Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka monen puhuttelun jälkeen saa jo potkut?

Vierailija
03.02.2024 |

En ole jaksanut enää laskea kuinka monessa istunnossa olen ollut..

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden. Olisin kyllä lähtenyt kävelemään itsekin. Paikka ja palkka perseestä. A...o. Kannattaa tutustua lakiin. Nykyään olen paremmassa hommassa.

Vierailija
22/31 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puhutteluja ei lasketa, vain kirjalliset varoitukset. Mutta irtisanomisen helpottamisen jälkeen tilanne voi olla toinen.

Suullinen varoitus lasketaan myös, ihan niin kuin suulliset sopimukset.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Palveluammatissa täytyy osata asiakkaita kohdella hyvin. Tympeä puhetyyli ja hätäily kuuluu ja näkyy. Tee toisille niinkuin haluat itsellesi tehtävän! 

Ok. En ole palveluammatissa.

Ap

Mikä sitten on sellainen ammatti jossa et palvele ihmisiä? 

Aika moni ammatti on sellainen, jossa ei palvella ihmisiä.

Vierailija
24/31 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

koe ajalla välittömästi. Muutoin kolme varoitusta ja sitten ulos! 

Vierailija
25/31 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhden. Olisin kyllä lähtenyt kävelemään itsekin. Paikka ja palkka perseestä. A...o. Kannattaa tutustua lakiin. Nykyään olen paremmassa hommassa.

Itse olen lähtenyt kävelemään kesken kaiken yhdestä työsopimuksen allekirjoittamistilaisuudesta, yhdestä työpaikasta kesken työpäivän, useamman kerran olen kieltäytynyt jatkosta, useamman kerran olen kieltäytynyt työstä (sain muualta töitä), yhden kerran lyönyt luurin korvaan, muutamasta olen lähtenyt koeajalla ja useammasta olen itse irtisanoutunut.

Vierailija
26/31 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On aloja, joilla tietyt narsismiin taipuvaiset tyypit yrittävät tehtailla puhutteluja toisille, joita yrittävät savustaa työpaikalta. Nämä ovat todella järkyttäviä tilanteita, kun ei voi oikein kunnolla puolustautua ilman, että puhuisi siitä tehtailijasta puolestaan pahaa. Ainoa pelastus on puolueeton pomo.

Vierailija
27/31 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen lähtenyt kävelemään kesken kaiken yhdestä työsopimuksen allekirjoittamistilaisuudesta, yhdestä työpaikasta kesken työpäivän, useamman kerran olen kieltäytynyt jatkosta, useamman kerran olen kieltäytynyt työstä (sain muualta töitä), yhden kerran lyönyt luurin korvaan, muutamasta olen lähtenyt koeajalla ja useammasta olen itse irtisanoutunut.

Sellainen moniongelmainen lumihiutale siellä sitten.

Vierailija
28/31 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon että saisin potkut. Möläyttelen pomolle mitä milloinkin, mutta ei se anna edes varoitusta.  Joskus kyllä huutaa.

Vierailija
29/31 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivon että saisin potkut. Möläyttelen pomolle mitä milloinkin, mutta ei se anna edes varoitusta.  Joskus kyllä huutaa.

Jos on mies pomo, niin nuole sen persettä 

Vierailija
30/31 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On aloja, joilla tietyt narsismiin taipuvaiset tyypit yrittävät tehtailla puhutteluja toisille, joita yrittävät savustaa työpaikalta. Nämä ovat todella järkyttäviä tilanteita, kun ei voi oikein kunnolla puolustautua ilman, että puhuisi siitä tehtailijasta puolestaan pahaa. Ainoa pelastus on puolueeton pomo.

Tämä! Vahinko että pomo ei ollut puolueeton. Aika monta on edellisen työpaikan narsisti savustanut ulos. 

Vierailija
31/31 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä! Vahinko että pomo ei ollut puolueeton. Aika monta on edellisen työpaikan narsisti savustanut ulos. 

Minut aikoinaan savustettiin työpaikasta pois. Helpompaa oli lähteä.