Toiset treffit, mies vihjasi että haluaa tunnustaa jotain
Mitähän se voisi olla, hän on ollut innokas tapaamaan ja muutenkin.
En siis tiedä miten reagoin jos se onkin tunteita.
Kommentit (32)
Vierailija kirjoitti:
Itse miehenä olisin juuri tuossa tilanteessa silloin, kun mietin, miten vihjata korrektisti kumppanille, että toivoisin parisuhteessamme olevan myös jonkun verran anaaliseksiä.
Tä? Senkus hankit ittelles semmosen dil don kuin haluat! Problem solved.
Vierailija kirjoitti:
No joko selvisi?
Mies siis alunperin sanoi että minun pitäisi saada hänet puhumaan siitä, eli jotenkin aihe ei ollut helppo.
No tapasimme ja kysyin, niin hän käytännössä kertoi ettei ollut tavannut ketään muuta ja kysyi samalla olinko minä.
Hän kyseli myös olinko ajatellut häntä ja nukahti kun silittelin häntä.
Suhteemme piti aluksi olla vain hauskaa, en tiedä onko se sitä edelleen.
Jos se kertoo rakastavansa sua niin se oli sitten siinä. Mieluummin vaikka kertois lapsesta, näin ite ajattelisin. Kylpylälomakin ois vähän liikaa jos toiset treffit.
En kyllä jaksais mitään vihjailuja ja odotusta. Kertokoon heti mitä asiaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No joko selvisi?
Mies siis alunperin sanoi että minun pitäisi saada hänet puhumaan siitä, eli jotenkin aihe ei ollut helppo.
No tapasimme ja kysyin, niin hän käytännössä kertoi ettei ollut tavannut ketään muuta ja kysyi samalla olinko minä.
No mikä se suuri paljastus oli?
Aids!
Ei se ainakaan mikään täysipäinen ole, jos jo toisilla treffeillä haluaa jotakin tunnustaa hymiön kera.
Ei jatkoon!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No joko selvisi?
No mikä se suuri paljastus oli?
Mies olikin neitsytpoju.
Tosin mikäpä ihme se näin 2020-luvulla on.
Tinderöidessä jos mies kirjoitti "haluan tunnustaa jotain", se oli 100% jotain seksiin liittyvää mukatuhmapaljastusta.. Yaaawn. Boooring.
Toki jos IRL halua jutella jostain, se on eri asia.
Sormus mukana seuraavalla kerralla.
Niin hän tosiaan on sinun vastakohtasi, mukava ja erittäin kohtelias. Sinulle ei olekaan täällä mitään.