Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kumppanini menneisyys kavereideni kanssa

Vierailija
31.01.2024 |

Kumppanini värikäs menneisyys kavereideni kanssa vaivaa minua. 

Tutuistuimme nykyisen kumppanini kanssa 2.5v sitten. Meillä klikkasi heti ja ajauduimme tapailemaan. Hänen silloinen epävarmuus ihmisenä ja oman vanhan jutun keskeneräisyys sai minut muuttamaan hommat ystävyydeksi heti alkuvaiheessa.

Hengasimme ystävinä paljon. Nautimme toistemme seurasta.

Tutustutin kumppanini yhteen kaveriporukoistani. Tällöin olimme siis täysin ystäviä ja itselläni oli vanha juttu meneillään. Kuukausia sen jälkeen kumppanini alkoi tapailemaan hyvää ystävääni. Hommat loppuivat kuutenkin lyhyeen. Tämän jälkeen tuli täysin päihteisiin liittyvä (seksi)suhde toisen ystäväni kanssa. Suljin pois mahdollisuuden meidän väliltä.

Suhteita tuli lisää, kaikki liittyivät juomiseen. Osasta kuulin silloin, osasta vasta jälkeenpäin. Historiaa on yhteensä kuuden kaverini kanssa. Parin läheisen ja muutaman ei niin läheisen. On yhdenyönjuttua. Kolmenyönjuttua. Tapailua. Seksisuhdetta. Kumppanini on kärsinyt silloin itsetunto-ongelmista ja etsinyt paikkaansa. Tämä vaihe oli nopea ja tehokas, n. puolisen vuotta.

Entisen suhteeni päätyttyä aloimme viihtymään vielä entistä enemmän toistemme kanssa. Lopulta rakastuimme. Aivan palavasti. Kaikki tuntui täysin oikealta. Kun alkuhuuma hiipui, vuoden vanhat muistot tulivat mieleen. Yritin taistella niitä pois. Syyllistin. Ne vain kasvoivat.

Olen elänyt 5kk mustasukkaisena, kateellisena ja katkerana. Eroa olen harkinnut viimiset kaksi viikkoa. Tapahtumat ovat menneisyyttä. Noita asioita lukuunottamatta, mikään suhde ei ole ikinä tuntunut näin oikealta. Luotan kumppaniini täysin. Silti hukun aina vaikeisiin ajatuksiin. En osaa löytää mielenrauhaa menneisyyden kanssa. Olen lähes toivoton. Mikä avuksi?

Onko muilla vastaavanlaisia kokemuksia?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko voit hyväksyä sen, että kumppanisi ehti käydä kaverisi läpi ennen sinun kanssasi yhteen päätymistä tai sitten et. Kuulostaa kyllä erikoiselta tuollaiset päihdehuuruiset pikasuhteet ja vielä noin monen ihmisen kanssa, ei itseäni kumppanina tuollainen henkilö kiinnostaisi.

Vierailija
2/2 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole vastaavia kokemuksia. Olemme puolisoni kanssa toisillemme ainoat seksikumppanit, ei kummittele missään entiset suhteet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kahdeksan