Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Presidentinvaaliketjut! Miksi mollaatte?

Vierailija
01.02.2024 |

Sivistymätöntä tuoda oman suosikkiehdokkaan paremmuutta esiin mollaamalla toista ehdokasta. 

Miksi ette voi kehua omaa suosikkianne ilman, että haukutte toisen ehdokkaan jopa ulkonäköä myöten? Tosi noloa.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoo tämän palstan keskustelijoiden tasosta. 

Vierailija
2/8 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen täysin samaa mieltä, aikuisten luulisi osaavan käyttäytyä asiallisesti mutta ainakaan av:lla se ei näytä onnistuvan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdokkaat itse käyttäytyvät toisiaan kunnioittavasti, sitten täällä palstalla ihmiset kilvan haukkuvat ehdokkaita.

Luulen, että lopulta hyvä presidentti saadaan Suomeen, vaikka siihen ei valittaisi sitä, jota itse äänestän.

Vierailija
4/8 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sellaista ihmistä olekaan, josta kaikki pitäisivät, kaikkia ei vain voi miellyttää. Meillä kaikilla on vahvuutemme ja heikkoutemme.

Vierailija
5/8 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki voi tuoda mielipiteensä esiin ja kritisoida, jos on eri mieltä jostain esim. ydinasepoltitiikasta ehdokkaan kanssa, mutta se että haukutaan ja arvostellaan ulkonäköä, olemusta, puolisoa, ihan mitä tahansa, mikä ei tosiaankaan liity presidentin pätevyyteen on noloa. Tulee myötähäpeä joistain teksteistä mitä täältä saa lukea.

Vierailija
6/8 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en pidä kummastakaan ehdokkaasta. Äänestin omasta mielestäni vähemmän huonoa.

Vierailija
7/8 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta, äskeisessä keskutelussakin keskustelun sävy oli hyvin diplomaattinen, ei presidentillä saa käämi palaa. 

Olkoon tämä kunniaksi Kokoomuksella ja Vihreille. Tällaista poliittinen keskustelu voisi olla. Jos. 

Ilta illan jälkeen Haavisto antaa lyhyitä, asiantuntevia vastauksia, ja Stubb puhuu vähän enemmän ja sekavammin. Uskon että kaikki joita oikeasti kiinnostaa ovat jo Haavistoon päätyneet. 

Vierailija
8/8 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei täällä oikein enää voi edes olla, inhottaa niin nää vaalikeskustelut. Keskustelut olis lainausmerkeissä, mutt eihän ne tule. Solavustahan nää ketjut vaan on.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kuusi