Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Varattu mies ja jäätävän mustasukkainen minusta??

Vierailija
04.02.2024 |

Eli olen epäillyt jo pitkään, että työpaikallani eräs varattu mies  on ihastunut minuun. Perjantaina koin tilanteen, jonka koin ex mieheni kanssa, ennen kun aloimme seurustelemaan (siksi sen luulen tunnistavanikin) Eli työpaikalle oli tullut parin kk poissaolon jälkeen takaisin kivan näköinen (minua huomattavasti nuorempi) mies. Menin juttelemaan hänelle  ja vaihtamaan kuulumisia. Tämä luultavasti minuun ihastunut mies näki tämän tilanteen ja pyörähti nopeasti kannoillaan kitkerän näköisenä. Sanoin nuorelle miehelle, että jahas täytyy mennä ja lähdin omiin puuhiini. Tämä ehkä ihastunut mies oli koko päivän minua kohtaan niin jäätävä, että minua ihan sattui. Tuijotti inhottavasti tai käveli kuin ilmaa ohi. Menin kysymään jotain työasiaa häneltä, ei oikeastaan reagoinut kun murahtaen jotain. Päivän aluksi, ennen tätä keskustelua toisen miehen kanssa, hän oli oikein iloinen ja kaikki oli kuin ennenkin. Ex mieheni aikanaan sanoi, että kun näki minut vaikka hymyilevän kun katsoin puhelinta ( ennen kuin siis seurustelimme) niin hän kuvitteli että sielä on joku mun heila  ja sanoi menettäneensä lähes järkensä mustasukkaisuudesta. Siis minä olen sinkku ja tämä oletettavasti ihastunut mies on naimisissa. Hän itse juttelee työpaikan kaikille naisille usein.  Siis tosiaan jo kerran elämässä vastaavan käytöksen kokeneena, en ymmärrä, miksi tuollainen hermostuminen. Itse en vastaavassa tilanteessa ole ikinä käyttäytynyt noin. Onko joki miehille ominainen tapa, vai tekeekö naisetkin noin?  Onko jokin merkki jostain luonneviasta tmv?

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
22/41 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis oletko itse kiinnostunut tästä mustasukkaisesta tyypistä, vai miksi tämä asia häiritsee?

Jos työnteko ei onnistu tuollaisen kiukuttelun takia, ota yhteyttä esihenkilöösi tai puhu sille murahtelijalle suoraan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pane sitä.

Vierailija
24/41 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko sellainen j ä n n ä t y t t ö

Vierailija
25/41 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varatut sedät ovat kiukkuisia. Onko heillä keski-iän kriisi? 

Vierailija
26/41 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ttuako tuolla päätäsi vaivaat? Keskity työpaikalla työn tekemiseen.

No niinhän tuo tekeekin, mutta kun ei työasiat ota sujuakseen, kun kaveri tiuskii. Tuollainen narsku voi tehdä työskentelystä hyvin epämiellyttävää. Kun on sellainen asia, kuin työilmapiiri...ja joskus on kyseessä jopa työpaikkakiusaaminenkin...

Vierailija
27/41 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AP kuulostaa mielenterveysongelmaiselta.

Tai tosi nuorelta.

Vierailija
28/41 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tai tosi nuorelta.

Veikkaan nuoruutta. Ehkä ensimmäinen työpaikka koska työetiketti ei ole hallussa. Teinien juttuja. 

Vierailija
29/41 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas tämmönen ketju, johon ap tulee vaan kehumaan itseään. Tuli selväksi, miten hän on haluttava ja niin upea ilmestys, että menee työpaikkakin sekasortoon hänen takiaan.

Ja kun tämä sekava tarina on kerrottu, ap on antanut kaikkensa ja hiljenee.

Vierailija
30/41 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taas tämmönen ketju, johon ap tulee vaan kehumaan itseään. Tuli selväksi, miten hän on haluttava ja niin upea ilmestys, että menee työpaikkakin sekasortoon hänen takiaan.

