Minkälainen nainen voi saada komean miehen?
Kommentit (24)
Minua ihmetyttää aina palstalla toistuva termi "komea mies" - mitä tällä tarkoitetaan? Tarkoitetaanko jotain yleisen standardin mukaan komeaa, vai henkilön omasta mielestä hyvännänköistä?
Vierailija kirjoitti:
Minua ihmetyttää aina palstalla toistuva termi "komea mies" - mitä tällä tarkoitetaan? Tarkoitetaanko jotain yleisen standardin mukaan komeaa, vai henkilön omasta mielestä hyvännänköistä?
Yleisen standardin mukaista. Sellaista joka on miellyttävän näköinen suurimman osan silmissä.
Ap
Olemalla kaunis ja empaattinen luonne
En sådan som min fru. Hon har fått en ståtlig man.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yleisen standardin mukaista. Sellaista joka on miellyttävän näköinen suurimman osan silmissä.
Ap
Mitä merkitystä sillä on, mitä muut ajattelevat? Olen itse naimisissa maailman komeimman miehen kanssa enkä ole kiinnostunut muista tai muiden ajatuksista.
Kaverilla on komea mies. Kaveri on tavis, kiltinoloinen ja semisöötti. Mies taas on kuspää.
Ei tarvi olla mikään empaattinen luonne, riittää että olet perusnätti ja annat huomiota sille miehelle.
Eli bullshit mitkään tuollaiset, että pitäisi olla erityisen kaunis tai hyväluonteinen. Ei tarvi, perusnättiys ja huomion antaminen miehelle riittää.
Tässähän ei määritelty sitä objektiivisesti komean miehen persoonaa tai arvoja mitenkään, puheena oli pelkkä komeus.
Hyvästä perheestä oleva, hyvät tunne- ja kodinhoitotaidot, hyvä lasten kasvatuksessa, ehkä vähän sinisilmäinen, nätti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Mitä merkitystä sillä on, mitä muut ajattelevat? Olen itse naimisissa maailman komeimman miehen kanssa enkä ole kiinnostunut muista tai muiden ajatuksista.
Ei sillä olekaan merkitystä. On vain olemassa piirteitä, jotka ovat valtaosan mielestä viehättäviä.
Ap
Oma miesystäväni on komea näin objektiivisessa mielessä tarkasteltuna. Eli täyttää näitä yleisesti pidettyjä komeuden merkkejä (hiusrajahullu voinee kertoa tästä enemmän) useampien mielestä. Itse olen ihan tavis. Päädyttiin yhteen, kun henkiset ominaisuudet natsasi niin hyvin.
Naisen tasoa nostaa kauneus eli naama pitää näyttää hyvältä,kroppa pitää olla seksikäs,pukeutuminen pitää olla hyvää,nuorekkuus auttaa myös,käyttäytyminen pitää olla sellainen ettei valita ja kiva naisen pitää olla myös.
Miehen tasoa taas nostaa ulkonäkö,status ja raha.
Minkälainen ihminen ajattelee vain ulkonäköä?
Minä sain vaikka olen ihan taviksen näköinen ja vähän pullea!
no en minä ainakan mitään lylleröä halua. sanoisin että lihavat naiset, ettikään vaan niitä lihavia miehiä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Itsellä ei monet standardien mukaisesti komeat miehet kolahda yhtään, vaan pidän persoonallisemmista miehistä.
Käymällä ulkona ja tutustumassa eri ihmisiin. Sinun olisi myös varmaan parasta olla vähintään yleisen standardin mukaan nätti. Lähesty sinä itse, niin moninkertaistat mahdollisuutesi löytää hänet.
Oikeasti komeita miehiä on mielestäni todella harvassa. Puhutaan noin yhdestä per todella ruuhkainen kauppakeskus.
Vierailija kirjoitti:
no en minä ainakan mitään lylleröä halua. sanoisin että lihavat naiset, ettikään vaan niitä lihavia miehiä
Ei niitä mitenkään etsiä tarvitse, kun suurin osa miehistä on sellaisia.
Eikö sisin siis ratkaisekaan? Onko meille valehdeltu kaikki nämä vuodet?
Sellainen joka on vähintään perusnätti ja jonka sosioekonominen asema on suurinpiirtein sama kuin miehen, eli esim. tuilla elävät päihderiippuvaiset keskenään ja hyvä/keskituloiset keskenään. Pl. jotkut Tindersäädöt ja parisuhteissa poikkeuksiakin toki on, mutta ne ovat harvinaisia.
riippuu millainen on susta komea mies...