Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mihin laitatte liukkaria?

Vierailija
31.01.2024 |

Miehänä mietin, miksi minun pitää aina voidella penis liukkarilla? Miksei nainen voitele liukkarilla vaginaansa niin pääsisi suoraan työntämään liukkaalle.

Miten teillä voidellaan?

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä on mies ja laitan liukkaria kalun päälle ja myös vulvaan jonkin verran . Liukkari ei tunnu kylmältä miehelle mutta vaimo ei tykkää vaikka onkin huoneenlämmössä säilytetty . Luultavasti naiset ei pidä siitä aineen viileydestä limakalvoilla . 

Vierailija
2/29 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persiiseen!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieraisen ensin vaimon pillulle, sitten kullille kumin päälle ja jämät sormista vielä itselle takapuolelle, koska lopuksi vaimo tykkää aina antaa vauhtia laukeamiselleni pienellä ekstrahieronnalla. Mukavampaa kun on liukaste sitäkin varten.

Vierailija
4/29 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo laittamut aina itse itselleen.

Vierailija
5/29 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen hierominen pilluun on paljon mukavampaa kaikille osapuolille.

6/29 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pimperoon ja dildoon,ei ole elävää mulkkua tarjolla. 

Vierailija
7/29 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nenään laitan, en tiedä toiminko väärin?? Voisiko joku auttaa?

Vierailija
8/29 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitan sitä mun kämmeniin ennen kuin alan hyväillä penistä. Harvoin käytetään sitä yhdynnässä mutta esim synnytyksen jälkeen laitettiin varuilta sekä mulle että miehelle.   

Vierailija
9/29 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähintään kaluun, mutta myös pillulle voi laittaa. Toimii tehokkaammin kun laittaa sen miehen elimeen. Liukkaria tarvitsee varsinkin kalun varteen, joka on mielestäni se hankaavin osa. Useimmin levitän liukkarin käsilläni penikseen, tuntuu miehestäkin hyvältä.

Vierailija
10/29 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulle on ihan sama kumpaan sitä laitetaan, mutta on se kätevämpi laittaa miehen penikseen: siitä kun liukkari sitten menee itsestään juuri oikeisiin paikkoihin.

Vierailija
11/29 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun pakko käytä. Ei mahdu vaimo muutan. Vaimo sano liian iso

Vierailija
12/29 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähintään kaluun, mutta myös pillulle voi laittaa. Toimii tehokkaammin kun laittaa sen miehen elimeen. Liukkaria tarvitsee varsinkin kalun varteen, joka on mielestäni se hankaavin osa. Useimmin levitän liukkarin käsilläni penikseen, tuntuu miehestäkin hyvältä.

Hyvä pointti, olen laittanut ainoastaan terskaan. Täytyy jatkossa voidella myös aisan varsi.

Vierailija
13/29 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoastaan anaaliin. Muualla se on täysin turha aine.

Vierailija
14/29 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peppuuni ja Dildoon kun nussin sillä peppuani

Vierailija
15/29 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kukaan ajattele naisten nautintoja? Siis liukkarilla klitorista stimulointi...on siis upeeta!

Vierailija
16/29 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö kukaan ajattele naisten nautintoja? Siis liukkarilla klitorista stimulointi...on siis upeeta!

No tottakai vaimo laittaa koko alueelle ja pilluunsa. Vain nuorena oli niin märkä itsestään, että klittakin oli liukas.

Vierailija
17/29 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole vielä tarvinnut ikinä liukuvoitetta käyttää. On aina niin liukas että pikaiset onnistuu helposti. N37

Vierailija
18/29 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Persiiseen!

Jaaha, meidän presidenttiehdokaskin ottaa osaa mammapalstan keskusteluun...

Vierailija
19/29 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No tottakai vaimo laittaa koko alueelle ja pilluunsa. Vain nuorena oli niin märkä itsestään, että klittakin oli liukas.

Se vielä, kaipa jokainen mies osaa ja ymmärtää kostuttaa sormensa märässä pillussa ennen klitoriksen hyväilyä. Toki klitorista voi ennen sitä hyväillä juuresta ja odotella klitan kivettumista ja pillun kostumista.

Vierailija
20/29 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä laitan sitä kulliini ja puolison pyllyyn, kun aletaan anaaliyhdyntään. Joskus myös venyttelen puolison aukkoja isommin kädellä, jolloin laitan liukkaria pilluun/pyllyyn ja käteeni. Emätinyhdynnässä puolison omat liukkarit riittää varsin hyvin. Anustappeja käytettäessä toki laitan liukkaria puolison ja/tai omaan pyllyyni. 

M45

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kahdeksan