Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka kateelinen olet tänään risteilylle olen jo satamassa

Vierailija
02.02.2024 |

Kohta pääsee herkuttelemaan ja juomaan drinksuja.

Kommentit (44)

Vierailija
21/44 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsokaa, millainen on peruskoulun keskeyttänyt ihminen.

Vierailija
22/44 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otsikon kun luin niin olin kateellinen. Koska jo pitkään minun on tehnyt mieli tehdä mitä vuosikausia sitten tein: laivalla Tallinnaan, suuri osa matkasta ulkona kannella, mitä myrskyisämpi sää sitä parempi. Tallinnasta bussilla Riikaan jossa rannalle uimaan ja sinne myös jään ulos taivasalle nukkumaan, voisin asustellakin siellä rannalla parisen päivää. Kaipa tuolla reissulla voi ehkä vähän jotain muutakin kierrellä.

Mutta joo, kun aloituksesi luin ja kun luin muiden kommentteja niin tajusin että sulla taitaa olla ihan eri meininki. Ei "laivamatka" vaan "risteily" eli juhlimista, herkkuja, juomia,... Ei käy kateeksi. Juhlia, herkkuja, juomia,... niitä saa muualtakin, parempaa, halvemmalla, ei tarvitse minkään laivan hikisiin kuvottaviin sisätiloihin mennä.

Mutta kaikkea hyvää sinulle, kiva jos sinä tykkäät, se on pääasia. Ei kaikkien tarvitse olla tälläsiä tylsimyksiä kuin minä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/44 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä vähän jos on Karibian risteily mutta jos on Välimeren tai pahimmassa tapauksessa Ruotsin tai Tallinnan niin siinä tapauksessa käy lähinnä sääliksi.

Vierailija
24/44 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No oishan tuo kivaa mutta enempi oon kateellinen siitä, että tähän aikaan vuodesta pystyy laivalle menemään. Mä tuun merisairaaksi jo hississä. Käyn risteilemässä sitten kesällä, tyynellä säällä. :)

Kesällä tyynessä säässä?  Ti oli aivan tyyntä 😅

Vierailija
25/44 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten on mahdollista ettet tiedä, että herkut ja drinksut on epäterveellisiä? Kuka sellaista paskaa suuhunsa enää nykytiedolla työntää.

Vierailija
26/44 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa täydelliseltä WT matkalta.

Vierailija
27/44 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katsokaa, millainen on peruskoulun keskeyttänyt ihminen.

Niin missä kuvasi? 

Vierailija
28/44 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole yhtään kateellinen. En lähtisi nyt, vaikka ilmaiseksi saisin.

Vierailija
29/44 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Otsikon kun luin niin olin kateellinen. Koska jo pitkään minun on tehnyt mieli tehdä mitä vuosikausia sitten tein: laivalla Tallinnaan, suuri osa matkasta ulkona kannella, mitä myrskyisämpi sää sitä parempi. Tallinnasta bussilla Riikaan jossa rannalle uimaan ja sinne myös jään ulos taivasalle nukkumaan, voisin asustellakin siellä rannalla parisen päivää. Kaipa tuolla reissulla voi ehkä vähän jotain muutakin kierrellä.

Mutta joo, kun aloituksesi luin ja kun luin muiden kommentteja niin tajusin että sulla taitaa olla ihan eri meininki. Ei "laivamatka" vaan "risteily" eli juhlimista, herkkuja, juomia,... Ei käy kateeksi. Juhlia, herkkuja, juomia,... niitä saa muualtakin, parempaa, halvemmalla, ei tarvitse minkään laivan hikisiin kuvottaviin sisätiloihin mennä.

Mutta kaikkea hyvää sinulle, kiva jos sinä tykkäät, se on pääasia. Ei kaikkien tarvitse olla tälläsiä tylsimyksiä kuin minä.

Baltiassakin on talvi. Mutta keväällä tai kesällä voi mennä reittimatkan 2-3 tuntia laivalla Tallinnaan. Siellä on paljon hotelleja, katso esim booking.com. myös Riikan hotellit.

Vierailija
30/44 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä ketjussa kiteytyy koko Av-palsta. 

Vierailija
31/44 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten on mahdollista ettet tiedä, että herkut ja drinksut on epäterveellisiä? Kuka sellaista paskaa suuhunsa enää nykytiedolla työntää.

Nykytiedolla? Terveellisistä aineksista tehtykin voi olla ja on herkkua. Drinksuja on myös moktailit, eli alkoholittomat

Vierailija
32/44 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

22h viihde risteilyllä ei saa yhtään nukuttua. Jos itse siellä törpöttelee ei haittaa. Jos ei juo, paikka on helvetti.

Kuulostaa ihan ammattikoululta.

Vierailija
33/44 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Baltiassakin on talvi. Mutta keväällä tai kesällä voi mennä reittimatkan 2-3 tuntia laivalla Tallinnaan. Siellä on paljon hotelleja, katso esim booking.com. myös Riikan hotellit. 

Ehkä kirjoitit piloillasi. Mutta silti vastaan: todellakaan en nyt helmikuussa menisi Latviaan mereen uimaan!

Enkä mä hotellia tarttisi, koska mähän kirjoitin mun viestiin että asuisin ulkona taivasalla rannalla. Vuosia sitten kun siellä uiskentelin-hengailin-asustelin niin saattoi olla esim syyskuu, en muista.

Vierailija
34/44 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Inhoa risteilyjä.

90 minTallinnaan on maksimi minkä kestän. 

En kestä edes sitä.🤣

Vierailija
35/44 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vihaan matkustelua. Herkuttelen kotona, käyn kohta saunassa, sitten punaviiniä ja leffaa. Ehkä hyvät seksit jossain välissä.

Sulla on mun luonto😘

Vierailija
36/44 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos Viikkarit en kateellinen. Jos Silja ja käyttörahaa oli 500€ vähän kateellinen.

Vierailija
37/44 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo kaikki muumit laaksossa, jos luulee, että joku pystyisi olemaan kateellinen risteilylle menemisestä.  Taisi olla vitsi.

Vierailija
38/44 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hitsi ihan laivalle. Oon kyllä superkade. Terveisiä Espanjasta

Vierailija
39/44 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Otsikon perusteella olet jo pienessä maistissa. En ole kateellinen. Heiluva laiva, tylsät ruuat ja pahat juomat. Känniääliöt, karaoke tai joku hirveä disko tai laulaja, tahmea ja lasinsiruja täynnä oleva lattia. Lisää ääliöitä ja rumia miehiä. Pienet ja kovat sängyt ja ilmastointi täysillä. Hyi olkoon.

Ehkä me risteillään eri laivoilla. Commodore hytti, lounge ja sen palvelut, priva sauna. Hyvää ruokaa ja juomaa. Parvekkeellisessa hytissä voi istua ja katsella merta. Leveä parisänky ja luksusaamiaknen. Ah, kuinka kaipaankaan risteilemään!

Vierailija
40/44 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin kateellinen, jos risteily olisi aurinkoisella Välimerellä ja köyhiltä pääsy kielletty.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi viisi