Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voisitko olla miehen kanssa, joka on keplotellut itsensä pois armeijasta?

Vierailija
02.02.2024 |

Minulla taitaa mennä luotto poikaystävään tämän takia. Sivari ei minua haittaisi, mutta on suoraan valehdellut lääkäreille, että ei tarvitse käydä kumpaakaan.

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pystyisi, enkä sellaisen kanssa joka poistuu reservistä.

Vierailija
2/31 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fiksu mies, kannattaa pitää kiinni. Järkevimmät tosiaan skippaavat molemmat ja menevät suoraan opiskelemaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se on valehdellut? T. Ei koske asia itseäni mutta kiinnostaa.

Vierailija
4/31 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En seurustele miehen kanssa joka ei ole käynyt armeijaa. 

Vierailija
5/31 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en voisi seurustella naisen kanssa, joka ei ole käynyt armeijaa. Lisäksi naisen pitää olla upseeri sotilasarvoltaan. En ole itse miehenä käynyt armeijaa, mutta tasa-arvon vuoksi ehdottomasti vaadin, että nainen on armeijansa suorittanut.

Vierailija
6/31 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sosiaalisten tilanteiden pelon ja ahdistuksen, että ei joudu menemään. Sai diagnoosit niistä, kun itki tarpeeksi. Eikä niitä oikeasti siis ole. Se on normaalisti työelämässä ja sosiaalinen.

t. ap

Vierailija
7/31 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On vain yksi vale, jolle kutsuntalääkäri ei tarvitse eikä hae perusteita ihan kunnollisesta oikeasta diagnoosista. Eikä sitäkään oikeastaan kerrota lääkärille, mutta toki sen voi kertoa lääkärillekin. Se liittyy huumeidenkåyttöön.

eli oikeastaan en usko aapeen juttua

Vierailija
8/31 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin kyllä. Jos kaikki keplottelisivat itsensä ulos sotakoneesta, täytyisi kabineteissa piilottelevien ukkojen hoitaa keskinäiset riitansa omin voimin. Tietenkin se on harmillista lyhytnäköisyyttä jos on valehdellut itselleen mt-ongelman, koska se seuraa sitten ikuisesti.

Oma mies on rehellisesti sivari.

Vierailija
9/31 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet varmasti itse käynyt myös armeijan?

Vierailija
10/31 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mikään ihme, että haukut täällä miehiä päivästä toiseen jos vaatimuksesi ovat noin lapsellisia =)

Vierailija
11/31 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisin kyllä. Jos kaikki keplottelisivat itsensä ulos sotakoneesta, täytyisi kabineteissa piilottelevien ukkojen hoitaa keskinäiset riitansa omin voimin. Tietenkin se on harmillista lyhytnäköisyyttä jos on valehdellut itselleen mt-ongelman, koska se seuraa sitten ikuisesti.

Mitä haittaa nuoruuden mt-diagnoosista on myöhemmin? 

Vierailija
12/31 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tota.. Ihan vaan tiedoksi, että tolla diagnoosilla voi olla ihan normaalisti työelämässä ja voi tulla toimeen ihmisten kanssa, voi olla kavereita ja voi selvitä arjesta niin, että näyttää ulkopuolisesta ihan tavalliselta.

Ongelma saattaa esiintyä vaikka vain, kun on vieraassa ympäristössä, suuressa väkijoukossa, tuntemattoman porukan kanssa jne... Ei tolla diagnoosilla välttämättä missään komerossa asuta. 

Vierailija
13/31 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en kelpuuta vaimoksi ketään joka ei vihdy hellan ja nyrkin välissä 50-luvun kampauksessa alasti.

Vierailija
14/31 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma ukko on autisti ja siksi saanut vapautuksen. Kai tuokin jonkun mielestä olisi keplottelua. 

Vierailija
15/31 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut 30 vuotta miehen kanssa joka jätti intin kesken. Sillä ei ole mitään merkitystä minulle.

Vierailija
16/31 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei mikään ihme, että haukut täällä miehiä päivästä toiseen jos vaatimuksesi ovat noin lapsellisia =)

Kaikki eivät täällä tee samaa kuin sinä. Eli elä kroonisesti netissä muita haukkuen ja kuvitellen, että näin muutkin tekevät.

Voit toki tarkemmin selittää mikä tekee vastkmuksestani lapsellista mutta en usko että siihen kykenet. Tyhmät ihmiset osaavat vain projisoida. 

Vierailija
17/31 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä, koska eiväthän he ole miehiä : )

Vierailija
18/31 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sosiaalisten tilanteiden pelon ja ahdistuksen, että ei joudu menemään. Sai diagnoosit niistä, kun itki tarpeeksi. Eikä niitä oikeasti siis ole. Se on normaalisti työelämässä ja sosiaalinen.

t. ap

On siis huijari ja rikollinen.

Vierailija
19/31 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä haittaa nuoruuden mt-diagnoosista on myöhemmin? 

Ei välttämättä mitään, mutta joihinkin töihin tai koulutuksiin hakeutumista voi estää vanha mt-diagnoosi. On myös  valitettavan yleistä, että usein somaattisen sairauden diagnosointi viivästyy, kun laiskat lääkärit laittavat oireet mt-ongelman piikkiin.

Vierailija
20/31 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuosikymmenen ollut onnellisesti naimisissa sivarin kanssa. Pojastamme tulee myös sivari, ellei saa vapautusta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi viisi