Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Todella vähän taksia käyttävänä kysyisin mikä firma/numero turvallisin ja luotettavin taksin tilaamiseen?

Vierailija
01.02.2024 |

Olen viimeisillään raskaana ja jos lähtö tulee keskellä yötä miehen ollessa töissä, niin mistä tilaisi taksin? Vantaalta Naistenklinikalle.. Yangosta outoja kokemuksia; kuski ei osannut perille joten kuittasi tilauksen ettei asiakas ollut vastassa vaikka odotettiin häntä kadun varressa jne.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taksi Helsinki.

Vierailija
2/19 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taksi Helsinki.

Mä tilaan täältä kanssa sillon harvoin kun käytän. Asiallinen firma

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähitaksi

Vierailija
4/19 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ei kai saisi mainostaa, mutta itse käytän Taksi Helsinkiä.

Vierailija
5/19 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten muutkin ovat jo sanoneet: Taksi Helsinki on ainoa johon voit luottaa pääkaupunkiseudulla.

Yango??? Oletko sekaisin? Yango on rysssien firma ja asentamalla heidän sovelluksensa puhelimeen annat samalla ryssssille pääsyn puhelimesi tietoihin!!!

Poistakaa kaikki Yango sovellus ja välttäkää firmaa!!!!!!!!!!!!!

Vierailija
6/19 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahdollisimman tumma kuljettaja ja epämääräinen taksifirma. Antaa jännittävän ja ikimuistoisen reissun,  tosin ihan eri paikkaan,  mihin olit ajatellut mennä 

Vierailija
7/19 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taksi Helsinki saanut tosi huonoja arvosteluja 🤔

Vierailija
8/19 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

+234 50 1234567

kysy Abdulia

Vierailija
9/19 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovanen on luotettava, samoin Lähitaksi ja Taksi Helsinki. Terv. paljon taksia käyttäjä 

Vierailija
10/19 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähitaksi.

Vierailija
11/19 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähitaksi ja Taksi Helsinki. Kovanen on minusta näitäkin parempi, mutta selvästi kalliimpi.

Vierailija
12/19 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän aina Taksi - Helsinkiä . Kovanen ja Menevä myös luotettavia .

Vierailija
13/19 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet lihava ja ruma,  niin joku kamelinpaskarallissa aavikolla ajokortin kamelilla ajellut on kuljettajasi 

Vierailija
14/19 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiakas on lähdössä Vantaalta. Ottaako Taksi Helsinki sinne kutsuja? En tiedä koska olen itse helsinkiläinen.

Vierailija
15/19 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asiakas on lähdössä Vantaalta. Ottaako Taksi Helsinki sinne kutsuja? En tiedä koska olen itse helsinkiläinen.

Se kannattaa kyllä selvittää soittamalle etukäteen palveluun.

Vierailija
16/19 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaako Kovanen ja Lähitaksi sitten ympäri pääkaupunkiseutua kyytiin? Varmaan Taksi Helsinki ottaa Vantaalta jos auto sattuu juuri silloin olemaan asiakkaan lähettyvillä.

Vierailija
17/19 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ottaa, jos Vantaalla sattuu olemaan lähellä vapaa Taksi Helsingin auto (esim. joku, joka on juuri tuonut asiakkaan Helsingistä Vantaalle). Mutta Lähitaksilla on varmasti enemmän autoja liikenteessä Vantaalla, joten sitä kautta taksin saa todennäköisemmin.

Vierailija
18/19 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ottaako Kovanen ja Lähitaksi sitten ympäri pääkaupunkiseutua kyytiin? Varmaan Taksi Helsinki ottaa Vantaalta jos auto sattuu juuri silloin olemaan asiakkaan lähettyvillä.

Lähitaksin toimialuetta alunperin nimenomaan on ollut Espoo, Vantaa ja jotkut muut Helsingin lähiseudun kunnat, joten Lähitaksilla on näissä autoja runsaasti. Kovasella olen muutaman kerran mennyt Espoosta lentokentälle eikä ollut ongelmaa. Tosin olin tehnyt ennakkotilauksen.

Vierailija
19/19 |
28.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

ambulanssi on ehkä turvallisin.  jos olet viimeisillä raskaana niin takin tilaaminen on erikoinen ajatusmaailma. jos sotket lapsivettä taxiin olet korvaus velvollinen .

käytäppä älliä ja tilaa ambulanssi sillä jos ilmenee komplikaatiota on ambulanssissa jo osaavia ihmisiä auttamassa kun taas takin ajaja ei ole edes velvollinen auttaa synnytyksessä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi viisi