Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on epäonnistunein vaatehankintasi?

Vierailija
03.02.2024 |

Tuliko kalliiksi, jäikö kokonaan käyttämättä? Kierrätitkö, vai makaako vieläkin kaapissa? 

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Housut.

Vierailija
22/26 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on kaapissa useampi hame tai mekko ostettuna varmuuden varalle, kun kyllähän jokaisella naisella pitää joku puolihame/pikkumusta olla.

Ainoatakaan noista en ole koskaan käyttänyt, kysyin joskus äidilläni olenko lapsena käyttänyt mekkoja ja äidin toteamus oli, että joo, kastetilaisuudessa sulla oli kastemekko. Olen nykyään nelikymppinen, enkä ole tarvinnut hamosia elämäni aikana oikeasti mihinkään, aina olen selvinnyt housupuvuilla virallisemmat tilanteet. 

No, ei noissa kovin montaa euroa ole kiinni, lähinnä vievät kaappitilaa.

Mullakin on noita kirpputoreilta hankittuja "oi kun ihana" -hameita pari kappaletta. Mietin jo, laitanko takaisin kiertoon. 

Joskus käytin enemmän hameita. Enää en niinkään. Joskus käytettyjä hameita on myös pari. Pitkiä mekkoja tulee pidettyä kesäisin enemmän. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Musta puolipitkä villakangastakin tapainen talvitakki, nätti leikkaus ja hintaansa nähden laadukas, istui päälleni hyvin ja oli minun tyyliäni; ei liian hieno mutta kuitenkin "parempi takki". Hölmöyksissäni en tajunnut sovittaessa ottaa huomioon että päälläni oli vain ohut pusero. Oikeassa käytössä olisi pitänyt olla villapaita tms, hihat olivat niin kapeat että piti olla kädet suorana ja kainaloista kiristi. En voinut pitää sitä, lahjoitin Punaisen Ristin Konttiin.

Joku teki Kontista mahtavan löydön. 

Vierailija
24/26 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee reklamaatio 

Vierailija
25/26 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin Luhdan outletistä 60 % ale hupparin. Hölmö, kun en kokeillut. Kotona huomasin, että kiristää vatsasta. Oli kokoonsa nähden pieni.

Vierailija
26/26 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki mitä ostin vuosi sitten talvella. Leikkauksen jälkeen olin niin turvoksissa, että mikään vanha ulkovaate ei mahtunut päälle. Paniikissa ostin pari takkia ja toppahousut. Nyt niihin mahtuisi 1,5 mua. "Villakankaisen" vein konttiin, materiaali oli niin sähköistä, että olin liikkuva pölymagneetti kulkiessani se takki päällä. Toppahousut on vielä käytössä, mutta vain  oikein kylmillä keleillä, kun voi käyttää paksuja villahousuja alla. Toista takkia pohdin vielä, saisinko pienennettyä sitä.  

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän viisi