Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko ainoa joka tykkää uusista korkeista?

Vierailija
03.02.2024 |

Ne eivät putoa lattialle :)

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu hyviä ovat. Ei mulla haittaa juomista mitenkään. 

Vierailija
2/20 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole ainoa! Ensin mua ärsyttää, mutta kun luin että tarkoitus on että ne ei lentele luontoon nii aattelin että ompa hyvä juttu!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa olla aika palikka jos tarvitsee korkin kiinnitysmekanismin ettei se huku... Pikkulapsilla samanlaiset klipsit kiinni hanskoissaan, ehkä sinullakin?

Vierailija
4/20 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin tykkään. Mulla on usein vissy- tai vesipullo autossa kun ajan, eikä ole yksi tai kaksi kertaa kun korkki on pudonnut penkin alle tai jonnekin muualle mistä sitä ei pysty ajon aikana onkimaan esille. Uudet mukana pysyvät korkit ovat mahtavia! Täällä missä minä asun niitä on ollut jo melkein vuoden ajan, eli Suomi ei ollut tässä asiassa EU:n mallioppilas.

Vierailija
5/20 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saa olla aika palikka jos tarvitsee korkin kiinnitysmekanismin ettei se huku... Pikkulapsilla samanlaiset klipsit kiinni hanskoissaan, ehkä sinullakin?

Korkkeja päätyy ikävä kyllä meriin uskomattomia määriä. Ei tosin täältä Suomesta. 

Vierailija
6/20 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pudotan sen aina, kun väännän korkin ekaa kertaa auki. Liikaa voimaa, että saa "lukot" pois ja sitten se jo lentääkin kaaressa lattialle :D

Vierailija
7/20 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korkki kuin korkki. Ei ne mua mitenkään häiritse, mutta eivät myöskään herätä mitään "vau mikä keksintö"-ajatuksia.

Vierailija
8/20 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne ovat turhia. Ne saa myös irti helposti. Ei ne oo pomminvarmoja pysyviä. Niist ei tykkää KUKAAN NORMALAIJÄRKINEN ihminen. Ja ei niit laiteta takas paikoilleen, kun ne alkaa paukkuun ainakin näin kylmillä ilmoilla, kun ne vie kauppaan. On se aika noloa, ku kuuluu pauketta repusta, kassista yms. Ihmiset luulee esim bussissa, et sil o joku pommi siel mukanaansiks oon aina ottanu ne korkit veke ne voi palauttaa ilmankin. Ja saapahan kissani jahdattavaa korkeista ! Niistä se tykkää. Ja joskus niissä voi jopa olla niitä koodeja, nehän ovat hyviä PIN-koodeja ja salasanoja ! Jos niitä hiukan sekoittaa niiden järjestystä, kirjottaa vaan ne ylös ja kokeilee ! Helppoa. 

Vierailija
9/20 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä vihaan niitä! Leikkaan ne irti ja palautan pullot ilman korkkia. Aiemmin olin aina palauttanut pullot korkki kiinni mutta en siis enää. En kestä tollasta pakotusta. Siitäs saitte.

Vierailija
10/20 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt ymmärrä tuota että korkki tippuu joka kerta avatessa. Miten se on mahdollista? Sehän on sun kädessä kun väännät. Ei se siitä mihinkään voi lentää. Heität sen sen jälkeen seinään vai? En muista, että mulla ois koskaan pullonkorkki avatessa pudonnut, et aika onneton syy tälle huononnukselle.

Vierailija
11/20 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et ole ainoa! Ensin mua ärsyttää, mutta kun luin että tarkoitus on että ne ei lentele luontoon nii aattelin että ompa hyvä juttu!

Sitten lentää koko pullo? Suomen palautuspanttisysteemi pitäisi tulla kaikkialle niin olisi jotain hyötyäkin. Ei täällä heitellä pulloja eikä tölkkejä luontoon eikä vesistöihin. Ne on eri jantterit jotka edelleen kippaa roskansa meriin.

Vierailija
12/20 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä lähinnä haetaan sitä että korkki pysyisi pullossa myös tyhjänä käytön jälkeen, eikä jäisi luontoon. Ei niinkään sitä että se hukkuisi käytössä, mutta toki toimii siinäkin.

Vierailija
13/20 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä vihaan niitä! Leikkaan ne irti ja palautan pullot ilman korkkia. Aiemmin olin aina palauttanut pullot korkki kiinni mutta en siis enää. En kestä tollasta pakotusta. Siitäs saitte.

Sama täällä. Mietin että olisi tullut aloittamaan tänne haasteen korkinvihaajille, että tehdään kaikki samoin. Vaikka jos palauttaisin pullot ilman korkkia niin huolehtisin toki siitä että menevät muovinkeräykseen. On kyllä maailman raivostuttavin ja holhoava pirunkeksintö nuo rasittavat korkit. Ei suomalaisia tarvitse tuolla lailla holhota.

Vierailija
14/20 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet ainoa.

Korkki on nyt paljon hankalampi avata ja sulkea. Saisivat muuttaa kaikki tökit ja pullot perinteisiksi maitotölkeiksi joissa ei ole erillistä korkkia, ne on helppo avata eivätkä roskaa meriä.

Vierailija
15/20 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kukaan edes käyttää sellaisia pieniä kartonkitölkkejä joissa on muovinen auki kierrettävä korkki, sieltä ei saa juotua kaikkea, koska korkin rakenne estää juoman valumisen ulos purkista.

Vierailija
16/20 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi kukaan edes käyttää sellaisia pieniä kartonkitölkkejä joissa on muovinen auki kierrettävä korkki, sieltä ei saa juotua kaikkea, koska korkin rakenne estää juoman valumisen ulos purkista.

Sama ongelma on niissä isoissa muovikorkillisissa tölkeissä.

Vierailija
17/20 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en tykkää noista ollenkaan, Repii kaiken haavoille. Tekisi mieli ihan vittuilumielessä leikata irti ja heittää luontoon.

Vierailija
18/20 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en tykkää noista ollenkaan, Repii kaiken haavoille. Tekisi mieli ihan vittuilumielessä leikata irti ja heittää luontoon.

Leikkaa irti ja vie muovikeräykseen.

Vierailija
19/20 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitten lentää koko pullo? Suomen palautuspanttisysteemi pitäisi tulla kaikkialle niin olisi jotain hyötyäkin. Ei täällä heitellä pulloja eikä tölkkejä luontoon eikä vesistöihin. Ne on eri jantterit jotka edelleen kippaa roskansa meriin.

Ikävä kyllä Suomen vesistöstä on löytynyt paljon muoviroskaa. Pilkkijät, veneilijät, kalastajat, jäillä ulkoilijat jne. heittelevät roskia. Koko pullon heittämisessä on se etu, että se näkyy kauemmas ja siitä saa pantin. Kerääjäharrastajat voivat viedä ne kauppaan.

Vierailija
20/20 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jugurttipurkista on pakko ottaa korkki irti, jotta sen saa puristettua tyhjäksi. Vaihdoin tämän vuoksi jogurttiin, jossa on perinteinen kaatonokka.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi yksi