Kuinka monen puhuttelun jälkeen saa jo potkut?
En ole jaksanut enää laskea kuinka monessa istunnossa olen ollut..
Kommentit (31)
Mä en oo ollu koskaan vaikka teen hommani huonosti hutiloiden. Pomon kanssa kannattaa olla hyvät välit!
Kolmen varoituksen jälkeen. Ja varoituskin vanhenee. Olikohan vuodessa.
Vierailija kirjoitti:
Suullinen varoitus ei päde.
Vierailija kirjoitti:
Mä en oo ollu koskaan vaikka teen hommani huonosti hutiloiden. Pomon kanssa kannattaa olla hyvät välit!
Minä teen hommani hyvin, mutta muiden työntekijöiden kanssa palaa välillä hermo.
Ap
Puhutteluja vois hommata tämän tästä jollekin. Epäasiallista käytöstä paljon töissä. nää tyypit jauhaa niin paljon paskaa kuin olla ja voi.
Puhutteluja ei lasketa, vain kirjalliset varoitukset. Mutta irtisanomisen helpottamisen jälkeen tilanne voi olla toinen.
Vierailija kirjoitti:
Potkut mistä?
Lähinnä muille työntekijöille huutamisesta.
Ap
Eipä nekään saa potkuja tai varoituksia, jotka irvailee toisille.
Vierailija kirjoitti:
Puhutteluja vois hommata tämän tästä jollekin. Epäasiallista käytöstä paljon töissä. nää tyypit jauhaa niin paljon paskaa kuin olla ja voi.
tuttua 🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Potkut mistä?
Lähinnä muille työntekijöille huutamisesta.
Ap
Toivottavasti pian!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos aiheesta ja työntekijä vähänkään täyspäinen niin pätee kyllä. Ei ihme jos nyt ollaan lakia rustaamassa että ei liiemmin tarvitse varoitella.
Palveluammatissa täytyy osata asiakkaita kohdella hyvin. Tympeä puhetyyli ja hätäily kuuluu ja näkyy. Tee toisille niinkuin haluat itsellesi tehtävän!
Hmm mun pomo on ollut esimiehensä puhuttelussa ainakin 8 kertaa viimeisen vuoden aikana ja työsuojelukin on ollut asiassa mukana useamman kerran. Siitä huolimatta sitä ihmishirviötä ei ole saatu pois asemastaan, vaikka on siis tehnyt ihan selkeitä työsuojelurikkomuksia joista olisi pitänyt antaa kirjallinen varoitus. Luojan kiitos se kotka jää eläkkeelle tänä vuonna!
Vierailija kirjoitti:
Palveluammatissa täytyy osata asiakkaita kohdella hyvin. Tympeä puhetyyli ja hätäily kuuluu ja näkyy. Tee toisille niinkuin haluat itsellesi tehtävän!
Ok. En ole palveluammatissa.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ok. En ole palveluammatissa.
Ap
Mikä sitten on sellainen ammatti jossa et palvele ihmisiä?
Vierailija kirjoitti:
Ei pidä paikkaansa. Ei näin voi tuudittautua. Olen ihan menestyksellä irtisanonut yhden kirjallisen varoituksen jälkeen, kun jatkoi toimintaansa. Varoituksessa pitää vain mainita, että seuraavasta koituu irtisanominen ja antaa aikaa korjata käytös. Meni oikeuteen ja kesti siellä. Tosin virhekin oli paha.
Pomo kun ei ymmärrä että kiirellä tulee vaan sekundaa! Pitää paikkansa monissa asioissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos aiheesta ja työntekijä vähänkään täyspäinen niin pätee kyllä. Ei ihme jos nyt ollaan lakia rustaamassa että ei liiemmin tarvitse varoitella.
Mun käsittääkseni sitä ei olla muuttamassa, että irtisanominen tapahtuu varoituksen jälkeen. Tai ainakaan kukaan ei ole maininnut, että varoituksen vaatimus poistuisi. Asiallinen ja painava syy muutettaisiin pelkästään asialliseksi syyksi.
Onko jollain tietoa tai kokemusta?