AY-liittojen jäsenmaksut, paljon maksat jäsenmaksua?
Niille jotka ovat liitoissa, paljon maksatte jäsenmaksua ja paljon on lakkoavustus?
Voitte myös kertoa paljon jäsenmaksusta menee kassaan sekä paikalliseen liittoosioon.
Itselläni rakennusliitto (kaikilla tuo sama) 25€/kk, josta 8 euroa kassaan ja paikalliseen osioon n. 4 euroa.
Lakkoavustus 63 euroa
Kommentit (56)
PAM. Jäsenmaksu 6%
Lakkoavustus 100 euroa
Vierailija kirjoitti:
Sähköliitto, jäsenmaksu prosentti tuloista.
Lakkoavustus 200 euroa päivältä.
Hirveät maksut Sylettäs maksaa 70 €/kk tyhjästä. Nyt kassamaksu oli 63 euroa vuosi minulla.
Vierailija kirjoitti:
PAM. Jäsenmaksu 6%
Lakkoavustus 100 euroa
Tuohan on järjettömän iso jäsenmaksu.
Pam jäsenmaksu 1,5% tuloista. Lakkoavustus 100e.
0 € ut 0 € in. I jämförelse med fackdårarna är man stadigt på plus.
Nuo SAK-liittojen jäsenmaksut on aivan karseita. Kuka niihin viitsii kulua? Omassa liitossa se on tasasumma kaikille tuloista riippumatta, itsellä nyt noin 0.25% vuosituloista. En tosiaankaan ole lakossa huomenna.
Alallani ei ole yleissitovaa työehtosopimusta, joten liitto ei tekisi mitään puolestani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hirveät maksut Sylettäs maksaa 70 €/kk tyhjästä. Nyt kassamaksu oli 63 euroa vuosi minulla.
Menee verovähennyksiin eli ei mitään ongelmaa.
Teollisuusliitto. Jäsenmaksu joka palkasta 15%, lakkoavustus 100.
Akava, jäsenmaksu 9% vuosipalkasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä sinä siinä kuitenkin menetät rahaa. Se vähentää verotettavaa tuloa eli käytännössä saat verotuksen kautta veroprosenttisi verran takas maksusta. Ja tuo ay-jäsenmaksun verovähennyskelpoisuus on eka asia joka pitäisi poistaa. Siinä oiva säästökohde orpolle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Inte länge mera. Vänta bara på 2025.
Vajaa 350 € / vuosi. Sama tuloista riippumaton summa kaikille. Ei tietoa lakkoavustuksesta, lakkoa ei ole ollut näinä n. 15 vuotena jotka olen liittoon kuulunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä sinä siinä kuitenkin menetät rahaa. Se vähentää verotettavaa tuloa eli käytännössä saat verotuksen kautta veroprosenttisi verran takas maksusta. Ja tuo ay-jäsenmaksun verovähennyskelpoisuus on eka asia joka pitäisi poistaa. Siinä oiva säästökohde orpolle.
Siinähän yrittää kun maa on yleislakossa. Lopulta presidentti käskee hallitusta perääntymään. Harmi ettei presidentti voi enää hajottaa hallitusta kuten vielä v. 2000
lakot on ihan perseestä. kiusataan vain kansaa ja hankaloitetaan elämää.
Vierailija kirjoitti:
YTK alle satasen vuodessa
A-kassa halvempi ja yleinen kassa kuten ytk.
Vierailija kirjoitti:
Teollisuusliitto. Jäsenmaksu joka palkasta 15%, lakkoavustus 100.
Meepäs kokkari ny muualle valehtelee.