Onko täällä Juice Leskisen laulujen ystäviä?
Olen viime aikoina kuunnellut Juicen musiikkia. Aikoinaan tykkäsin hänestä ja hänen musiikistaan ja teksteistään paljon. Edelleen tykkään ja laulut nostavat tunteita pintaan. Itkettää oma elämä ja ikävöin tuota aikaa.
Kommentit (13)
Onhan sillä hienoja biisejä
Joku vain elämää voisi tehdä Juice jakson
Mieheni on Juice-fani ja aikoinaan käynyt keikoillakin. Minä tiesin muutaman biisin, mutta nyt on laajentunut biisitietous. Youtubesta ollaan katsottu vanhoja keikkoja ja haastatteluja. En tiedä, onko se noltagiaa vai mitä, mutta ennen kaikki tuntui olevan helpompaa, yksinkertaisempaa ja aidompaa nykymaailman sähläämiseen verrattuna.
Vierailija kirjoitti:
Onhan sillä hienoja biisejä
Joku vain elämää voisi tehdä Juice jakson
Ei missään tapauksessa! Ei saa pilata Juicea.
Leskinen oli kyllä loistava. Ja aina ajan hermolla.
Juicen live-keikat oli mahtavia. Tuli kierrettyä monilla keikoilla. Hienoja bändejä hänellä ja yleisö aina täysillä mukana.
Olen käynyt Juicen torilla Juankoskella.
Vierailija kirjoitti:
🙋 Osaan ne suurin piirtein ulkoa.
Hep! Sama täällä.
Vierailija kirjoitti:
Leskinen oli kyllä loistava. Ja aina ajan hermolla.
Näinpä. Ja yhä nykyiseenkin maailmanaikaan hänen tekstinsä sopivat kuten tuo edellä oleva Musta aurinko nousee. Kiitos sinulle, joka laitoit videolinkin.
Juisen Norjalainen villapaita on kyllä lyhyen lyriikan mestarinäyte!
"Äänessä Ilan on Ian Gillan, on Bob Dylan ja Irina Milan!"
Tää Juicen hulvaton sanataituruus on tänä aamuna mua hykerryttänyt :)
Mäkin olen kaivellut Juicea YouTubesta viime kuukausina. Jouluna katselin vanhoja Juicen ja Safkan sketsejä, ja löysin myös kauan etsimäni Olkaa kuin kotonanne -jakson.
Isänpäivänä olin menossa hautausmaalle, kun radiosta soi Ekumeeninen jenkka. Sattui olemaan isävainajan suosikkeja.