Sara Sieppi laittoi kaksionsa myyntiin
Kommentit (112)
Sara tarvitsee laadukkaana naisena kunnollisen kokoisen asunnon.
Tuollaiset 2h ja k on vähän köyhää ja ahdasta.
Aivan hirveä. Toki se edellinen oli vielä rumempi. Hintaa on puolet liikaa. Itse en kyllä maksaisi edes 300 000 e tuosta.
Täytyy tunnustaa että jos tuo menee kaupaksi tuolla hinnalla niin ihmettelen.
Vierailija kirjoitti:
Jestas! Minullakin on aikomus myydä kaksioni. Pääsenkö/joudunko nyt vauva.fi-palstalle?
Vain jos pyydät siitä miljoonan. Normi 300 000 euron neukkukuutioilla ei palstoille pääse.
Vierailija kirjoitti:
Haastavia aikoja eletään asuntomarkkinoilla. Vaikea saada kaupaksi oikein mitään. Miksi Sara valitsi tälläisen ajan myydä asunto? Kaksi vuotta tulee kohta täyteen, mutta olisi odottanut muutaman kuukauden.
Ei sillä 2 vuodella ole merkitystä jos ei synny verotettavaa voittoa, eli myy alle hankintahinnan.
Vierailija kirjoitti:
Haastavia aikoja eletään asuntomarkkinoilla. Vaikea saada kaupaksi oikein mitään. Miksi Sara valitsi tälläisen ajan myydä asunto? Kaksi vuotta tulee kohta täyteen, mutta olisi odottanut muutaman kuukauden.
Muutaman kuukauden kuluttua siitä saa sen 20% vähemmän mitä hinnat putoaa.
Voi olla että vähän pitää laskea hintapyyntöä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmisiä kiinnostaa itselle tuntemattomien asuntokaupat?
Täällä on erityinen kateellisuuskerho Sara Siepille koska on itse takonut varallisuutensa eikä pappa ole betaalannut mitään. Muistuttaa ikävästi siitä, että muutkin olisivat voineet tehdä jotain muuta kuin valittaa.
Itse en ole kateellinen Saralle, vaan kunnioitan valtavasti hänen bisneskykyään. Mutta mitä tulee tuohon loppukaneettiin, itse olen varakkaan isän lapsi ja häneltä en ole koskaan saanut penniäkään. Väkivaltaa on sensijaan ollut tarjolla siinä mittakaavassa että olen kamppaillut ikäni mielenterveysongelmien kanssa. Se, että olen painanut ihan hulluna töitä ja myös sijoittanut, ei ole yhtäkuin menestystarina. Kunnia kaikille jotka menestyvät, mutta on myös heitä jotka "tekevät jotain muuta kuin valittavat", mutta silti eivät ole saaneet onnekkaita kortteja.
Vierailija kirjoitti:
Varmaan Sieppi ihan realistisesti ajatellut, että myynnissä voi vähintään muutama kk vierähtää. Asunnossa on vain yksi makkari, ja moni haluaisi mieluummin samalla hinnalla vaikkapa huoneen etätöille, ellei lapsia ole.
Se kahden vuoden raja kuitenkin lasketaan itse kaupanteosta, ei myynti-ilmoituksen listaamisesta nettiin.
Odottaa mitä? Ei tää ole ensiasunto, se on vielä myymättä.
Tuosta tulee takkiin joka tapauksessa. Kahden vuoden määräajalla ei siis ole merkitystä. Tappion voi 5 vuoden ajan vähentää luovutusvoitoista ja pääomatuloista.
Jospa perheen perustaminen on alkanut.
Merimiehenkatu on kiva sijainti mutta asunto on rumasti remontoitu.
Valkoista. Muovia. Mustaa. Kliinistä.
Olen niin tottunut tanskalaisiin koteihin että Siepin koti näyttää laitokselta.
16.10.2022 on Saran ensimmäinen asunto poistunut myynnistä niin eiköhän se ole myyty. Helppo tarkastaa. Valheella on lyhkäiset jäljet.
Edellisestä pyysi 49 000 enemmän mitä itse maksoi. Sekin oli hänellä sen kaksi vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Edellisestä pyysi 49 000 enemmän mitä itse maksoi. Sekin oli hänellä sen kaksi vuotta.
Eli tehnyt siis voittoa, jos meni sillä hinnalla kaupaksi.
Ehkei hän ajattele ihan joka kerta pelkkää rahan tekemistä vaan sitä missä oikeasti viihtyy ja haluaa vaan pois sellaisesta missä ei.
Vierailija kirjoitti:
Ehkei hän ajattele ihan joka kerta pelkkää rahan tekemistä vaan sitä missä oikeasti viihtyy ja haluaa vaan pois sellaisesta missä ei.
Ehkä olisi aika antaa jonkun muun sisustaa niin voisi viihtyä vihdoin eikä tarvitsisi laittaa taas myyntiin.
Pääset, jos olet ollut Iltalehtien kansikuvissa noin kymmenen kertaa ja saman verran Seiska-lehden kannessa.