Stubb ei uskalla ottaa kantaa ensimmäisen sairauspäivät palkattomuuteen!!
Iltalehden tentti. Haluaa olla "yhdistävä tekijä" :D
Kommentit (61)
Vierailija kirjoitti:
"Olen samaa mieltä kuin Pekka"
Niimpä.. Joten laitetaampa ihan suosiolla se Pekka pressaks 👍
Vierailija kirjoitti:
Jospa näissä tenteissä keskityttäisiin presidentin tehtäviin.
Ei keskitytä kun kysyttiin suoraan kun kansalaiset haluaa tietää.
Palkaton päivä koskee tosi pientä osaa, koska suurin palkansaajista osa kuuluu työsopimukseen jossa myös eka päivä on palkallinen. Turha kysymys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hän on Kokoomuksen ehdokas! Täytyy hänellä nyt olla jotain sanottavaa näihin asioihin.
Mitä Niinistö on sanonut näistä asioista? Ne eivät kuulu presidentin toimenkuvaan
Mistä me se tiedetään? Ei meille kaikkea kerrota.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hän on Kokoomuksen ehdokas! Täytyy hänellä nyt olla jotain sanottavaa näihin asioihin.
Mitä Niinistö on sanonut näistä asioista? Ne eivät kuulu presidentin toimenkuvaan
Puhutaan ARVOISTA. Onko sun jotenkin vaikea sisäistää tätä? Näistä kumpikaan ei ole vielä presidentti joten selitys ettei presidentti voi ottaa kantaa on ihan pelkkää väistelyä Stubbilta.
"Mitä Niinistö on sanonut näistä asioista? Ne eivät kuulu presidentin toimenkuvaan"
Kuitenkin käytännössä Niinistö on koko ajan ollut arvojohtaja ja nimenomaan kommentoinut arvokysymyksiä.
Pitäis pitää hevonpaskabingoa, koska tulee ylipäällikkö sana, NATOn artikla, kun MINÄ olin.....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvitse. Sisäpolitiikka ja sairausloman palkattomuus eivät todellakaan kuulu presidentin hoitamiin asioihin. Presidentin tai presidenttiehdokkaan ei pidä ottaa kantaa asioihin, joiden hoitaminen on pääministerin ja hallituksen tehtävä.
Nyt vaan on vaalitentti, jossa tätä kysyttiin. Stubb antaa huonon kuvan itsestään olemalla vastaamatta, kun suoraan kysytään. Epärehellisen, taktikoivan, ylimielisen ja umpimielisen.
Eihän presidentti siitä päätä. Eikä osallistu elinkeinoelämän ja ay-liikkeiden välisiin neuvotteluihin.
Vierailija kirjoitti:
Eihän presidentti siitä päätä. Eikä osallistu elinkeinoelämän ja ay-liikkeiden välisiin neuvotteluihin.
Ei kysytty päättääkö presidentti, vaan selvitettiin arvoja ja kykyä perustella näiltä presidenttiEHDOKKAILTA.
Boomeri 52v täällä hei,kun aloitin työssä käynnin ainakin minulla oli ensimmäinen sairausloma päivä palkaton ja vaikka palkkani oli paska en joutunut konkurssiin.Ja noista asioista 667päättäminen ei kuulu presidentille.
Työkkäristä lähetetään työtön työnhakija yritykseen neuvottelmaan avoimesta työpaikasta. Työtön työnhakija on ollut aikaisemmin alalla jolla yritys toimii.
Saavuttuaan yrityksen työpäällikön huoneeseen, työnhakija sanoo työpäällikölle , laita nimi tohon , että mä en sovi tähän työhön.
Tämäkin on asia , joka ei kuulu presidentille, samoin kuin se , että onko oikein että ensimmäinen sairauslomapäivä on palkaton.
Kyllä minä haluan tietää kokoomuksen ehdokkaalta näihin vastauksia. Ei Ole Presidentti. Vaan ehdokas.
Vierailija kirjoitti:
Boomeri 52v täällä hei,kun aloitin työssä käynnin ainakin minulla oli ensimmäinen sairausloma päivä palkaton ja vaikka palkkani oli paska en joutunut konkurssiin.Ja noista asioista 667päättäminen ei kuulu presidentille.
Onko teillä Stubbin kannattajilla oikeasti vaikea ymmärtää, että tässä on vaalitentti? Kumpikaan noista ei ole presidentti vaan nyt on vaalitentti, jossa selvitetään ehdokkaiden arvoja ja argumentointikykyä. Moneen kertaan sanottu jo.
Vierailija kirjoitti:
Työkkäristä lähetetään työtön työnhakija yritykseen neuvottelmaan avoimesta työpaikasta. Työtön työnhakija on ollut aikaisemmin alalla jolla yritys toimii.
Saavuttuaan yrityksen työpäällikön huoneeseen, työnhakija sanoo työpäällikölle , laita nimi tohon , että mä en sovi tähän työhön.
Tämäkin on asia , joka ei kuulu presidentille, samoin kuin se , että onko oikein että ensimmäinen sairauslomapäivä on palkaton.
Kun äänestäjä kysyy presidenttiehdokkaan arvomaailmasta, on suotavaa vastata rehellisesti. Stubb tai Haavisto ei ole vielä presidentti. Kyllä minä ainakin haluan tietää presidenttiehdokkaan arvomaailman joka sisältää laajasti kaikkea turvallisuudesta sisäpolitiikkaan ennen kuin ääneni annan. Ehdokas joka ei suostu vastaamaan ei kohtaa minun arvoja enkä voi luottaa tai antaa ääntäni hänelle.
Stuppihan on johtajien puolella .
Taasko ne niitä hallitukselle kuuluvia asioita alkavat tivata?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On varmasti mielipide, mutta sillähän ei ole mitään merkitystä. Presidentti kun ei asiasta päätä sen enempää kuin sinä tai minä.
Ei se ole presidentti, joten hyvin voi ottaa kantaa, muttei uskalla koska paljastaisi liian räikeästi oman nahkansa ja päästelisi sammakoita. Noihin kysymyksiin vastaaminen ja niistä mielipiteen omaaminen kertoo kiinnostuksen kotimaasta , sitähän stubbilla ei ole. Joten sinänsä selvää, ettei sisäpolitiikkaa ole tullut seurattua, eikä tule jatkossakaan..Suomen asiat ei kiinnosta häntä. Vaan oman egon pönkitys, ja se haisee ja kuuluu puheessa , mikä kuulostaa ihan kamalalta ja ylimieliseltä ihan ääntämistä myöden, oksu🤮