Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi ei saisi erehtyä tai katua tekemisiään?

Vierailija
05.02.2024 |

Irtisanouduin mukavasta työstä jossa oli kuitenkin muutama epäkohta. Nyt olen hirvittävässä paikassa ja sairausloman partaalla. Jos puhun läheisilleni tästä niin ainoa kommentti on että mitäs lähdit edellisestä jne. Muistan jo lapsuuden perheestä tämän syyttelyn ilmapiirin. Ei mitään empatiaa ja ymmärrystä että joskus voi tehdä vääriä valintoja ja silloinkin ehkä voisi kuitenkin kaivata tukea. Tämä on vaikuttanut koko ikäni uskallukseeni ottaa riskejä. Tajuaako kukaan tätä? 

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
05.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tajuan . Minulla on ihan samanlaisia kokemuksia syyttelyistä ym . Vieläkin pelkään tekeväni jotakin väärin , vaikka olenkin jo eläkkeellä . Teit ihan oikein kun lähdit . Älä anna muiden mielipiteiden vaikuttaa , vaikkei se tietysti helppoa ole . Itse olen päättänyt etten syyllistä ketään , mistään  ,  koskaan , siksi varmaan lapseni uskaltavat kertoa minulle omat mokailunsakkin . 

Vierailija
2/2 |
05.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisten pitää kantaa vastuu omista teoista eikä vaatia muita aina pelastamaan kun sonta osuu tuulettimeen. Sinä olet yksin vastuussa sinun omista teoista ja sinun pitää kantaa sen seuraukset

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kolme