Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nuorena vihasin paksua ja rasvoittuvaa ihoani

Vierailija
04.02.2024 |

Nyt keski-ikäisenä ihon rasbävsisuudesta päässyt normaali-ihoon, ja yhtäkään ryppyä ei ole vielä tullut 49 vuotiaana. Yläluomet on leikattu ja silloin plastiikkakirurgi kehui, että ihoni on kiinteää ihotyyppiä. Sanoi ettei tule kaula tai kasvot roikkumaan. 

Nuorena harmitti ihotyyppi nyt vanhempana ei. 

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä sama. Olen 56-vuotias ja kasvojen iho on kiinteä ja ikäisekseni olen hyvin nuorekkaan näköinen, lähes rypytön. Mitään kiristystoimia tms. ei ole tehty. 

Vierailija
2/9 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla myös. En voi sanoa olevani rypytön, mutta ei niitä juurikaan ole, ikää 63. Plastiikkakirurgi sanoi, että minulla on todella hyvä iho, kun poisti kasvoistani luomia. Eipä kukaan kehunut ihoani nuorena. Yksi kosmetologi sanoi ihonpuhdistuksessa käydessäni, että ihoni on suorastaan öljyinen. Ei kuulostanut kivalta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä sillä enää on vanhana?

Vierailija
4/9 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun valitin nuorena rasvaista ihoani, äitini sanoi ettei tule vanhana niin ryppyjä. Eihän se silloin lohduttanut, mutta näin viidenkympin korvilla ei ryppyjä vielä ole.

Vierailija
5/9 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ni jes! Mulla sama. Nuorempana tosi rasvainen iho, jonkin verran vielä edelleen mutta 40 veenä pysyy finnit pois e-pillereillä. Ryppyjä ei ole lainkaan.

Vierailija
6/9 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samanlaisia rupsahtaneita ryppykurppia te olette kuin kaikki muutkin. Ette vaan itse sitä huomaa.

Vierailija
7/9 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, vissiin tyyliin Virve Rosti ja Lena Meriläiselläkin on paksu iho. Vanhenee kyllä kivasti, onnittelut.

Vierailija
8/9 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ni jes! Mulla sama. Nuorempana tosi rasvainen iho, jonkin verran vielä edelleen mutta 40 veenä pysyy finnit pois e-pillereillä. Ryppyjä ei ole lainkaan.

E-pillereillä? Onpa fiksua. not.

Vierailija
9/9 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

E-pillereillä? Onpa fiksua. not.

Täysin ohi aiheen, mutta miksi pitää tuollaista naurettavaa ilmaisua käyttää. Voisi kirjoittaa suomeksi," ei kovin fiksua".