Mies haluaa erota, syy: kokee itsensä tarpeettomaksi suhteessamme
Mistä tuollainen voi johtua? Miksi mies ajattelee noin? En ymmärrä mikä miehiä nykyään vaivaa.
Kommentit (28)
Naisten mielestähän miehet on aina olleet pilalle lellittyjä poikasia ja lisäksi nämä "älä katso mun tissivakoa tai saat syytteen"-touhu viime vuosina ja kaikenlainen poikalasten vihaaminen jopa äitiensä toimesta. Ja sitten vielä ihmetellään miten miehillä on niin heikko itsetunto.
Itsekin olen sellainen "minäpä tästä nyt menen pois tieltä"-tyyppi, johtunee siitä kun olin melko epäsuosittu lapsena ja koulukiusattu yms. eikä ne naispuolisten kanssakaan koskaan hommat oikein lähteneet luistamaan. Vanhemmatkin olisi voineet vähän kovemmalla kädellä kasvattaa ja laittaa tekemään jotain eikä lelliä piloille.
Jos ihminen kokee olevansa tarpeeton suhteessa, niin se on kyllä sangen erinomainen syy erota.
En minäkään haluaisi jäädä suhteeseen, jossa koen itseni tarpeettomaksi. Osaatko ap sanoa mihin sinä tätä miestä sitten tarvisit? Onko jotain muitakin syitä kuin taloudelliset?
Millä tavalla annat palautetta? Aloitatko negatiivisesta vai annatko palautetta ollenkaan? Vai ajatteletko että passiivis-agressiivisella vihjailulla mies osaisi muuttaa sinun mielestä ei-toivottavaa käytöstään?
Onko sinusta seksi ja hellyys kauppatavaraa? Onko tärkeä laskea, että kuka teki viimeksi ja mitä? Milloin olet kysynyt mieheltä, että mitä hän haluaa ja mikä on hänelle tärkeää?
Itsensä tarpeettomaksi tunteminen on ihan riittävän hyvä syy erota. Samoin kun on väärän jalkapallo/ jääkiekkojoukkueen kannattaminen, tai vääränväriset sukat tai Kanada. Selkokielellä: Ei eroa tarvitse perustella mitenkään. Jos ei halua jatkaa yhdessä niin sitten ei halua ja thats it.
Ihan samoin kuin pressanvaaleissa voi käyttää äänestysperusteena kravatin väriä, tai seksuaalista suuntausta. Se on ihan jokaisen oma asia millä perusteella päättää kenelle äänensä antaa.
Olisiko AP kenties onnellisempi jos ukkonsa ilmoittaisi että haluaa erota koska haluaa lähteä erakoksi Valamoon? Tai haluaa erota koska haluaa jatkossa pukeutua tytöksi ja tuntee olevansa kynänteroitin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun eksäni alkoi yhtäkkiä puhua, kuinka minä en arvosta häntä.
No, löytyihän se selitys vihdoin: nainen, joka palvoi maata hänen allaan.Nykyään olen uusissa naimisissa ja mietin tätä asiaa usein: miten ihmeessä sitä arvostusta käytännössä osoitetaan? Ei kai nyt roskapussin viemisestä tarvitse kiittää?
osaisiko kukaan mies kertoa vastausta?taustana siis se, etten ole nalkuttaja, joskaan en ihaile siivoustyön jälkeäkään.
ylläoleva
Tuolla on oikeasti naisia jotka ovat valmiita pesemään varattujen boksereita,syöttämään ja juottamaan. Hieromaan seksin päätteeksi. Ylläripylläri. Mies oottaa uuden tekevän tuota kaikkea vaikka oisivat 2-3 lapsen vanhempia.
Kumpikaan ei vaikuta kovin täysjärkiseltä, nainen joka pesee varatun ruskeaviivaisia boksereita, eikä mies, joka olettaa saavansa samoja palveluksia arjessa 3 lapsen keskellä.
Täsmensikö hän yhtään tarkemmin, mitä sanomisillaan tarkoitti?
Otatko ahteriin?