Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suosittele tuotetta päänahan kuivuuteen!

Vierailija
05.02.2024 |

Eilen laitoin perusvoidetta ja se ei ollut erityisen hyvä idea :D

Joku apteekin linimentti vai käsidesi?

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
05.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apuaaa

Vierailija
2/30 |
05.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet ns hiusöljyt voi levittää myös hiuspohjaan. Hiero tipoittain sormenpäillä kuiville alueille. Pese normaalisti sampoolla n 1/2 tunnin kuluttua , huuhtele hyvin ja käytä hoitoainetta. Talvella voit tehdä näin 1-2 x kk. Tämä on auttanut minulla hyvin talven kuivattamaan hiuspohjaani. Ja yks tosi tärkeä juttu: juo riittävästi vettä, n 1,5 l/pv.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
05.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, mä laitan Agualan perusvoidetta päänahkaan ja resupipo yöksi, aamulla pesen hyvin, hyvin niukan shampoon ja viileähkön veden kanssa pois. Siis sitä shampoota oikeasti vain pieni tippa märkiin käsiin ja päänahkaa hieroen. Huolellinen huuhtelu.

Mutta mulla onkin hilse laattoja päässä. Auttaa. T: Atoopikko

Vierailija
4/30 |
05.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei, mä laitan Agualan perusvoidetta päänahkaan ja resupipo yöksi, aamulla pesen hyvin, hyvin niukan shampoon ja viileähkön veden kanssa pois. Siis sitä shampoota oikeasti vain pieni tippa märkiin käsiin ja päänahkaa hieroen. Huolellinen huuhtelu.

Mitä on Agualan?

Vierailija
5/30 |
05.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä on Agualan?

Haukotus

Vierailija
6/30 |
05.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä on Agualan?

Tarkoittaa kai apteekin Aqualan tai Aqualan L perusvoiteita?

Vierailija
7/30 |
05.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en tiedä tuosta päänahan kuivaamisesta mitään, miksi se pitää yleensä tehdä.

Vierailija
8/30 |
05.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkasta ruokavaliosi. Esim liika kahvi, sokeri ja suola. Suosi vettä ja hyviä rasvoja. 

Vastoin yleistä käsitystä, kosteusvoide ei tuo uutta kosteutta ihoon. Kosteusvoiteet auttavat suojaamaan ihon ulointa kerrosta, mikä edesauttaa säilyttämään ihossa olevan kosteuden.

Vierailija
9/30 |
05.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehokas ilmankostutin. 

Vierailija
10/30 |
05.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tehokas ilmankostutin. 

Tämä. Tarkista että sen haihdutusmäärä riittää asuntoosi. Pelkkä makuuhuone ei riitä. 

Vierailija
11/30 |
05.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku öljy. En osaa suositella tiettyä tuotetta, kun ei ole itsellä tarvetta. 

Vierailija
12/30 |
05.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarkasta ruokavaliosi. Esim liika kahvi, sokeri ja suola. Suosi vettä ja hyviä rasvoja. 

Vastoin yleistä käsitystä, kosteusvoide ei tuo uutta kosteutta ihoon. Kosteusvoiteet auttavat suojaamaan ihon ulointa kerrosta, mikä edesauttaa säilyttämään ihossa olevan kosteuden.

Monipuolinen ruokavalio. Ihminen on sitä mitä syö. 

Vierailija
13/30 |
05.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tehokas ilmankostutin. 

Jos kärsit kuivuudesta vain talvisin tämä todella on ainoa ratkaisu. Tai talveksi ulkomaille muutto. 

Vierailija
14/30 |
05.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

aqualan l:llä hoidan päänahan kosteutuksen, kuten joku muukin tuolla yllä kertoi tekevänsä. Sitä vaan hierotaan päänahkaan ja annetaan vaikuttaa jonkin aikaa. Itse menen joskus lämpimään saunaan odottelemaan sen imeytymistä ja toki samalla hieron päänahkaa. Sitten pesu. Usein pesen vauvashampoolla tukan sen jälkeen, vaikka aqualan on vesiliukoinen, niin tuntuu, että tukasta ei tule yhtä pöyheää kuin shampoopesun jälkeen. yleensä teen tuon kosteutushoidon viikonloppuna, kun tietää, että on kotona koko vkonlopun, joten ei haittaa vähänvähemmän pöyheä tukka.

Vierailija
15/30 |
05.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On totta, että on ihan turha hinkata sitä rasvaa sinne päänahkaan, jos käsi on samaan aikaan karkkipussilla. Kampaajana näen heti esim II-tyypin diapeteksen. 

Vierailija
16/30 |
05.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kosteusvoiteet ovat seos mm. useasta, maitohaposta ja glyseriinistä, jotka ovat kosteutta sitovia aineisosia.

Lanoliini mehmentää.

Sitten esim. kretiniinit tai sitraatit ovat imeytymistä edistäviä aineita.

Näiden lisäksi perusvoiteissa on myös mm. säilöntäaineita ja joissain hajusteita.

Tarkoittanet siis, ettei perusvoiteissa ole useinkaan hoitavia aineita?

Tähänkin Orioni on valmistanut probioottisen voiteen, jonka sisältö on poikkeuksellisen houkutteleva. Probicare pro näyttää pikaisesti katsottuna sisältävät ainakin jojobaöljyä ja Lactococcus lactis- solu-uutetta..

Vierailija
17/30 |
05.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siemeniä, lohta, avokadoa, porkkanaa, kananmunia, marjoja ja vettä. 

Vierailija
18/30 |
05.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On totta, että on ihan turha hinkata sitä rasvaa sinne päänahkaan, jos käsi on samaan aikaan karkkipussilla. Kampaajana näen heti esim II-tyypin diapeteksen. 

sinun ehkä kannattaisi opettaa tuo taito lääkäreillekin, niin säästyttäisiin kalliilta verikokeilta. Lääkäri voisi vain katsoa päänahkaa ja todeta, että sinulla on II-tyypin "diapetes".

Vierailija
19/30 |
05.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesu korkeintaan kaksi kertaa viikossa. Vältä värjäystä ja hiustuotteita. Kerta viikkossa hoito esim kookosöljyllä. 

Vierailija
20/30 |
05.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kosteusvoiteet ovat seos mm. useasta, maitohaposta ja glyseriinistä, jotka ovat kosteutta sitovia aineisosia.

Lanoliini mehmentää.

Sitten esim. kretiniinit tai sitraatit ovat imeytymistä edistäviä aineita.

Näiden lisäksi perusvoiteissa on myös mm. säilöntäaineita ja joissain hajusteita.

Tarkoittanet siis, ettei perusvoiteissa ole useinkaan hoitavia aineita?

Tähänkin Orioni on valmistanut probioottisen voiteen, jonka sisältö on poikkeuksellisen houkutteleva. Probicare pro näyttää pikaisesti katsottuna sisältävät ainakin jojobaöljyä ja Lactococcu

Paljonko sinulle maksettiin markkinoinista? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän viisi