Haluaako kuusikymppinen mies olla nelikymppisen naisen kanssa?
Kommentit (78)
Riippuu miehestä, kokeilemaan vaan.
Olen 63v ja minulla on 22 vuotias tyttöystävä. Ei ikä ole kuin numero.
No itsellä on 55v miehenä ensisijaisesti haluisin 18-25v naisia. Toissaisesti haluisiin 25-35v naisia. Ja kolmas on sitten 35-50v. Jos on vanhempi niin sitten voi olla kaveri. Mutta jos on timmi treenattu kroppa edelleen niin miksei jopa 60v käy
Haluaako kukaan 40v nainen olla 60v ukon kanssa??
Ei!
Tykkään teinitytöistä. sori. Mutta ei kaikki ole niinkuin minä.
Riippuu kyllä kummastakin osapuolesta.
Mahdotonta se
ei tietenkään ole
(esimerkkejähän tuollaisesta ikäerosta suhteen osapuolten kesken on monia ja saadaan lukea niistä jatkuvasti *)
Tosin Vauvapalstan 'raadilta' ei kylläkään kannata mitään neuvoa tuollaiseen kysymykseen toivoakaan (*puhumattakaan mistään, edes asiallisesta vastauksesta ilman solvauksia yms)
Niinpä ehdotankin, että miettikää asiaa vain keskenänne ja päättäkää siitä yhdessä.
Yli 30 vuotiaat miehet ovat kuvotavia. Vanhat säkit heiluu ja kaljamaha sekä allit hytkyy. Ei edes tavarasta ole mihinkään. Miesten hedelmällisyys muutenkin puolittunut maailmanlaajuisesti. Yök. 🤮
Naiset pitävät vanhemmista (1-3 vuotta) miehistä, mutta nuoremmat valitaan sitten, kun mahdollisuus tulee.
Vierailija kirjoitti:
No itsellä on 55v miehenä ensisijaisesti haluisin 18-25v naisia. Toissaisesti haluisiin 25-35v naisia. Ja kolmas on sitten 35-50v. Jos on vanhempi niin sitten voi olla kaveri. Mutta jos on timmi treenattu kroppa edelleen niin miksei jopa 60v käy
No jo on kranttua!
No en tiedä, mutta nelikymppinen mies haluaa TODELLAKIN olla parikymppisen naaraksen kanssa!
En koskisi pitkällä tikullakaan. Suunnilleen oman ikäinen paras.
Kysyin tätä siksi, että olen aina ollut hyvin epäsuosittu romanttisessä mielessä, vaikka minussa ei mitään hirveää vikaa löydy. Ihan sieväkin kait olen. Nyt ollaan tavattu ko miehen kanssa ja pelkään ettei hänkään halua olla kanssani. Jos ei, niin sitten lopetan kaikki haaveilut parisuhteesta ja olen yksin loppuelämäni. Ap
Ei 4-kymppinenkään ole enää mikään nuori. Miksei kaksi keski-ikäistä voisi sopia yhteen. Vanhemmiten suurenkin ikäeron merkitys vähenee.
Onko ikäero merkittävä?