Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten sinä hoidat ihoasi, jolla ei oo lainkaan mustapäitä ja epäpuhtauksia?

Vierailija
02.02.2024 |

Niin

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on pintakuiva ja rasvoittuva iho sekä aknea. Parhaiten mustapäihin (ehkäissyt myös aknenäppyjä) on auttanut Paulas Choice BHA kuoriva hoitoneste. Ei välttämättä tarvitse olla noin kallis tuote, avainainesosa taitaa olla tuo salisyylihappo, jota löytyy myös muista ihonhoitotuotteista. 

Vierailija
22/29 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitenkään, sauna kerran viikossa ja talvisin avanto, kesällä aurinkokylpyjä. Alapesu tarvittaessa. Iho kiittää. Suojavoiteet ja pesuaineet ovat täynnä kemikaalimyrkkyjä, hyi.

Hoikka nainen 55v, kaikki luulevat nuoremmaksi, ikinä en ole meikannut

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naama rasvatkim lihottaa

Vierailija
24/29 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johonkinhan se rasva menee,, vyötärölle?

Vierailija
25/29 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiväthän ne mustapäät sieltä lian alta näy jos kasvojaan ei pese.

Vierailija
26/29 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus ihotautilääkäri sanoi että joillekin ei auta ruokavalio tai ihonhoito. Siinä on muusta kyse.

Vierailija
27/29 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tärkein perusta on Shiseidon puhdistusöljy. Kuivaan naamaan hierotaan huolella ja rutkasti. Sitten vähän emulgoidaan vesitipalla, kasvopaprulla mähnät veke. Plus vesihuuhtelu. Päälle vaikka vähån misellivettä. 

Öljy imaisee öljyt pois. Hellät jäähyväiset kiiltonenälle ja mustapäille

Tärkein perusta on oikeanlainen ihotyyppi. Rasvoittuvasta ihosta niitä ei saa pois millään.

Kyllä saa. Azelaid acid on hyvä molempien hoitoon: liian rasvoittuvuuden ja mustapäiden poistoon. The Ordinaryn tuote on riittoisa ja taitaa maksaa 7€ tuubi. Käytän itse tätä. Ensin kasvojen pesu, kasvovesi, hyalyronihappo, kosteusvoide ja viimeiseksi azelaid acid. Sitoo kosteutta mutta tasapainottaa talin tuotantoa. Ihosta tulee mattapintainen mutta kosteutettu. Sopii myös meikin alle eikä rullaudu. Tasoittaa myös ihohuokosia.

Vierailija
28/29 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kosteusvoide on joko komedogeeninen tai sitten ei. Se on kaiken a ja o. Millä peset ei ole mitään väliä. Mustapäät tulee väärästä tukkivasta liian rasvasesta kosteusvoiteesta. Opin 40v etsittyäni syytä.

Vierailija
29/29 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei-komedogeeninen kasvovoide on ehdoton. Pesuaineilla yms ei ole mitään merkitystä, etenkin jos päälle lätkii ihohuokosia tukkivaa rasvaista kasvovoidetta, olkootsa miten kallista tahansa.

On komedogeenisiä ja ei-komedogeenisiä kasvovoiteita. Tämä ratkaisee.Ainakin mulla. Tosin näissäkin olen kokenut hieman eroja. Ja hinnalla ei ole merkitystä, mitä halvempi, sitä parempi, ainakin mun kokemuksen mukaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi yhdeksän