Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sipilä on Stubbin takana, anna mun kaikki kestää

Vierailija
30.01.2024 |

En ainakaan itse ole kiusaaja Stubbin takana. On ylimielinen kaikkia kohtaan. Paljonkohan Sipilälle maksetaan tästä, kun hän mainostaa Stubbia.

Kommentit (53)

Vierailija
41/53 |
30.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huutonaurua kehitysvammaiselle vihervassarisuvakílle. Luulit ihan tosissaan että Sipilä olisi Pekka Haaviston takana? Miksi?

Vierailija
42/53 |
30.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sipilä on lestadiolainen. Ei hyväksy homoutta.

Ei syntistä käytöstä pidäkään hyväksyä. Homojen kannattaisi vastustaa kiusauksia ja heterojen tietysti myös. Ja pyytää syntiä anteeksi lopettaen sen.

Ja persujen pyytää anteeksi mestarinsa 8 vuoden Huo..mista... Häpeällinen perheenisä rikkoo yhtä 10 käskyä törkeästi kansan tietoisuuteen. 🙈🙈🙈🙈🙈🙈🍆🍑🍑

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/53 |
30.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olivat samassa hallituksessa niin tietysti tukee Stubbia sen takia. Ja Sipilä miljonäärinä ehkä jo periaatteessa tukee kokoomuksen ehdokasta.

Soini ei aio ilmoittaa ketä äänestää.

(Mutta erittäin vahva veikkaus että tukee Haavistoa)

Vierailija
44/53 |
30.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

J.Sipilä on lestadiolainen monimiljonääri. Täytyy vaan ihmetellä, miksi uskovaista miestä ei omatunto kolkuta kaikesta menneestä ja kansalaisten kyykyttämisestä. Miksi kok.ja kepu ovat "yhteisissä talkoissa"?

Vierailija
45/53 |
30.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sipilä on viisas mies - sai Suomen talouden tasapainoon: vain 0,3 % alijäämäiseksi ja velkasuhteen tasapainoon kun lähtökohta virhevassarien toimesta katastrofi. Media ei vain konservatiivi-kristitystä Sipilästä pitänyt tietysti. Hyvän päätöksen Sipilä teki nytkin.

No joo siinä on vakka kantensa valinnut. Sipilä nostaa miljoona omaisuudestaan huolimatta  "sopeutumiseläkettä" . Just on tukija samaa luokkaa Stubbin kanssa. 

Vierailija
46/53 |
30.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sipilän suositus on kuin hyytävän kylmä kuolon suudelma.

Äänestän Haavistoa. 

Vierailija
47/53 |
30.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huutonaurua kehitysvammaiselle vihervassarisuvakílle. Luulit ihan tosissaan että Sipilä olisi Pekka Haaviston takana? Miksi?

No ei todellakaan. Ei kukaan normaali ihminen halua, että Sipilä olisi tukijoukoissa. Äänestän Haavistoa ja  olisi kyllä pitänyt miettiä toinenkin kerta teenkö niin, jos Sipilä olisi ollut kannatusjoukosissa. Ihan alinta kastia Sipilä sopeutumisrahoineen miljonäärimies.... Että on ihmisellä kanttia. Itse leikkasi työttömien satasen luokkaa olevia päivärahoja ja itse vetää tuhansia kuukaudessa sohvalla maaten. HYI 

Vierailija
48/53 |
30.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fist bumppaillaan kun nähdään.

Vierailija
49/53 |
30.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo Sipilän hilluminen Stubbin taustalla varmisti minun ääneni: HAAVISTO!

Vierailija
50/53 |
30.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marinin jälkeen Sipilä tuntuu jopa kivalle ukolle.

Vierailija
51/53 |
30.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainakin Helsingin ovat vihreät näivettäneet. Kadut autioina , liikkeet lopettavat. Autolla ei pääse, parkkipaikat poistettu. Pyörätiet käyttämättöminä suurimman osan vuodesta.

Mä asun Riiassa ja tääl on sama. Poistettiin parkkimahdollisuudet liikkeiden ovien edestä keskustassa. Koko Euroopassa itse asiassa sama prosesis meneillään. Ei ole vain Helsingin juttu.

Vierailija
52/53 |
30.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Stubbista tulee nyt se kansaa yhdistävä presidentti kun Keskusta ja PS ja Kokoomus äänestää häntä.

Perussuomalaisten kansanedustaja Sheikki Laakso on kuitenkin asettunut tukemaan Haavistoa toisella kierroksella.

Vierailija
53/53 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ainakaan itse ole kiusaaja Stubbin takana. On ylimielinen kaikkia kohtaan. Paljonkohan Sipilälle maksetaan tästä, kun hän mainostaa Stubbia.

Olet siis mieluummin koulukaveriaan lyöneen (https://www.iltalehti.fi/iltv-totuus-minusta/a/829effa7-21e0-4bf9-aece-…) ja

alaistaan kiusanneen (https://puheenvuoro.uusisuomi.fi/mikkokangasoja/haaviston-tyopaikkakius…) takana?

Jonka puoliso on tuomittu kahden naisen pahoinpitelystä (https://www.iltalehti.fi/viihde/a/2014011617936378)

ja joka tuomittiin rattijuopumuksesta Ecuadorissa viidek päiväksi vankilaan (https://www.ess.fi/paikalliset/542499).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän neljä