Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tiedätkö ihmisen, joka ei kommentoi mitään jos joku näyttää kuvia mm. perheestään?

Vierailija
02.02.2024 |

Samoin ei kommentoi mitään asunnosta mennessään esim tupaantuliaisiin? Ovatko mielestäsi epäkohteliaita?

Kommentit (62)

Vierailija
61/62 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta on jännä kun ystäväni ei kommentoinut uutta asuntoamme mitenkään.

kehuja on tullut muilta, se kateus vaan paistaa lapi. Surullista

Oletko sitten miettinyt, että eikö ole ystäväsi kannalta surullista, että hänen tarvitsee tuntea kateutta? Oletko sitä mieltä, että sinun asuntoasi on hänen kehuttava, ja itse taas et tunne empatiaa häntä kohtaan? 

Siis että miksi ne kehut on sulle niin tärkeitä? Onko rikollista olla kateellinen? 

Vierailija
62/62 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää riippuu kyllä tilanteestakin ja siitä, millainen suhde on kyseiseen ihmiseen.

Äitini on sitä tyyppiä, joka voi puhua tuntikausia ihmisistä joita keskustelukumppani ei edes tunne, kunhan saa olla äänessä. Jos hän alkaa esitellä jotain kaukaisten pikkuserkkujen lastenlasten kuvia facebookista, niin sanon suoraan et ei tarvi, ei kiinnosta. 

Joskus olin juhlissa, jossa minut oli plaseerattu ennestään tuntemattoman naisen viereen, jota tuskin tulisin tapaamaan enää koskaan. Juteltiin niitä näitä, ja jossain vaiheessa minua alkoi ärsyttää hänen aika tungetteleva tapansa kysellä asioita (ai et juo alkoholia? Mikset? Haluatteko lapsia?) 

Tyyppi alkoi hehkuttaa omia ipanoitaan ja näyttää heistä kuvia (en tiedä kiinnostaako sua mutta näytän silti!) ja hetken meinasin sanoa ei tosiaan kiinnosta paskan vertaa, mutta hymähdin kohteliaasti ja sanoin että onpa suloisia. Oli kuitenkin pitkä illallinen edessä. Onneksi sen jälkeen tajusi vaihtaa aihetta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla