Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mihin te oikein tarvitsette rahaa, korkeaa palkkaa??

Vierailija
11.01.2007 |

Mikä (rahalla ostettava) tekee teidät ratkaisevasti onnellisemmiksi?

Ihmettelen, koska olen itse töissä missä en niin viihdy, mutta saan kuukaudessa käteeni (eli verot jo pois) 1600¿ - 2200¿ (yleensä n. 1800¿) ja minusta tämä on " aivan liikaa" - tulisimme toimeen hyvin, vaikka palkkani olisi esim. 1200¿ käteen / kk. Mies tienaa n. 2000¿ käteen / kk.

Mietinnässä nyt on se, että vaihtaisinko työhön mistä nautin, mutta missä tienaisin tuon (vähintään) 500¿ vähemmän / kk.

Ei se raha - vaan se työn mielekkyys, tekee onnelliseksi!

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
11.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itsekin hoitovapaalla, koska koen sen tärkeänä!!! Joten siitä et pääse minua syyllistämään. Mieheni vain sattuu tienaamaan niin paljon, että elintasomme on hyvä. Hoitovapaatakin perustellaan täällä jonakin jalona tekona, joka kaikkien olisi kärsittävä, oli rahaa tai ei. Miksi on niin vaikea ymmärtää, että jotkut todella valitsevat töihinmenon hoitovapaan sijasta... ja hui kauhistus... vielä ihan rahasyistä.

Vierailija
22/23 |
11.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

-22-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
11.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurituloiset usein itseriittoisesti kehuvat miten kovasti on tehty töitä rahan eteen. Niin varmasti onkin tehty, mutta se ei tarkoita että muut ihmiset olisivat sossun elättejä, kuten sanoit. Mites esim. vanhustenhoitaja, joka tekee pienellä palkalla kovaa työtä? Tai sairaanhoitajat, bussikuskit, perhepäivähoitajat?

Mutta pointtini oli että pienemmillä tuloilla voi todellakin olla ihan onnellinen. Jos sinä tulet onnelliseksi että on varallisuutta, siitä vaan. Älä silti halveksi näitä köyhiksi nimittelemiäsi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme viisi