Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehesi paras ystävä on hänen ex, miten mennyt?

Vierailija
01.02.2024 |

Miten olette onnistuneet luottamuksen ja suhteen kanssa kun tapaamasi mies kertoo, että hänen ex on nyt ja aina hänen paras ystävä eikä hän tule koskaan jättämään exäänsä vaan on aina tuki ja turva?

Nykyään kun on tapana olla parasta kaveria puheissa exien kanssa, niin miten se oikeasti on onnistunut. Kysymys siis uusille puolisoille.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan hyvin on mennyt. Ex on ihan mukava, vaikka ymmärrettävästi aika negatiivisella tuulella aina kun nähdään. Mies ja ex tykkäävät puuhata yhdessä harrastusta, joka ei minua kiinnosta ollenkaan, niin sitten ei tarvitse itse vaivautua. Mies on niin parisuhdeorientoitunut, että ei mulla ole mitään epäilyksiä sen suhteen, että vanha suola janottaisi. Heistä näkee päältä, että kaikki romanttiset tunteet ovat kuolleet, vaikka hyvin tulevat toimeen ystävätasolla.

Näin yritin itsellenikin selitellä, kunnes eron kynnyksellä sain kuulla näiden viritelleen uutta suhdetta jo useita kuukausia. 

Yhteen eivät sitten kuitenkaan palanneet meidän erottua, niin ehkä sitten oli vaan ihanan jännää leikkiä jotain "kiellettyä rakkautta".

Ei olisi ollut kielletty kun olisivat vaan heti ilmoittaneet asiasta, niin olisin toki häipynyt jo heti.

Mutta joo. En enää luottaisi tuohon exä-ystävyyteen.

Vierailija
22/23 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin onko se sitten se luottamus ja henkinen pettäminen mikä on kuitenkin pahinta ihmisuhteessa?

Sen seurauksena vaikea ymmärtää näitä, ex on paras ystäväni suhteita. Vanhan tutun kanssa on tietsyti helpompi jakaa asioita ja puhua asioista, kun on jo pohjaa ja se tietynlainen luottamus ja suhde luotu. Pääsee niin paljon helpommalla, ei tarvitse nähdä niin suurta vaivaa uudessa suhteessa?

Its emietin myö ssitä, että kun kyseessä ei ole vain sen yhden ihmisen tilanne vaan myös sen exän tilanne ja ajatusmaailma, joka sattaa tulla yllätyksenä ihmiselle, joka on kuvitellut että ovat exän kanssa 'ikuisesti parhaat ystävät' ja ex sitten aloittaa uuden suhteen ja ystävyyssuhde loppuu. Itse ainakin todennut, että monet ihmiset unotavat tyystin sen, että eivät voi itse vaikuttaa kaikkiin ja kaikkeen ja petytään.

Mun miehen ex vaimolle kävi näin. Hänelle tuli totaalisena yllärinä, että minun toiveet menikin hänen toiveidensa edelle ja, että läheisempi ystävyys loppui minun ja miehen suhteeseen. Siitä sitten suuttui perusteelisesti. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
14.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen juuri tällaisessa tilanteessa ja kipuilen asian kanssa. Miehen ex on hänen hyvä ystävä (eronneet 20 v. sitten) ja heillä aikuinen tytär. Mies on salannut tapaamiset, kyläilyyn ja viestittelyn. Vyyhti alkoi selvitä minulle kun jäi kiinni valehtelusta. Nyt punnitsen jatkaako suhdetta vai ei.