Tiedätkö ihmisen, joka ei kommentoi mitään jos joku näyttää kuvia mm. perheestään?
Samoin ei kommentoi mitään asunnosta mennessään esim tupaantuliaisiin? Ovatko mielestäsi epäkohteliaita?
Kommentit (62)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelen ihmisiä jotka esittelee puhelimestaan kuvia perheestään, koirastaan tms. Miksi? Ei kiinnosta kenenkään puolitutun työkaverin henk.koht asiat.
Meillä töissä yks nainen näytti hänen tyttären vastasyntyneen lapsen kuvaa, kun hänestä tuli mummi. Yks jätkä sano sille, että älä näytä ei kiinnosta, neon kaikki samannäkösiä suippopäisiä olioita. Se tuli niin suoraan sydämestä kuin voi.
Tuo oli työkaveriltasi jo tosi törkeää käytöstä.
miksi pitäisi olla kommentoimatta ihmisiä joita ei tunne? se hetki, kun joku ylpeänä näyttää kuvia on sille näyttäjälle tärkeää. hän haluaa kommunikoida jotain eli esim kontaktia katsojaan ja kertoa jotain. mikä teitä vaivaa? tai no, myös tästä syystä asun pysyvästi ulkomailla.
Tiedän. Itseni. Jos joku erehtyy näyttämään jotain vauvakuvia. Häivyn. Saatan sanoa: mjaah. Ja sitten häivyn.
Vierailija kirjoitti:
Tiedän. Itseni. Jos joku erehtyy näyttämään jotain vauvakuvia. Häivyn. Saatan sanoa: mjaah. Ja sitten häivyn.
mitä teet, kun joku taas kerran näyttää jotain mukahauskaa videota?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mitä teet, kun joku taas kerran näyttää jotain mukahauskaa videota?
Tämä on aivan kamalaa. Ei riitäkään että äkkiä katsoo kuvan, vaan pitää katsoa se ikuisuuden kestävä video loppuun, ja näyttäjä vilkuilee sivusilmällä reaktioitani.
Kerran lähes puolituntematon alkoi näyttää kuvia lapsistaan. Olin todella hämmentynyt ja tenavat olivat vielä rumia. Mitä siihen olisi pitänyt kommentoida? Valehdellakko jotain kehuja?
En ole joutunut tuohon tilanteeseen, mutta kuvittelen että sellainen olisi ihan helvetin vaivaannuttavaa. Joitain tuntemattomien ihmisten kuvia? WTF? Eikö sitä varten ole facebook ja facekaverit, jos tuollaista huomiota kaipaa?
Jos joku mulle jotain vartavasten näyttää tai esittelee, sanon aina jotain positiivista. Aina. Se on helppoa eikä ole multa pois. Lapsen kuvasta vaikka "onpa söpö", "ihan sun näköinen", "upea tukka" tms. Uudesta talosta tai kämpästä "onpa valoisaa/ kodikasta/ avaraa" tms. En silloin ajattele, että koska en ole millään tavalla kiinnostunut saati lumoutunut, pitää olla hiljaa, että en olisi epärehellinen. Minusta hiljaisuus tuollaisissa tilanteissa on pelkkää mölliyttä, ehkä joskus kateuttakin. (Itselläni ei tosin ole tapana näyttää kuvia tai esitellä mitään kenellekään, paitsi läheisimmilleni.)
Muistan vielä kun oli valokuvia ja niistä kehitettiin tuplakuvat koska oli halpaa. Serkkuni otti paljon kuvia lapsistaan samassa tilanteessa ja teetti aina tuplakuvat jos vaikka kuvat olisivat huonoja. Menin vierailulle ja hän antoi minulle muovikassillisen kuvia katsottavaksi. Mitä sanot kun samasta tilanteesta on parikymmentä kuvaa?
Kyllä usein kommentoinkin jotain kivaa. Toivon myös kuvien näyttäjältä tilannetajua, ettei vyörytä eteen kymmenittäin kuvia (se on tosi raskasta), 1-2 kuvaa riittää.
Minusta on jännä kun ystäväni ei kommentoinut uutta asuntoamme mitenkään.
kehuja on tullut muilta, se kateus vaan paistaa lapi. Surullista
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelen ihmisiä jotka esittelee puhelimestaan kuvia perheestään, koirastaan tms. Miksi? Ei kiinnosta kenenkään puolitutun työkaverin henk.koht asiat.
Meillä töissä yks nainen näytti hänen tyttären vastasyntyneen lapsen kuvaa, kun hänestä tuli mummi. Yks jätkä sano sille, että älä näytä ei kiinnosta, neon kaikki samannäkösiä suippopäisiä olioita. Se tuli niin suoraan sydämestä kuin voi.
Oliko tämä mielestäsi jotenkin hyvä juttu? Mielestäni osoittaa vaan huonoa käytöstä loukata toista ihan tahallaan.
Ei tarvitse kehua vaan voi todeta vaikka että "Kiva juttu, onnea. Minä en ymmärrä vauvoista mitään."
Ihan todella huonoa käytöstä on alkaa näyttämään mitään niitä kuvia. Kiva siin joutua keksimään jotain positiivista sanottavaa ja valehdella.
Ketään ei kiinnosta toisten perhekuvat eikä asiat...? Mutta kuitenkin kiinnostaa, koska jatkuvasti ollaan kyselemässä ja kommentoimassa.
En ole ainakaan vielä osunut yhteisöön jossa jatkuvasti ei olisi joku kiusallisesti kyselemässä jotain.
Niin no, minä kommentoin aina että voi kun suloisia lapsia/ai että onpa ihanan näköistä teidän kotona/olettepa te hienosti pukeutuneita/olette niin komea pari/voi olen niin kateellinen teidän ihanasta lomamatkasta, pääsisipä itsekin tuonne ja tiedätkö mitä ap? Se on vain tyhjää lätinää, useimmiten en edes kunnolla katso kuvaa enkä todellakaan muista sitä puolen minuutin kuluttua. Sanon fraasit koska niitä odotetaan, vaikka oikeasti ajattelisin jotain ihan muuta.
Mitä mieltä tatuointien kuvaaminen ja näyttely. 😱
Lapsena ja nuorena ihmettelin kun jonkun vauvaa piti kamalasti kehua vaikka olisi ollut kuinka ruma. 😮
Näytin tätini nuoruudenkuvaa joskus saadakseni ihmiset puhumaan. Kai siitä kiusaannutaan kun joku oikein kailottaa perheasioistaan.
Jotenkin nuo tilanteet on loppupeleissä niin absurdeja. Välillä tulee mieleen, että pitäisikö vastapalloon hakea googlesta kuva vauvasta tai asunnosta ja näyttää se kuvatyrkyttäjälle, että katso tätä, mitä mieltä? Ja näytän näitä tuhat lisää, koska näitähän netissä piisaa.
Sitten jos hän menee sanomaan että mitä hän nyt jotain vierasta vauvankuvaa tai satunnaista asuntoa...? Voisi sanoa että: niinpä, mitähän sanomista minulla on lapsesta, jonka kanssa minulla ei ole mitään tekemistä tai asunnosta, jossa en tule ikinä käymään saati asumaan?!
Mutta joo joo, leikitään nätisti. " Onpa hän suloinen" "Avaran näköinen olohuone"