Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä kaikkea etua on kielten osaamisella Suomessa?

Vierailija
02.02.2024 |

Pääsee hyviin asemiin työelämässä.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No englanti alkaa olla jo aika pitkälti pakollinen taito työelämässä, ainakin omalla alallani. 

Vierailija
2/9 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa töitä vientiyrityksistä, palvelu- ja matkailualoilta. 

Toisin sanoen ei tartte kököttee loppuelämää työttömänä peräkammarin perällä olevassa tynnyrissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mulla on ollut englanti työkielenä yli 30v kansainvälisissä suuryrityksissä Suomessa. Ja saa parempia työpaikkoja kuin kielitaidottomat

Lisäksi tietty kiva että pystyy kommunikoimaan jollain kielellä ulkomaalaisten perheenjäsenten kanssa.  

Vierailija
4/9 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa opetella se uusi kieli. Riittää kun hokee vaan "jallalalalalalalalalalalaallaalal"

Vierailija
5/9 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paremmat työmahdollisuudet. Olen ollut 25 vuotta kansainvälisissä suurissa yrityksissä töissä ja työantajieni virallinen kieli on ollut aina englanti - vaikka olisivat olleet suomalaisperusteisia yhtiöitä. Lisäksi pääsee ulkomaille työkomennukselle tai työmatkoille.

Minä puhun työssäni viittä eri kieltä.

Vierailija
6/9 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa opetella se uusi kieli. Riittää kun hokee vaan "jallalalalalalalalalalalaallaalal"

Tätä ei tässä maassa puhuta nyt eikä tulla koskaan puhumaan. Ymmärrätkö?????

Vierailija
7/9 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saa töitä vientiyrityksistä, palvelu- ja matkailualoilta. 

Toisin sanoen ei tartte kököttee loppuelämää työttömänä peräkammarin perällä olevassa tynnyrissä.

Mulla on 3 kaveria, jotka ovat perustaneet täysin kielitaidottomana yrityksen, jolla on liiketoimintaa myös Pohjoismaihin. Ja kun taloa, pihaa, kulkuneuvoja ym. katsoo niin kielitaidottomana pärjänneet paremmin kuin 90% suomalaisista.

Vierailija
8/9 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paremmat työmahdollisuudet. Olen ollut 25 vuotta kansainvälisissä suurissa yrityksissä töissä ja työantajieni virallinen kieli on ollut aina englanti - vaikka olisivat olleet suomalaisperusteisia yhtiöitä. Lisäksi pääsee ulkomaille työkomennukselle tai työmatkoille.

Minä puhun työssäni viittä eri kieltä.

Sattuipa mätsäämään työhistoria ja kielitaito kohdalleen. Ei kai olla työkavereita? :D

Vierailija
9/9 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siten voi vaikka työllistyä. Kaveri teki tulkkaushommia satunnaisesti koska äitinsä oli jostain Lähi-Idän periferiasta ja osasi kieltä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi viisi