Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi näen todella väkivaltaisia unia? Ihan kauhunomaisia. Yleensä pakenen murh***jaa.

Vierailija
31.01.2024 |

Viime yönä taas oli todella dramaattista. Oli paljon ihmisiä kokoontunut. Olimme kai yhdessä viettämässä viikonloppua. Yksi kerrallaan joku listittiin väkivaltaisella tavalla. Oli yhtä mysteeriä kuka sen teki. Kunnes sitten löytyi useita tekijöitä ja ihmisiä kuoli. Minä pakenin ystäväni kanssa ja vielä loppumetreillä kun kaiken piti olla ohi niin kaikki murh**ttiin. 

Näin unta myös, että ihmisillä oli veitisiä kaupassa mukana joilla uhkailivat muita ihmisiä. 

Ylipäätään näen usein unia joissa pakenen näitä ihmisiä jotka haluavat tap*** minut. 

Mistä ihmeestä tällaiset painajaiset voi johtua? 

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aa, sä oot varmaan mun kanssa samoissa unissa. Mä oon mun unissa aina se murhaaja.

Vierailija
2/5 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välähdys tulevaisuudesta, kun saavutetut edut on viety, ja suurin piirtein kaikista tavan tallaajista on tehty kertakäyttökamaa.

Vierailija
4/5 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo sama, tekoset on kuin pahimmasta brittiläisestä rikossarjasta. Mutta näitä tulee vain aika ajoin. Mutta väkisinkin miettii, onko päässä kaikki ookoo...

Vierailija
5/5 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun äiti näkee tällaisia. Hän oli väkivaltainen pahoinpitelijä mulle lapsena. Uskon, että sieltä jäänyt jotain "ratkaisematonta" aivon mutkaan.