Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos joku torissa lupaa ostaa niin kauanko odotat että hän maksaa?

Vierailija
01.02.2024 |

Jos tori.fissä joku lähettää viestin, että ostan tämän tavaran ja itse vastaat että hyvä, milloin tulet hakemaan, niin kuinka kauan odotat, että ostaja sopii ajan? Jos jonossa on muitakin. Kysyn, koska sopimushan on pitävä, jos joku on ilmoittanut ostavansa. Mutta kymmeniä kertoja ostaja on kuitenkin kadonnut kuin p ieru saharaan kun pitäisi sopia hakuaika tai maksaa. 

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annat yhden päivän aikaa ja seuraavalle.

Vierailija
2/38 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnin odotan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myyn ehdolla "ensimmäiselle noutajalla käteisellä." Se joka soittaa ovikelloa ensin saa ostaa tuotteen.

Vierailija
4/38 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäinen saa kuka pistää rahat käteen

Vierailija
5/38 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Myyn ehdolla "ensimmäiselle noutajalla käteisellä." Se joka soittaa ovikelloa ensin saa ostaa tuotteen.

Annatko siis osoitteesi vaikka kolmelle, ja katsot kuka on ekana perillä? Ja toiset kaksi saa soitella pettyneenä ovikelloasi?

Vierailija
6/38 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos ei päivään kuulu mitään, nii seuraava

Vierailija
7/38 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivä. Jos on oikeasti ostamassa jotain niin kyllä on päivässä minuutti aikaa katsoa viestit läpi, oli kuinka kiireinen tahansa.

Vierailija
8/38 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanon ei varauksia ja tarkoitan myös sitä.

Vierailija
9/38 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jos ei päivään kuulu mitään, nii seuraava

Tämä

Vierailija
10/38 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanon että nopein noutaja/maksaja saa tavaran.

Vierailija
11/38 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanon ei varauksia ja tarkoitan myös sitä.

Mutta siis jos vaikka viisi ostajaa lähettää suunnilleen samaan aikaan viestin, että ostan tämän tavaran postitettuna (edellyttäen, että postitat), niin vastaatko kaikille hyvä, maksa tähän numeroon ja postitat sille joka maksoi ekana. Vai sanotko vain yhdelle että hyvä, olit eka, maksa tähän numeroon? Ja kauanko odotat häneltä maksua ennen kuin myyt toiselle? Ap

Vierailija
12/38 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tori myynti on kyllä melkoista hommaa. Tänään yksi ostaja perui koska minulle ei sopinut nouyo keskellä päivää jolloin olin töissä. Toinen perui koska kysyin hänen osoitettaan kun itse halusi postituksen. En tiedä mihin kuvitteli että lähetän paketin. Kolmas perui kun olisi joutunut itse maksamaan postikulut 5 euron tuotteeseen.

Vierailija
13/38 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tori myynti on kyllä melkoista hommaa. Tänään yksi ostaja perui koska minulle ei sopinut nouyo keskellä päivää jolloin olin töissä. Toinen perui koska kysyin hänen osoitettaan kun itse halusi postituksen. En tiedä mihin kuvitteli että lähetän paketin. Kolmas perui kun olisi joutunut itse maksamaan postikulut 5 euron tuotteeseen.

Peruminen on vielä jotenkin ok, vaikka välillä rasittavaa, kunhan vain nopeasti ja suoraan ilmoittaa, että perun. Itseäni ärsyttää eniten nämä, jotka sopivat kaupoista ja sitten katoavat täysin kun pitäisi tulla hakemaan tai maksaa jos postitan. Eivät ilmoita itsestään mitään, eivät sano peruvansa, heistä vain ei kuulu yhtäkkiä enää yhtään mitään. Ap

Vierailija
14/38 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin myymässä noin 200 euron tuotetta, ja joku laittoi illalla viestin, että ostan. Vastasin hänelle heti, että käykö huomenna nouto. Hän luki viestini vasta aikaisin aamulla, mutta ei vastannut siihen yhtään mitään. Odottelin kahteen saakka ja myin toiselle. Ja tämä eka ostaja laittoi klo 16 viestin, että laitatko osoitteen niin tulen tänään. Mistä minun olisi pitänyt tietää, että hän olisi tulossa? Luulin, että teki oharit kun ei vastannut seitsemään tuntiin mitään vaikka oli lukenut viestini. Hän sitten suuttui kun olin myynyt toiselle.

Vierailija
15/38 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivä on ok.

Vierailija
16/38 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin myymässä noin 200 euron tuotetta, ja joku laittoi illalla viestin, että ostan. Vastasin hänelle heti, että käykö huomenna nouto. Hän luki viestini vasta aikaisin aamulla, mutta ei vastannut siihen yhtään mitään. Odottelin kahteen saakka ja myin toiselle. Ja tämä eka ostaja laittoi klo 16 viestin, että laitatko osoitteen niin tulen tänään. Mistä minun olisi pitänyt tietää, että hän olisi tulossa? Luulin, että teki oharit kun ei vastannut seitsemään tuntiin mitään vaikka oli lukenut viestini. Hän sitten suuttui kun olin myynyt toiselle.

No olethan sinä kyllä melkoinen koijari.

Vierailija
17/38 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No olethan sinä kyllä melkoinen koijari.

Miten niin? Mistä olisin voinut tietää että ei ollut tekemässä ohareita kun ei vastannut tuntikausiin mitään?

Vierailija
18/38 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En sekuntiakaan.

Tuote on ostettu vasta kun rahat on tilillä ja niin kauan se on myynnissä kelle tahansa.

Jos joku sanoo tulevansa huomenna klo 15 niin sanon että tervetuloa mutta tarkkaile viestejä - jos joku tulee ostamaan ennen sitä niin myyn hänelle.

Vierailija
19/38 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoastaan ennakkomaksamalla pienen summan mobilepaylla voi "varata" itselleen tuotteen.

Tätä en tietenkään maksa takaisi jos kaupat peruuntuu, toki vähennän lopullisesta hinnasta.

Silti sovittu aikataulu pitää; jos ostaja ei ilmesty tarkalleen sovitulla kellonlyömällä paikalle niin menee seuraavalle.

Vierailija
20/38 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotan että sopii koko lailla saman tien noutoajan. Arkipäivänä voin odottaa ns ilta-aikaan, koska kaikki ei työssä pysty Torissa asioimaan. Viikonloppuisin odotan nopeampaa reagointia kyllä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi yksi