Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mihin laitatte liukkaria?

Vierailija
31.01.2024 |

Miehänä mietin, miksi minun pitää aina voidella penis liukkarilla? Miksei nainen voitele liukkarilla vaginaansa niin pääsisi suoraan työntämään liukkaalle.

Miten teillä voidellaan?

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö kukaan ajattele naisten nautintoja? Siis liukkarilla klitorista stimulointi...on siis upeeta!

Kiva, että tykkäät. Mulla katoaa klitoriksesta tuntoa pois jos lisään sinne liukuvoidetta. Joten kyllä, ajattelen itseni (naisen) nautintoa enkä lisää liukkaria klitalle. 

Vierailija
22/29 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole vielä tarvinnut ikinä liukuvoitetta käyttää. On aina niin liukas että pikaiset onnistuu helposti. N37

Sitä voi kyllä käyttää muuhunkin kuin yhdyntään 😂

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole vielä tarvinnut ikinä liukuvoitetta käyttää. On aina niin liukas että pikaiset onnistuu helposti. N37

Sitä voi kyllä käyttää muuhunkin kuin yhdyntään 😂

Totta. Mä voitelen sillä sukseni.

Vierailija
24/29 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ruuttaan sitä korvani täyteen!! En muuten jaksa kuunnella muijani ulinaa, kun sitä pannaan!

Vierailija
25/29 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen herrasmies toisin kuin osa vastaajista. Liukkari tuntuu kylmältä, vaikka huoneenlämmössä onkin, joten ainoa oikea tapa on laittaa sitä ku//in päälle. Antaa hetken lämmetä siinä ennen kuin työntää sen paratiisin porteista läpi.

Vierailija
26/29 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen herrasmies toisin kuin osa vastaajista. Liukkari tuntuu kylmältä, vaikka huoneenlämmössä onkin, joten ainoa oikea tapa on laittaa sitä ku//in päälle. Antaa hetken lämmetä siinä ennen kuin työntää sen paratiisin porteista läpi.

Omasta mielestäsi näin voitkin olla. Samalla olet hiukan yksinkertainen, kun et tajua että sen liukkarin voi lämmittää esim. lämpöisessä vedessä.

Mutta eihän meistä kukaan ole täydellinen.

Vierailija
27/29 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina laittanut sitä reilusti omaan takapuoleen ennen kuin työnnyn vaimooni.

Miksi? En tiedä, siitä on vain tullut sellainen tapa.

Vierailija
28/29 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekopenikseen ja

anukseen silloin kun olen yksin, mies ei halua kakkoseen panna, joten tällä mennään. Pillu kyllä kastuu natureelisti, joskus liiankin kanssa

Vierailija
29/29 |
07.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä laitetaan naisen häpyhuuliin ja klitorikseen ja myös penikseen voitelen kauttaaltaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kolme