onko 530e yksiö edullinen?
Eli vuokra 530e kk plus vesi 20e kk.
Vasta remontoitu yksiö, hyvä pohja n.30 neliötä. Helsingissä 10 min keskustaan.
Kommentit (24)
On edullinen. Asian voit tarkistaa katselemalla Oikotien tai Etuoven ilmoituksia.
On ihan hemmetin halpa mutta joku koukku tossa on. Puuttuuko keittiö tai suihku ja pelkkä bideesuihku vessassa? Talo kellaritiloissa? Hirveä homeläävä?
Minä asun Viitasaaressa 53 neliöisessä kaksiossa vuokralla ja maksan siitä vesineen 380 euroa kuussa.
30neliötä on koirankoppi mistä kenenkään ei tarvitsisi maksaa. Vaikka sijaitsisi missä.
Helsingissä on tosi edullinen, muualla keskitasoa.
Vierailija kirjoitti:
BMW 530e on mainio pirssi.
Asunnoksi aika pieni ja hankala.
Vierailija kirjoitti:
30neliötä on koirankoppi mistä kenenkään ei tarvitsisi maksaa. Vaikka sijaitsisi missä.
Kun monien vaan täytyy eikä isompaan ole varaa. Asuntomarkkinat on mitä on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Asunnoksi aika pieni ja hankala.
Minulla on Glory Hole neliovisen Bemarini takapenkillä!
T: Niko Petteri
Riippuu sijainnista. Jos on alueen keskustassa tai kasvavassa Etelä-Suomen kaupungissa, niin voit pyytää vähän enemmän vuokraa.
Maksan samankokoista 200€ vähemmän, tosin ei ole helsingissä.
Kuulostaa todella sopuhintaiselta Helsingissä, ihan sama mihin suuntaan 10min keskustasta ja millä liikennevälineellä.
Mä vuokraan tohon hintaan 53 neliön kaksioo, uimarantaan 100 metriä. Ja lähistöllä on metallitehtaita, joissa avoimia työpaikkoja, ettei sijainnissakaan mitään vikaa.
On erillinen pieni keittiö, tilava juuri uusittu wc johon mahtuu normaalikokoinen pyykinpesukone, tiskikone on ja alkovi. Ei ole homeongelmaa tms.
Tuon hintaista oli 25 vuotta sitten kun muutin pois vanhempien nurkista.
Oli ihan pakko tutkia, taisi olla tulorajoitettu/tarvehankintainen asukasvalinta?