiti ikään katsomatta, mutta johan tuota olisi ehtinyt leikkiä kotia hiukan vanhempanakin :)

Miksi kiirehtiä, kysyisin?

Vierailija
7/8 |
11.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja olisi ollut kaikkien kannalta parempi olla saamatta lasta sen ikäisenä. Katkerasti tämän myönnän äidistäni.

Vierailija
8/8 |
11.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja juoksi, sillä seurauksella, että kompastui naapurin kakaran leluun ja kaatui.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kuusi