AY-liittojen jäsenmaksut, paljon maksat jäsenmaksua?
Niille jotka ovat liitoissa, paljon maksatte jäsenmaksua ja paljon on lakkoavustus?
Voitte myös kertoa paljon jäsenmaksusta menee kassaan sekä paikalliseen liittoosioon.
Itselläni rakennusliitto (kaikilla tuo sama) 25€/kk, josta 8 euroa kassaan ja paikalliseen osioon n. 4 euroa.
Lakkoavustus 63 euroa
Kommentit (56)
0€ - hukkaan heitettyä rahaa maksaa AY-pampulle pampun tilipussin kasvattamisesta. +0,5% yleiskorotus ja +50% ahneelle AY-pampulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sähköliitto, jäsenmaksu prosentti tuloista.
Lakkoavustus 200 euroa päivältä.
Hirveät maksut Sylettäs maksaa 70 €/kk tyhjästä. Nyt kassamaksu oli 63 euroa vuosi minulla.
Menee verovähennyksiin eli ei mitään ongelmaa.
No eihän se vähennyksen vaikutus ole kuin muutana euro, tuloista riippuen, hassu. Ei kai kukaan luule, että se tulee täysimääräisesti takaisin? Voiko joku työssä käyvä aikuinen olla oikeasti niin tyhmä?
Luulee ja kyllä voi. Palsta on näitä urpoja täynnä jotka eivät verovähennyksen toimintaperiaatetta tajua.
JHL
Kai maksan noin 20 euroa kuussa jäsenmaksua ja googlaamalla 100 e /pv. Tulispa äkkiä lakko, niin sais enemmän rahaa kun töistä :p
Vierailija kirjoitti:
Akava, jäsenmaksu 9% vuosipalkasta.
Missäs akavalaisessa liitossa muka on 9 %? Esim. OAJ: ssä on vain 1,05 %.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisikin aika kova tuo 9% :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisikin aika kova tuo 9% :D
Kymppitonnin vuoteen, toivottavasti vastineeksi tulee muutakin kuin mainoskynä ja kalenteri vuodessa.
T. Pro liittolainen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hirveät maksut Sylettäs maksaa 70 €/kk tyhjästä. Nyt kassamaksu oli 63 euroa vuosi minulla.
No eihän se vähennyksen vaikutus ole kuin muutana euro, tuloista riippuen, hassu. Ei kai kukaan luule, että se tulee täysimääräisesti takaisin? Voiko joku työssä käyvä aikuinen olla oikeasti niin tyhmä?
Luulee ja kyllä voi. Palsta on näitä urpoja täynnä jotka eivät verovähennyksen toimintaperiaatetta tajua.
Omassa sukulais- ja tuttavapiirissä on useampiakin tällaisia, joitten päähän ei noin yksikertainen asia mene.
Ja tuommoisilla on vielä äänioikeus, prkl.
-eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
YTK alle satasen vuodessa
Ei ole liitto (lue ketjun otsikko)
YTK:set ovat sieltä yksinkertaisimmasta päästä, ei ne ymmärrä AY-liikkeen ja työttömyyskassan eroa. Kun vielä olin työelämässä niin olin A-kassan jäsen, 25/kk oli jäsenmaksu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
PAM. Jäsenmaksu 6%
Lakkoavustus 100 euroa
Tuohan on järjettömän iso jäsenmaksu.
Ja tää kaikki menee ay pomojen palkkoihin ? Jokainen heistä saa yli 200.000,00 euroa vuodessa + muut palkkiot päälle. Onpa kivaa maksaa pienestä palkasta näille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
PAM. Jäsenmaksu 6%
Lakkoavustus 100 euroa
Ja tää kaikki menee ay pomojen palkkoihin ? Jokainen heistä saa yli 200.000,00 euroa vuodessa + muut palkkiot päälle. Onpa kivaa maksaa pienestä palkasta näille.
Jäsenmaksuilla pyritään kattamaan liiton työntekijöiden palkat.
Vierailija kirjoitti:
Eikö löydy edullisempaa kassaa? Maksan itse kassasta 42 euroa vuodessa.
Ammattiliittoni jäsenmaksu on 357 euroa vuodessa ilman työttömyyskassamaksua. Lakkoavustus oli 90 €/pv tänä keväänä pidetyssä lakossa.
Vierailija kirjoitti:
Vajaa 350 € / vuosi. Sama tuloista riippumaton summa kaikille. Ei tietoa lakkoavustuksesta, lakkoa ei ole ollut näinä n. 15 vuotena jotka olen liittoon kuulunut.
Ja vielä kuulut liittoon ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö löydy edullisempaa kassaa? Maksan itse kassasta 42 euroa vuodessa.
Ammattiliittoni jäsenmaksu on 357 euroa vuodessa ilman työttömyyskassamaksua. Lakkoavustus oli 90 €/pv tänä keväänä pidetyssä lakossa.
Loimaa kassa ja puolet pienempi jäsenmaksu ja kaikki samat edut saan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
PAM. Jäsenmaksu 6%
Lakkoavustus 100 euroa
Jäsenmaksuilla pyritään kattamaan liiton työntekijöiden palkat.
Ja AY pomojen ylisuuret palkat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä syy poistaa maksujen verovähennysoikeus.