Helsingin Sanomat: Kuntosalilla voi olla fiksua treenata ilman alushousuja
Helsingin Sanomat: Kuntosalilla voi olla fiksua treenata ilman alushousuja
Kuntosalielämän vaietumpi puoli on alusvaatteiden käyttö treenin aikana. Yleislääkäri kertoo, milloin ilman pikkuhousuja voi treenata huoletta.
https://www.hs.fi/hyvinvointi/art-2000010015302.html
-gym-camel-
Kommentit (77)
Vierailija kirjoitti:
Yäk! Ne ketkä käy salilla tietävät miten hikistä ja haisevaa puuhaa se muutenkin on. Nyt vielä ilman vaatteita pitäisi laitteita käyttää.
Mitetippä uudelleen. Niin, on tyhmää käyttää pikkuhousuja. Lääkäri-setä ei tykkää.
Kyllähän tämä miehet saa salille 👍🏻
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivon, että Helsingin Sanomien laatujournalismia ei täällä sensuroida.
Onhan se kiva, että meille kerrotaan mitä ääliömäistä meidän seuraavaksi halutaan tekevän. Varmaan takapuolen (julkisesta) kaivelustakin saadaan kohta terveyttä edistävää.
Jos Hesarin maksettu asiantuntija niin sanoo, niin asia on sitten niin.
Vierailija kirjoitti:
Kiva ku penkin ja anuksen välissä on joku ohut lirpake kangasta. Alkkarit kuitenkin vähän suojaa ettei kaikki persebakteerit ole ympäri kuntosalilaitteita. Yäk.
Niissä samoissa laitteissa äheltää sata tyyppiä päivittäin, ei sillä ole mitään väliä jos jollain ei ole alushousuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin miksi sinne alle ei voi laittaa alushousuja? Jos joitakin huolettaa alushousujen rajat niin miksi? Miksi alushousujen rajat ei saisi näkyä? Ei kai sinne salille mennä mitään muotinäytöstä pitämään. Kai sitä värkkiä voi kotona tuuletella ihan rauhassa. Se kuntosali varmaan viimeisin paikka missä pitää alkaa alapään tuuletuksia miettimään. Ihan naurettavaa.
No jospa uskomme lääkäriä kuitenkin
Kuntosalilla voi olla fiksua treenata ilman alushousuja, lääkäri sanoo
Niin, voi olla. Voi olla myös olematta fiksua. Mulle nyt on sinällään ihan sama, onko jollain alkkarit housujen alla vai ei. Mutta kyllähän tuo sauman painuminen vakoon tuntuu erittäin epämukavalta minusta. Sama kuin alushousut kasaantuisi pakaroiden väliin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin miksi sinne alle ei voi laittaa alushousuja? Jos joitakin huolettaa alushousujen rajat niin miksi? Miksi alushousujen rajat ei saisi näkyä? Ei kai sinne salille mennä mitään muotinäytöstä pitämään. Kai sitä värkkiä voi kotona tuuletella ihan rauhassa. Se kuntosali varmaan viimeisin paikka missä pitää alkaa alapään tuuletuksia miettimään. Ihan naurettavaa.
Niin, voi olla. Voi olla myös olematta fiksua. Mulle nyt on sinällään ihan sama, onko jollain alkkarit housujen alla vai ei. Mutta kyllähän tuo sauman painuminen vakoon tuntuu erittäin epämukavalta minusta. Sama kuin alushousut kasaantuisi pakaroiden väliin.
Eikö silloin olisi parempi käyttää muita kuin stringejä jos vakoon uppoaa.
No jo on varsinainen kamelin varvas esimerkissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, voi olla. Voi olla myös olematta fiksua. Mulle nyt on sinällään ihan sama, onko jollain alkkarit housujen alla vai ei. Mutta kyllähän tuo sauman painuminen vakoon tuntuu erittäin epämukavalta minusta. Sama kuin alushousut kasaantuisi pakaroiden v
Tarkoitin niitä treenihousuja, jos niitä käyttää ilman alkkareita. (Kamelinvarvasta siis)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiva ku penkin ja anuksen välissä on joku ohut lirpake kangasta. Alkkarit kuitenkin vähän suojaa ettei kaikki persebakteerit ole ympäri kuntosalilaitteita. Yäk.
Se lämpö joka jää penkkiin edelliseltä. 🥵
Pyyhe on hyvä juttu. Sen voi laittaa penkille.
Minä en ymmärrä tätä kulttuuria, että salille mennään esittelemään persettä, pillua ja palleja. Treenataanko siellä vai onko se tinder-livenä?
Vierailija kirjoitti:
Minä en ymmärrä tätä kulttuuria, että salille mennään esittelemään persettä, pillua ja palleja. Treenataanko siellä vai onko se tinder-livenä?
Onko se kamelinvarpaan vilahtaminen nyt niin hirveä asia. Jotenkin hymyilyttää kun nuorilla miehillä on salilla trikoiden päällä shortsit. Jopa aikuiset naiset puhuvat miesten juoksuhousuista pullotushousuina. Voi kysyä onko tuollainen nainen jäänyt jonnekin 15v tasolle. Hollywood viihteestä on opittu etteivät miehisyyden merkit saa näkyä. Uimaan mennessä pitää olla nykyään löysät shortsit.
Vierailija kirjoitti:
Onko Tinder mielestäsi pillun, perheen ja pallien esittelypaikka?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko se kamelinvarpaan vilahtaminen nyt niin hirveä asia. Jotenkin hymyilyttää kun nuorilla miehillä on salilla trikoiden päällä shortsit. Jopa aikuiset naiset puhuvat miesten juoksuhousuista pullotushousuina. Voi kysyä onko tuollainen nainen jäänyt jonnekin 15v tasolle. Hollywood viihteestä on opittu etteivät miehisyyden merkit saa näkyä. Uimaan mennessä pitää olla nykyään löysät shortsit.
On se hirveää, minusta jopa häirintää tuoda intiimialueensa esille. En halua nähdä yhtäkään penistä tai vulvaa edes vaatteiden läpi piirtyneenä. Ja ennenkuin joku alkaa huutaa, että pakkoko niitä on tuijotella, niin pitäisi kävellä silmät kiinni jotta niiltä välttyisi.
Voiko joogaankin mennä ilman alushousuja. Siellähän ei ole pelkoa tirkistelevistä miehistä vaikkeivat tunnit olisikaan rajattu vain naisille. Kun joogaa ei harrasta käytännössä kuin naiset. Lesbonaisille tosin on melkoiset näkymät.
Olen käynyt neljällä eri salilla pääkaupunkiseudulla ja kyllä kaikissa jengi treenaa ja ketään ei kiinnosta miltä siellä kukakin näyttää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko Tinder mielestäsi pillun, perheen ja pallien esittelypaikka?
Tinderi on mielisairaiden narsistipettäjien sovellus, jonne pitää vielä antaa oikeat yhteystiedot, etkä saa niitä sieltä ikinä pois. Yhtä tyhmää on lähteä treenaamaan vain sen takia että samalla näyttää "hyvältä". Sitäpaitsi salilihaksilla ei tee yhtään mitään, kun ne on vain näyttävyyden takia treenattu jäykkiin muotoihin. Työlihakset on ihan erikseen ja voimistelulihakset myös. Toisissa on voimaa ja kestävyyttää ja toisissa ei mitään.
Lääkäri sanoo paljon muutakin, ei kannata ihan kaikkea uskoa