Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kumppanini seksisuhteet kavereideni kanssa

Vierailija
31.01.2024 |

Kumppanini värikäs menneisyys kavereideni kanssa vaivaa minua. 

Tutuistuimme nykyisen kumppanini kanssa 2.5v sitten. Meillä klikkasi heti ja ajauduimme tapailemaan. Hänen silloinen epävarmuus ihmisenä ja oman vanhan jutun keskeneräisyys sai minut muuttamaan hommat ystävyydeksi heti alkuvaiheessa.

Hengasimme ystävinä paljon. Nautimme toistemme seurasta.

Tutustutin kumppanini yhteen kaveriporukoistani. Tällöin olimme siis täysin ystäviä ja itselläni oli vanha juttu meneillään. Kuukausia sen jälkeen kumppanin alkoi tapailemaan hyvää ystävääni. Hommat loppuivat kuutenkin lyhyeen. Tämän jälkeen tuli täysin päihteisiin liittyvä (seksi)suhde toisen ystäväni kanssa. Suljin pois mahdollisuuden meidän väliltä.

Suhteita tuli lisää, kaikki liittyivät juomiseen. Osasta kuulin silloin, osasta vasta jälkeenpäin. Historiaa on yhteensä kuuden kaverini kanssa. Parin läheisen ja muutaman ei niin läheisen. On yhdenyönjuttua. Kolmenyönjuttua. Tapailua. Seksisuhdetta. Kumppanini on kärsinyt itsetunto-ongelmista ja paikannut sitä eronsa jälkeen muilla, mikä on täysin luonnollista. Nämä muut sattuvat vaan olemaan minun tuttuja.

Entisen suhteeni päätyttyä aloimme viihtymään vielä entistä enemmän toistemme kanssa. Lopulta rakastuimme. Aivan palavasti. Kaikki tuntui täysin oikealta. Kun alkuhuuma hiipui, vanhat muistot tulivat mieleen. Yritin taistella niitä pois. Syyllistin. Ne vain kasvoivat.

Olen elänyt 5kk mustasukkaisena, kateellisena ja katkerana. Eroa olen harkinnut viimiset kaksi viikkoa. Tapahtumat ovat menneisyyttä. Noita asioita lukuunottamatta, mikään suhde ei ole ikinä tuntunut näin oikealta. Luotan kumppaniini täysin. Silti hukun aina vaikeisiin ajatuksiin. En osaa löytää mielenrauhaa menneisyyden kanssa. Olen lähes toivoton. Onko muilla vastaavanlaisia kokemuksia?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika huonolta näyttää tuollaisen suhteen tulevaisuus.

Vierailija
2/14 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika parantaa haavat kyllä. Been there. Itsetuntoa kannattaa työstää. Myös asiasta keskustelu kumppanin kanssa voi helpottaa. Älä missään nimessä kysele yksityiskohtia, pahentaa vaan oloa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet oikeasti rakastunut, ei menneillä ole väliä. Järvi ei soutamalla kulu. Ole vain tyytyväinen jos olet löytänyt ihanan ihmisen ja unohda moiset lapsellisuudet!

Vierailija
4/14 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämää..GOT TO BE THE SCOOGIE OF THE NEIGHBOURHOOD!!?..se on vaan elämää.

Vierailija
5/14 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nähtäväksi jää että tuleeko sama kuvio toistumaan... Mulla eksä oli sellainen että kiinnostui melkeinpä jokaisesta jonka kanssa vaan alkoi enemmän jutella. Oli 5 eri suhdetta vuoden aikana ja etenkin kahden näistä kanssa olisi heti halunnut alkaa perustaa perhettä. Nyt on (muka) rauhoittunut nykyisen kumppaninsa kanssa eikä haikaile muita. Tätä en kyllä mitenkään kyseisestä ihmisestä usko, saa nähdä että koska taas alkaa ihmisten pyöritys. Onneksi on eksä.

Vierailija
6/14 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kai tuossa sitten auta muu kuin erota ja etsiä kumppani, jolla ei ole menneisyyttä.

Vierailija
7/14 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei kai tuossa sitten auta muu kuin erota ja etsiä kumppani, jolla ei ole menneisyyttä.

Niitä menneisyyksiäkin on erilaisia... Jotkut vaan ovat sellaisia että puhuvat joko persoonallisuushäiriön tai muun vastaavan puolesta, jotka todennäköisesti tulevat hankaamaan ennenpitkää kaikissa tulevissakin suhteissa, ellei henkilö itse saa päätään kuntoon. 

Vierailija
8/14 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan poika/mies ei ole päässyt tekemään minuun tarpeitaan seitsemään vuoteen. Ilmeisesti joihinkin kuitenkin pääsevät, kun ovat oppineet niin sinnikkäiksi.

T32

Vierailija
9/14 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla eksä oli sellainen että kiinnostui melkeinpä jokaisesta jonka kanssa vaan alkoi enemmän jutella. 

Niinhän kaikki heteromiehet ovat.

Vierailija
10/14 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukaan poika/mies ei ole päässyt tekemään minuun tarpeitaan seitsemään vuoteen. Ilmeisesti joihinkin kuitenkin pääsevät, kun ovat oppineet niin sinnikkäiksi.

T32

Eikä varmasti pääse seuraavan 7 vuoden aikanakaan jos rima on asetettu tasolle "laatikkoleukainen avaruuskirurgi"

Vierailija
11/14 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täydellä pakalla pelaava henkilö tietäisi vastauksen kysymykseen ihan ilman vauva-palstaakin. Ei niin terävä kynä kysyy sitä sitten täältä.

Onnea vaan valitsemallasi tiellä. Mikä ikinä se sitten tulee olemaankaan.

Vierailija
12/14 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ottaa sumuisan kiertopalkinnon, niin saa sumuisan kiertopalkinnon. Itse teit valintasi.

Vierailija
13/14 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

T32

No, vielä moni tulee sinuun kassinsa tyhjentämään. Noin pitkän ajan jälkeen se onkin vähän kuin neitsyen poksauttasi.

Vierailija
14/14 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

T32

Sä olet sinnikäs jankuttamaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi seitsemän