Haluaako kuusikymppinen mies olla nelikymppisen naisen kanssa?
Kommentit (78)
Vierailija kirjoitti:
No itsellä on 55v miehenä ensisijaisesti haluisin 18-25v naisia. Toissaisesti haluisiin 25-35v naisia. Ja kolmas on sitten 35-50v. Jos on vanhempi niin sitten voi olla kaveri. Mutta jos on timmi treenattu kroppa edelleen niin miksei jopa 60v käy
Mikä on 55v miehen vartalon kunto?
Olen treenattu kivanäköunen lähes 50v, mutta en katselisi sinun laista miestä edes persesilmällä.
Vierailija kirjoitti:
Naiset pitävät vanhemmista (1-3 vuotta) miehistä, mutta nuoremmat valitaan sitten, kun mahdollisuus tulee.
Jos naiset kerran pitävät vanhemmista, niin miksi he ikinä valitsisivat nuoremman?
Vierailija kirjoitti:
Kysyin tätä siksi, että olen aina ollut hyvin epäsuosittu romanttisessä mielessä, vaikka minussa ei mitään hirveää vikaa löydy. Ihan sieväkin kait olen. Nyt ollaan tavattu ko miehen kanssa ja pelkään ettei hänkään halua olla kanssani. Jos ei, niin sitten lopetan kaikki haaveilut parisuhteesta ja olen yksin loppuelämäni. Ap
Jos ei varsinaista vikaa, ehkä kuitenkin pieniä outouksia? Vanhemmat ihmiset ovat usein avarakatseisia. Jos olet ihastunut jo, niin mikä ettei?
Se otetaan kenet saadaan. Se jota oikeasti halutaan ei yleensä saada koskaan.
Vierailija kirjoitti:
Haluaako kukaan 40v nainen olla 60v ukon kanssa??
Ei!
Puhu vain omasta puolestasi!
Muiden puolesta (varsinkaan sinulle täysin tuntemattomien) et voi tietääheidän ajatteluaan ja tunteitaan.
Kannattaa muistaa,että vain äärimmäisen vähä-älyiset ihmiset uskovat (oman) sukupuolensa perusteella tietävänsä miten 'kaikki maailman (miehet tai naiset)' ajattelevat tai jopa kykenevänsä (sukupuolensa perusteella) edustamaan ja puhumaan kaikkien( oman sukupuolensa edustajien puolesta).
Se näet on aivan sitä ääri-seksismiä,jos mikä!
Vierailija kirjoitti:
Ei 4-kymppinenkään ole enää mikään nuori. Miksei kaksi keski-ikäistä voisi sopia yhteen. Vanhemmiten suurenkin ikäeron merkitys vähenee.
Mietipä vielä 70 eläkeläispappa itse 50 työelämässä, tässän on aika iso ero.
Vierailija kirjoitti:
Ei 4-kymppinenkään ole enää mikään nuori. Miksei kaksi keski-ikäistä voisi sopia yhteen. Vanhemmiten suurenkin ikäeron merkitys vähenee.
Vähenee varmasti jossakin vaiheessa, mutta vuosien kuluessa kuilu taas kasvaa. Siinä vaiheessa kun toinen alkaa olla jo vanhus, toinen saattaa vielä olla täysillä työelämässä mukana. Olen itse neljäkymppinen nainen, enkä voisi kyllä kuvitellakaan olevani kuusikymppisen miehen kanssa. Sen ikäiset ovat isäni ikäluokkaa.
Vierailija kirjoitti:
Olen 63v ja minulla on 22 vuotias tyttöystävä. Ei ikä ole kuin numero.
Olet siis löytänyt jonkun vajaakuntoisen?
No yäk! Äitini ikäinen melkein. Kysymys pitäs olla toisinpäin.
Vierailija kirjoitti:
Haluaako kukaan 40v nainen olla 60v ukon kanssa??
Ei!
Voi kun tietäisit! Hyvin menee mutta menköön.
Vierailija kirjoitti:
Tykkään teinitytöistä. sori. Mutta ei kaikki ole niinkuin minä.
Pedo,
Vierailija kirjoitti:
Yli 30 vuotiaat miehet ovat kuvotavia. Vanhat säkit heiluu ja kaljamaha sekä allit hytkyy. Ei edes tavarasta ole mihinkään. Miesten hedelmällisyys muutenkin puolittunut maailmanlaajuisesti. Yök. 🤮
Tasaa sinä se sivusiilisi, pikkulepakko.
No takuulla haluaa. Naapurilla takana jo muutama niitä. Viimeisin oli 20 v. neitonen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No itsellä on 55v miehenä ensisijaisesti haluisin 18-25v naisia. Toissaisesti haluisiin 25-35v naisia. Ja kolmas on sitten 35-50v. Jos on vanhempi niin sitten voi olla kaveri. Mutta jos on timmi treenattu kroppa edelleen niin miksei jopa 60v käy
Olen treenattu kivanäköunen lähes 50v, mutta en katselisi sinun laista miestä edes persesilmällä.
Unohdit mainita sivistyneisyyden ominaisuuksistasi.
Kyllä sitä rahaa pitää olla sitten melko paljon yli päivittäisen tarpeen, että vanheneva äijä saa parikymmentä vuotta nuoremman naisen.
Vierailija kirjoitti:
Yli 30 vuotiaat miehet ovat kuvotavia. Vanhat säkit heiluu ja kaljamaha sekä allit hytkyy. Ei edes tavarasta ole mihinkään. Miesten hedelmällisyys muutenkin puolittunut maailmanlaajuisesti. Yök. 🤮
Aika hauska!
Olen 56 ja en kyllä halua 40 vuotiasta naista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Unohdit mainita sivistyneisyyden ominaisuuksistasi.
Mirä väliä? Ei taida olla tuolle tyypille ensisijainen eikä edes toissainen kriteeri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mietipä vielä 70 eläkeläispappa itse 50 työelämässä, tässän on aika iso ero.
Sama tuli mieleen. Olen 47v ja mieluummin yksin kuin että mulla olisi 67v eläkeläinen kotona. Sitä sitten seuraavat 20v ja kun itse jäisi eläkkeelle olisi mies lähempänä 90v. :) Joo ei kiitos.
Thaimaasessa tuokin onnistuu.