Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkälainen nainen voi saada komean miehen?

Vierailija
04.02.2024 |

Mietin, että mitä mun pitää itsessäni muuttaa..

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

riippuu millainen on susta komea mies...

Vierailija
2/24 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ihmetyttää aina palstalla toistuva termi "komea mies" - mitä tällä tarkoitetaan? Tarkoitetaanko jotain yleisen standardin mukaan komeaa, vai henkilön omasta mielestä hyvännänköistä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua ihmetyttää aina palstalla toistuva termi "komea mies" - mitä tällä tarkoitetaan? Tarkoitetaanko jotain yleisen standardin mukaan komeaa, vai henkilön omasta mielestä hyvännänköistä?

Yleisen standardin mukaista. Sellaista joka on miellyttävän näköinen suurimman osan silmissä.

Ap

Vierailija
4/24 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemalla kaunis ja empaattinen luonne

Vierailija
5/24 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En sådan som min fru. Hon har fått en ståtlig man.

Vierailija
6/24 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yleisen standardin mukaista. Sellaista joka on miellyttävän näköinen suurimman osan silmissä.

Ap

Mitä merkitystä sillä on, mitä muut ajattelevat? Olen itse naimisissa maailman komeimman miehen kanssa enkä ole kiinnostunut muista tai muiden  ajatuksista.

Vierailija
7/24 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverilla on komea mies. Kaveri on tavis, kiltinoloinen ja semisöötti. Mies taas on kuspää. 

Vierailija
8/24 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvi olla mikään empaattinen luonne, riittää että olet perusnätti ja annat huomiota sille miehelle.

Eli bullshit mitkään tuollaiset, että pitäisi olla erityisen kaunis tai hyväluonteinen. Ei tarvi, perusnättiys ja huomion antaminen miehelle riittää.

Tässähän ei määritelty sitä objektiivisesti komean miehen persoonaa tai arvoja mitenkään, puheena oli pelkkä komeus. 

Vierailija
9/24 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvästä perheestä oleva, hyvät tunne- ja kodinhoitotaidot, hyvä lasten kasvatuksessa, ehkä vähän sinisilmäinen, nätti.

Vierailija
10/24 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Mitä merkitystä sillä on, mitä muut ajattelevat? Olen itse naimisissa maailman komeimman miehen kanssa enkä ole kiinnostunut muista tai muiden  ajatuksista.

Ei sillä olekaan merkitystä. On vain olemassa piirteitä, jotka ovat valtaosan mielestä viehättäviä.

Ap

Vierailija
11/24 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma miesystäväni on komea näin objektiivisessa mielessä tarkasteltuna. Eli täyttää näitä yleisesti pidettyjä komeuden merkkejä (hiusrajahullu voinee kertoa tästä enemmän) useampien mielestä. Itse olen ihan tavis. Päädyttiin yhteen, kun henkiset ominaisuudet natsasi niin hyvin.

Vierailija
12/24 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen tasoa nostaa kauneus eli naama pitää näyttää hyvältä,kroppa pitää olla seksikäs,pukeutuminen pitää olla hyvää,nuorekkuus auttaa myös,käyttäytyminen pitää olla sellainen ettei valita ja kiva naisen pitää olla myös.

Miehen tasoa taas nostaa ulkonäkö,status ja raha.

Vierailija
13/24 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälainen ihminen ajattelee vain ulkonäköä?

Vierailija
14/24 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sain vaikka olen ihan taviksen näköinen ja vähän pullea!

Vierailija
15/24 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

no en minä ainakan mitään lylleröä halua. sanoisin että lihavat naiset, ettikään vaan niitä lihavia miehiä

Vierailija
16/24 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Itsellä ei monet standardien mukaisesti komeat miehet kolahda yhtään, vaan pidän persoonallisemmista miehistä.

Vierailija
17/24 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käymällä ulkona ja tutustumassa eri ihmisiin. Sinun olisi myös varmaan parasta olla vähintään yleisen standardin mukaan nätti. Lähesty sinä itse, niin moninkertaistat mahdollisuutesi löytää hänet.

Oikeasti komeita miehiä on mielestäni todella harvassa. Puhutaan noin yhdestä per todella ruuhkainen kauppakeskus.

Vierailija
18/24 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

no en minä ainakan mitään lylleröä halua. sanoisin että lihavat naiset, ettikään vaan niitä lihavia miehiä

Ei niitä mitenkään etsiä tarvitse, kun suurin osa miehistä on sellaisia.

Vierailija
19/24 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö sisin siis ratkaisekaan? Onko meille valehdeltu kaikki nämä vuodet?

Vierailija
20/24 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen joka on vähintään perusnätti ja jonka sosioekonominen asema on suurinpiirtein sama kuin miehen, eli esim. tuilla elävät päihderiippuvaiset keskenään ja hyvä/keskituloiset keskenään. Pl. jotkut Tindersäädöt ja parisuhteissa poikkeuksiakin toki on, mutta ne ovat harvinaisia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kahdeksan