Ja kun tämä sekava tarina on kerrottu, ap on antanut kaikkensa ja hiljenee.

Mitä odotat vastaukseksi tämän tasoiseen kirjoitukseesi? Missä kohtaa olen sanonut, että olen haluttava ja upea ilmestys, joka saa koko työpaikan sekasortoon?

Vierailija
31/41 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis oletko itse kiinnostunut tästä mustasukkaisesta tyypistä, vai miksi tämä asia häiritsee?

Jos työnteko ei onnistu tuollaisen kiukuttelun takia, ota yhteyttä esihenkilöösi tai puhu sille murahtelijalle suoraan.

Tähän ap voisi vastata. Mutta jatkakoon ihmettelyään ja kasvamistaan, ei tommosen kanssa voi nähtävästi  keskustella. Se mustasukkasuuskin on vain mielikuvituksesi tuotetta, älä pelkää. Ei sua siellä työpaikalla sen kummosemmin noteerata, vaikka huomiota haetkin. 

Vierailija
32/41 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootpa saanut katkeria vastauksia. Kyllä, osa miehistä toimii noin. Haluavat omistaa kaiken, mihin ovat jollain lailla tykästyneet. Onko luonnehäiriöinen? No tietty, eihän toi normaaliakaan ole.

Vierailija
33/41 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up 

Vierailija
34/41 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ootpa saanut katkeria vastauksia. Kyllä, osa miehistä toimii noin. Haluavat omistaa kaiken, mihin ovat jollain lailla tykästyneet. Onko luonnehäiriöinen? No tietty, eihän toi normaaliakaan ole.

Kiitos 🙂

Ap.

Vierailija
35/41 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kun niin monia tuntuu vaivaavan, olenko kiinnostunut miehestä. En ole kinnostunut. Minua häiritsee,  jos saan vihamielistä käytöstä osakseni ilman mitää omaa syytäni. Ystävällinen keskustelu ja kohtelu  työkavereiden kesken on  tuskin huonoa käytöstä puolin ja toisin. 

Ap. 

Vierailija
36/41 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällainen tarina tänään. 

Vierailija
37/41 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ole normaalia. Mustasukkainen kontrollifriikki se on. Pysy kaukana.

Vierailija
38/41 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä aloittajan viesti oli täysin ymmärrettävä, sain heti kiinni. Tunteet on tosi monimutkaisia ja ei todellakaan aina helposti itse säädeltävissä. Ja kyllä, varattuna voi tuntea mustasukkaisuutta parisuhteen ulkopuolisesta henkilöstä olematta narsisti tai psykoottisesti mustasukkainen ihminen. Toimiinsa ja käytökseensä pystyy jonkin verran vaikuttamaan tietenkin, mutta ajatuksiinsa aina ei. Itse olen ollut tuo mies sillä erotuksella, että olen kuitenkin käyttäytynyt normaalisti ja hyväksynyt asiat. Mitään aikomusta edetä ei muutenkaan missään vaiheessa ollut, joten mitään oikeutta ei missään olosuhteissa olisi ollut vihoitella tai muuten osoittaa mieltään. Sille en vaan voinut mitään, että joku ihminen herätti niin vahvoja tunteita. Lähinnä sitä lopulta halusi koko tunteesta eroon, että voisi jatkaa elämää normaalisti. Rakastan puolisoani ja perhettäni yli kaiken, siitä ei myöskään ole aina kyse kun aivokemialliset tapahtumat horjuttaa arkea.

Vierailija
39/41 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ttuako tuolla päätäsi vaivaat? Keskity työpaikalla työn tekemiseen.

Naiset tykkäävät ruokkia illuusiota joissa maailma pyörii heidän ympärillään. Joidenkin naisten huomionjano on rajaton, ja suurinta tyydytystä tuottaa muiden naisten kateus.

Vierailija
40/41 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei vain kuulosta, se on selvästi sekopää mällíränní

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi viisi