Miksi et matkusta Etelä-Floridaan talvella?
Paljon enemmän kulttuuria, näkemistä ja paremmat säät kuin Kanarialla. Lentomatkaa muutaman tunnin enemmän ja maksaa hiukan enemmän mutta on kyllä sen arvoista ainakin omasta mielestä.
Kommentit (62)
Koska olen talvi-ihminen. Mieluisampi ilmasto ja parempaa tekemistä esim. Alpeilla, Sloveniassa, Norjassa tai ihan kotoisammin Lapissakin.
Koska tykkään enemmän New Yorkista. Kesälla ja talvella.
Koska Kanarian lentokin on puuduttavan pitkä. Siihen vielä muutama tunti lisää niin ei kiitos.
Törkimys! Selkääsi sietäisit saada ilmastoterroristi!
Vierailija kirjoitti:
Mitäs kulttuuria siellä on?
florida keys, orlandon huvipuistot, bahaman päiväretki ja kaikki tekemiset miamin lähistöllä
Vierailija kirjoitti:
Mitäs kulttuuria siellä on?
Latinalais-amerikkalaista kulttuuria.
Koska siellä voi ostaa aseita samalla kun ostaa korin kaljaa.
Mitä hemmettiä minä siellä tekisin?!
En nähnyt tuossa yhtäkään syytä, miksi matkustaisin Floridaan... koskaan.
Korkeintaan neljä tuntia lentokoneessa riittää mulle.
Olen käynyt yli 40 maassa, myös Yhdysvalloissa New Yorkissa. En ole koskaan keksinyt syytä, miksi menisin Floridaan ennemmin kuin johonkin muualle.
Ehkä pysähdyn hetkeksi, kun aikanaan eläkkeellä lähden Karibian-risteilylle.
Sinne rikkaitten, vanhojen rusinoitten sekaan? Mitä tekemään? Bridgeä pelaamaan vai golfaamaan?
Kallista. Pitää tipata vaikka ottais takeawaykahvin 7-11:sta.
Koska on helpompi olla pidempään EU:n sisällä kun EU:n ulkopuolisissa maissa
Vierailija kirjoitti:
Mitä hemmettiä minä siellä tekisin?!
voit halutessasi viettää samanlaista rantalomaa kuin kanarialla mutta etelä-floridassa on vaan lämpimämpää ja 5 astetta lämpimämpää merivettä. kulttuuria on myös enemmän kun kuitenkin puhutaan suurkapungista.
Låter trevligt men man är på jobb. Man kunde visserligen jobba på distans men kunderna har en europeisk tidtabell. Det kunde bli rätt kämpigt i Florida.
Amerikka boycotis