Ei hyvänen aika tuota joidenkin työn"hakua"
Pitää olla tietynlainen työ että jaksaa. Kesällä nyt ei ainakaan voi olla töissä. Liikaa tunteja nyt ei ainakaan voi tehdä. Fyysinen työ nyt on ihan liikaa. Ei kyllä koko päivää jaksa istuakaan. Kouluun en kyllä enää mene. Jne.
Tämmöisiä meidän veronmaksajat ja jotkut yksinkertaiset puolisot sitten oikeasti elättää. KUKA tälläisiä edes palkkaisi?
Kommentit (26)
No minä olen kovaan työhön tottunut nainen. Juuri tänään sain jälleen kerran kieltävän päätöksen. Kun ei palkata, niin ei palkata. Ikää 54 vuotta, niin se on siinä. Luovutan.
Kyllä ap tekis mitä tahansa työtä millä tahansa palkalla ja missä tahansa työoloissa. Niin varmaan.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ap tekis mitä tahansa työtä millä tahansa palkalla ja missä tahansa työoloissa. Niin varmaan.
Ei kyse ole tuosta vaan siitä, että mennään töihin vain jos sattuu tulemaan yksisarvishoitajan paikka avoimeksi. Mikään muu ei kelpaa milloin mistäkin syystä.
Mitähän vittua sä ap nyt yrität selittää?
Vierailija kirjoitti:
No minä olen kovaan työhön tottunut nainen. Juuri tänään sain jälleen kerran kieltävän päätöksen. Kun ei palkata, niin ei palkata. Ikää 54 vuotta, niin se on siinä. Luovutan.
Olet kuitenkin yrittänyt, se on hienoa. Olisi kyllä ollut kiva jos se olisi palkittukin. Minulla on aloituksen kaltainen tuttu, ihmettelen jos joku palkkaa.
Mää oon vääntäny paskaduunia, nyt teen vaan kivoja töitä tai sitte oon työtön.
Vierailija kirjoitti:
No en millä tahansa, mutta kun ei MIKÄÄN kelpaa. Kaikkeen on esteet. Niin mistä sitä työtä kuvittelee saavansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kyse ole tuosta vaan siitä, että mennään töihin vain jos sattuu tulemaan yksisarvishoitajan paikka avoimeksi. Mikään muu ei kelpaa milloin mistäkin syystä.
Just tätä. Ja ei niitä avoimia toki edes katsota, kun ei mikään kumminkaan olisi sopiva :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kelpaa homot työntekijöinä. Ei ole työntekijän syy vaan työnantajan.
No huh huh, kuka palkkais jonkun s airaan homotuksen!?!???
No ei kukaan hetero ainakaan.
Vierailija kirjoitti:
Eipä ole koskaan kukaan tullut kysyneeksi työpaikalla tai työhaastattelusta seksuaalisesta suuntautumisesta. Jos sulla ei ole haastattelussa sateenkaarimaalia naamassa niin taitaa olla ihan korvien välissä tämä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä ole koskaan kukaan tullut kysyneeksi työpaikalla tai työhaastattelusta seksuaalisesta suuntautumisesta. Jos sulla ei ole haastattelussa sateenkaarimaalia naamassa niin taitaa olla ihan korvien välissä tämä.
Kyllä sen hetero haistaa jo 50m päähän onko normaali vai homo.
Lestatyönantajille ei kelpaa homot. Syytä työnantajia. Turha huutaa työvoimapulaa kun ei kelpaa työntekijäksi. Liian nirsoja työnantajia.
Oli matkaa julkisilla melkein tunti yhteen suuntaan siihen mahdolliseen työpaikkaan. Eli melkein kaksi tuntia yhteensä! Ei käy minulle!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suunnilleen joka työhaastattelussa naiselta kysytään onko poikaystävää vai ei varsinkin jos haastattelijana on mies. Jos sanot ei ole niim et saa työtä, jos vastaat, että en vastaa tuollaisiin kysymyksiin niin et saa työtä eli ainoa hyväksyttävä vastaus on kyllä on poilaystävä. Tämä ilmeisesti on tärkein ominaisuus mieshaastattelijan mielestä.
Kaikissa turva-alan firmoissa myös vihjaillaan, että meillä on enemmän tai vähemmän homoja/lesboja täällä töissä.
Osa työnantajista kokee oikeudekseen seurata työntekijää vapaa-ajalla kaupungilla ja kaupoissa, kuunnella puhelinta ja lukea vapaa-ajan sähköposteja. Se on tärkeämpää mitä tekee sängyssä ja kenenkin kanssa kuin itse työnteko työajalla. Jos olet samaa sukupuolta olevan kanssa vapaa-ajalla kaupungilla tai moikkaat samaa sukupuolta olevaa vapaa-ajalla niin se on sitten potkut aamulla töistä.
Jos työkaverisi kysyy onko sulla poikaystävää ja sanot ei ja kerrot olevasi bi niin se on myös välityömästi potkut eikä tarvitse enää huomenna tulla töihin.
Vierailija kirjoitti:
Jos työkaverisi kysyy onko sulla poikaystävää ja sanot ei ja kerrot olevasi bi niin se on myös välityömästi potkut eikä tarvitse enää huomenna tulla töihin.
Ei varmasti tule potkuja. Työkaveri ei potkuja jakele, vaan työnantaja. Ihan kaikkea scheissea ei täällä pidä levittää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
'Osa työnantajista kokee oikeudekseen seurata työntekijää vapaa-ajalla kaupungilla ja kaupoissa, kuunnella puhelinta ja lukea vapaa-ajan sähköposteja.'
Avaatko vähän, miten ta kuuntelee puhelintani tai lukee sähköpostejani?
Ja mitenkäs sitä sinullakin kummasti liikenee aikaa mussuttaa tällaista vauvapalstalla puoli kahdelta perjantaipäivänä? Ei ole muuta tekemistä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä sen hetero haistaa jo 50m päähän onko normaali vai homo.
höpö, höpö