Ostin 3 pussia karkkia. Haluatko kysyä jotain?
Kommentit (80)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi et ostanut irtokarkkeja?
Koska ne on epähygieenisiä ja kalliita.
Ap
Lähi prismassa 8.95€/kilo. Ainakin kaks tuotteistas maksaa kilohinnaltaan enemmän. Olisit saanut irtokarkeilla enemmän samaan hintaan.
Vähensitkö tästä hinnasta rään osuuden? Irtokarkkilaareissa ei edes ole noita karkkeja mitä ostin.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Kauan keität kananmunia?
7 minuuttia.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Pelkäätkö ukkosta?
En pelkää.
Ap
Tuleeko Asuntoosi kesäisin muurahaisia?
Yksi pussi itselle, ja yksi kullekin lapselle?
Onko isoa asia aiheesta kirjoittaa tänne? Siis miksi pidät tätä niin merkittävänä asiana, että pitää kirjoittaa?!
Meilläkin ostetaan välillä, kun tarjouksessa on jopa neljä pussia karkkia! Karkkipäivä koko perheelle on lauantai ja viidelle hengelle jaetaan kaksi karkkipussia. Neljä pussia siis riittää hienosti kahdeksi viikoksi.
Ootko ihan pimee? Onko lääkkeet ottamatta?
Voiko luoksesi tulla yöksi tänään?
Vierailija kirjoitti:
Yksi pussi itselle, ja yksi kullekin lapselle?
Nämä oli kaikki minulle.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Miksi et ostanut irtokarkkeja?
Kuka niitä ostaa ? Täällä kakarat niitä lääppii ja maistelee.
Vierailija kirjoitti:
Onko isoa asia aiheesta kirjoittaa tänne? Siis miksi pidät tätä niin merkittävänä asiana, että pitää kirjoittaa?!
Meilläkin ostetaan välillä, kun tarjouksessa on jopa neljä pussia karkkia! Karkkipäivä koko perheelle on lauantai ja viidelle hengelle jaetaan kaksi karkkipussia. Neljä pussia siis riittää hienosti kahdeksi viikoksi.
Sen verran kuitenkin itseäsi kiinnosti, että avasit ketjun ja kirjoitit vielä kommentinkin :)
Nämä pussit oli yksin minulle. Onpa surkeaa jakaa kaksi pussia viidelle. Oletteko köyhiä?
Ap
Osaatko soittaa nokkahuilulla ostakaa makkaraa?
Vierailija kirjoitti:
Tykkäätkö kettukarkeista?
Tykkään.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Osaatko soittaa nokkahuilulla ostakaa makkaraa?
Osaan.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä karkkeja ostit?
Haribo star mix
Malaco suosikit hedelmä salmiakki
Turun makeismestari karpalovaniljamarmeladi
Ap
Hyi, kuinka pahoja. Itse ostan harvoin karkkeja, mutta kun ostan laatu korvaa määrän.
Kauan keität kananmunia?