Miksi et matkusta Etelä-Floridaan talvella?
Paljon enemmän kulttuuria, näkemistä ja paremmat säät kuin Kanarialla. Lentomatkaa muutaman tunnin enemmän ja maksaa hiukan enemmän mutta on kyllä sen arvoista ainakin omasta mielestä.
Kommentit (62)
Florida tunnetaan Ameriikan ihmemaassa lähinnä vankilasta vapautuneiden seksuaalirikollisten hökkelikylistä, joissa asuvat lopun elämäänsä
Vierailija kirjoitti:
Florida tunnetaan Ameriikan ihmemaassa lähinnä vankilasta vapautuneiden seksuaalirikollisten hökkelikylistä, joissa asuvat lopun elämäänsä
no ei tosiaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska Kaliforniassa on parempi sää.
etelä-kaliforniassa ei ole talvella kovin hyvä sää kun päivisin lämpimillään noin 17-18 ja yöllä 10 kun taas miamissa 25 ja 18 ja merivesi vielä lämmintä
Eli onhan Kaliforniassa parempi sää.
Eri
Fort Myers ja Sanibelin saari olivat kivoja ennen hurrikaani Iania. Se teki paljon tuhoa.
Inhoan USAa, en todellakaan halua sinne.
Tykkään enemmän Kanarian luonnosta.
Olen kerran käynyt Etelä-Floridassa ja oli kyllä sellainen junttila, ettei toiste tarvitse mennä. En muutenkaan halua enää matkustaa niin turvattomaan maahan kuin U.S.A.
Olen kerran käynyt ja on todellakin pahin junttila ikinä. En ihmettele yhtään, että on aina listalla kärkipäässä "maailman pahimmat pettymys lomakohteet" Mistään ei löydä kauheampia ihmisiä. Olen aika paljon matkustanut. Kaikki muut lomat ovat olleet käymisen arvoisia. Tonne matkusta ku tyhmät nousukkaat/narsistit. Pitää olla päässä vikaa.
Kynnyskysymys on varmasti hinta ja viisumit.
Vierailija kirjoitti:
Kynnyskysymys on varmasti hinta ja viisumit.
ei tarvitse amerikkaan viisumia vaan esta riittää
Vierailija kirjoitti:
Olen kerran käynyt Etelä-Floridassa ja oli kyllä sellainen junttila, ettei toiste tarvitse mennä. En muutenkaan halua enää matkustaa niin turvattomaan maahan kuin U.S.A.
miami on yhtä turvallinen kuin barcelona
On kallista touhua tuo usa matkailu. Jos halvemmalla pärjäisi niin voisi harkita. Nyt hyvä jos 5000e riittää kuukaudeksi siellä. Se on pitkä penni monille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olin siellä jo vuonna 1997 ja jo silloin siellä oli liian kuuma suomalaiselle. Pyörryin rannalle, ei kiitos enää. Lisäksi koen, että jenkkikulttuuri tuli jo nähtyä, ei kiitos enää.
talvella siellä on noin 25 astetta päivällä ja yöllä 20 eli ei mitenkään erityisen läkähdyttävää
Vai niin, keskimääräisesti ehkä. Olin juuri tuolloin-97 talvella ja silloin oli yli 30 joka päivä ja viivyin siis 6 viikkoa. Tuskin on nykyään viileämpää. Siitä on ollut juttuakin, että matkakohteita markkinoidaan lämpötiloilla, jotka pitivät paikkansa 80-luvulla. Tosiasiassa monessa lomakohteessa (Etelä-Euroopassakin) voi olla sietämättömän kuuma. Nykyään vielä säännöllisesti hurrikaaneja ja muita mukavia hirmumyrskyjä.
Liian kuuma, hirveä kulttuuri, päihdepäät katukuvassa: kuka lääkkeissä, kuka missäkin aineissa, hirviöiksi ylileikellyt naiset ja miehet. Ei kiitos. Mieluummin menen jonnekin, missä ihmiset ovat vielä suurinpiirtein normaaleja ja ilmasto parempi.
Kanariako ei ole junttila 🤭 Suomalaisten junttien ykkösmesta.
Vierailija kirjoitti:
Olen kerran käynyt ja on todellakin pahin junttila ikinä. En ihmettele yhtään, että on aina listalla kärkipäässä "maailman pahimmat pettymys lomakohteet" Mistään ei löydä kauheampia ihmisiä. Olen aika paljon matkustanut. Kaikki muut lomat ovat olleet käymisen arvoisia. Tonne matkusta ku tyhmät nousukkaat/narsistit. Pitää olla päässä vikaa.
harlinit asuvat siellä ja pitävät sitä suosikkikohteenaan
Vierailija kirjoitti:
no... en sinnekään menisi. näen noita suomijuntteja suomessakin eikä tarvi maksaa siitä mitään
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
no... en sinnekään menisi. näen noita suomijuntteja suomessakin eikä tarvi maksaa siitä mitään
Olin viimeksi Palman saarella enkä juuri suomalaisiin törmännyt. Ei ole mikään bilemesta.
etelä-kaliforniassa ei ole talvella kovin hyvä sää kun päivisin lämpimillään noin 17-18 ja yöllä 10 kun taas miamissa 25 ja 18 ja merivesi vielä lämmintä